Митко, видях, че си звънил и се ме търсил, но бях на епическо каране и предполагам, че те е вълнувал точно този въпрос, където питаш тука.
Първо МАЛКО конско:
Човек като тръгне да си купува ТУБУЛАРНИ капли, трябва да е доста добре информиран с какво се захваща и да има собствено мнение по въпроса, точно какви капли иска, какви гуми и т.н.
1. Никога не бих взел точно този модел Вуелти, тъй като ДОСТА е коментирано, че на 1000 км късат по 3 спици, че много се усукват и т.н. - с една дума проблемни капли и освен външен вид няма друго в тях. /да не сърдиш ама си е точно така/. Разбирам да не беше информиран, но при положение че ти лично къса спици на Стенли Вуелтите, когато ти ги беше дал да ги караш, това трябваше да ти подшушне нещо...
2. Това ,че си ги подкарал с някакви гуми БЕЗ ДА ГИ ЗАЛЕПИШ за мен е равносилно да скочиш с бънджи от височина 150 м., а дължината на въжето да ти е 170 м. - с една дума САМОУБИЕЦ.
3. Курбела, който си купи - Fulcrum - го монтира с Shimano 105 чашки - това си е на твоя глава и може би не си даваш сметка колко голяма "услуга" правиш на лагерите.
Мога да обобщя, че ВИНАГИ действаш прибързано и подхождаш с детинска наивност към неща, които явно не разбираш, а това може да доведе до фатални последствия за твоето здраве - тона ми е остър, но повярвай, че нещата не са толкова безобидни, колкото ти изглеждат на пръв поглед.
Сега конкретно на въпроса - тези гуми за които питаш обикновено струвата между 45-55 евро за бройката. Най- разумни ми се струват тези варианти:
1. Continental Competition - много добра гума, издръжлива, качеството на возията обаче не е като на типична тубуларка, а се доближаева повече към клинчерките - това е моя фаворит за нашите условия, защото имат и много добра защита против пукане с една дума "bullet proof" от топ класовете сравнено с конкуренцията.
2. Veloflex Carbon - имат и по-висок клас, но това ще върши достатъчно добра работа - много добра возия /това мисля, че е последното което ще те заинтересува/сравнително добра защита против пукане, но не толкова издръжливи като километраж спрямо горните.
3. Vittoria Corsa Evo CX - най- добра возия от изброените, но по-слаба защита против пукане и най-нисък километраж.
От всичките гуми имам личен опит само с Continentala-а, карам с такава гума на предната си капла, за задната си взех 6 бройки Continental Sprinter - възможно най-здравата гума, която я дават като тренировъчна в този клас, но при все това и с леко състезателен характер. За другите гуми съм черпил информация от разни форуми, които редовно преглеждам точно заради тази ценна информация, която споделят хората от цял свят.
Да не забравя, като ще си поръчваш гумите си вземи и лепило - Vittoria mastic One, което добре хваща на карбоновите капли или подлепващи ленти на Tufo - например Tufo Extrime Tape - не ме питай, кой вариант е по-добър лично аз съм избрал класическият вариант с лепилото.