Аз както го виждам има няколко начина да подходиш към тази ситуация. При всички положения авно рамката ти е поела някакви удари и реално дупката на рамката вече се е разтворила, но начините по които можеш да го адресираш съответно са:
Да разпробиеш дупката на рамката до 10мм (прецизно, за да няма пак такъв луфт) и да си направиш нова дистанционна втулка за амортисьора на новият стандарт. Това е най-простия, но ако сбъркаш може да товариш втулката на амортисьора под грешен ъгъл и тя да започне да се износва.
Да си земеш за там болт със същият диаметър, но с конусна глава. Това е доста грубичък начин и няма да изисква много мозък за да се изпълни но и ефекта ще е доста... грубоват. С такъв болт ще трябва да оформиш леко ръба на отвора на рамката и самата глава на болта ще се вклини в рамката. Реално отвора вече е разбит, но аз поне не смятам, че е много редно да го доунищожаваш.
Третия начин май ми се струва най-цивилизован - да си поръчаш на фрезист втулки, които да влезнат в отворите отвън, да са от хубава стомана по възможност закалена. Тези втулки да имат отвор на оригиналното място и съответно с по-дълъг болт (втулката за която ти говориш) да монтираш амортисьора през тези втулки.
Ето за кои отвори иде реч:

Като отново аз бих ги направил със лек градус и
малко по-широка горна площ за да се вклинват съвсем леко в рамката. Това за разлика от другите решения ще намали възможността случилото се да се повтори, защото ефективно ще си увеличиш площта на която натиска болта.
Ами... Успех в търсенето на решение
