Grash написа:Баце, за последен път ти казвам, няма причина да се притесняваш. Dual Control механизмите на Shimano се сглобяват само в Япония. Иначе такива 7-ци би трябвало да можеш да намериш, ако се свържеш с Веломания.

Япония, та Япония ....

Дет' се вика - комплиментирам те учтиво за упоритостта и последователността. Нека бъде Япония.

Един японски механик в заводите на "Шимано" получава по около 30 и кусур евро на отработен човекочас, т.е. към 70-на лева. Е, как тогава, колега, "японската" "Сора 7" ще прелети цяла Азия, ще бъде обмитена, ще й праснат хишниците от Веломания своята надценка и ще се монтира на въпросния Пинко за около 150-200 лв. Абсолютен Но уей! Но нека бъде Япония, щом ти допада ...
По-важният въпрос за колегата Stilo е да провери характеристиките на задния си дерайльор (брой на зъбчетата на ролките, капацитет, до колко е разлуфтен или с разтегната пружина, има ли винт за реглаж на разстоянието между рамото на дерайльора и задните венци, регулаторът за опън на жилото на степени ли е или плавно отпуска и стяга), както и разстоянието между плочите на касетата. Може да се плучи разнобой между хода на лоста на дуал контрола и местенето на веригата по венците отзад.
Всъщност изписахме маса незначителни неща и никой не се сети да попита какви са, аджеба, двата дерайльора като марка и година на производство ...
