@YAROSHKH
Здравей,
виждам, че се чудиш кой от двата самолета да избереш. Според мен въобще, ама въобще не трябва да се доверяваш, на хора, които предпочитат отзад да им е твърдо, ама хич. Защо трябва да ти е твърдо когато може да си минаваш през дупките и да не ги усещаш??? Колкото до дисковите спирачки, имаше едни ПроМакс дет ковяха повече от всякаква механика, която съм виждал... въобще ама въобще не е нужно да си купуваш скъпи спирачки. Тук всичко се състои в това да си купиш по-скъпото за да си по-голяма поза. И всичко това според мен е част от конспирационна схема за източване на пари. Тея твърдаците според теб как ще са по-скъпи от тези с амортисьори отзад, като първо е използван по-малко материал, втора няма отзад шок, който да поема неравностите по пътя. Така че въобще според мен няма смисъл да си купуваш скъпо колело. Също така, това че не стават за планината е абсолютна простотия, и 2-те са от стомана до колкото виждам, което е доста по-здраво от алуминия и следователно могат да издържат на по-големи натоварвания.Според мен 2-я модел колело е по-добро. Изглежда много по-яко от 1-я, и също така е с доста ексцентричен дизайн, което го прави уникален (y).Също така е с двукуронна вилка. @-те корони от части пречат на усукването на вилката, като същевременно заздравяват целостната й конструкция.
Всичко, което ще последства от това писание и от действията на на определени хора, е изцяло тяхна грижа. Не поемам НИКАКВИ задължение, също така пращам обратно сметки за болници, санаториуми, рехабилитационни упражнение, сметки за гипс корито и всякакви подобни занимания за през свободното време!!!!!
И сега малко на сериозно... пич, извинявай обаче и сметки за психоаналитици отказвам да плащам
