Привет, аз също много съм се засилил да си сменям пружината с поръчкова, защото във веломания неможаха да ми помогнат. Пиша тук за да не пускам нова тема.
Карам следния екземпляр:
http://www.windwave.co.uk/documents/tec ... 00_ETA.pdfSPRING K= 5,0 .
http://www.windwave.co.uk/documents/tec ... ervice.pdfОт сега казвам че не съм специалист при вилките , така че ако кажа някоя глупост, моля да ми бъде простено!
Като цяло ми е интересно за каквослужат другите 2 пружини. (едната доколкото знам е тази , която се активира малко преди ботъм аут, но не съм сигурен)
При положение че поръчам основната пружина, другите 2 нужно ли е да се сменят също? Ако да - защо, ако не - пак защо.
Как да се застраховам срещу проблеми? Нещо по-специално трябва ли да кажа на тези хора или да знам аз?
Принципно карам с много прилоуд да не правя ботъм аут вилката. Карам я с толкова прилоуд, че е адски нечувствителна на малките неравности. Това е необходимо, защото надолу пък съм доста агресивен и ако я карам с препоръчителния прилоуд , я дъня . За това к=7,5 дали ще ми върши работа? к=10 предполагам вече ще е много твърда?
Нещото обаче което ме притеснява е , че нямам представа как точно работи ЕТА механизма, и дали не е предвиден за по-мека пружина? Съответно като сложа тази, да му бръкна във здравето?
И в този ред на мисли, къде да си направя качествена профилактика на вилката? Предполагам като се отвори, ще трябва да бъде извадена пружината, да бъде занесена до тази фирма, за да замерят стойностите на място, да ми направят нова пружина , да бъде монтирана обратно. Или с други думи - къде да си занеса вилката ,където ще може да остане да пренощува докато ми направят новата пружина? (и приблизително цената какваще е

)
Утре ще се обадя да попитам за цените на изработка за пружините, и ще споделя какво са ми казали.
Ами за сега май толкова, при нови въпроси, ще пиша пак
