rootoffselo написа:Здравейте,
Не съм наясно с хидравличните спирачки и как се регулира хода на накладките. Рових из нета, но нищо смислено не открих. Знам, че може би е голяма глупост, но се надявам някои да може да помогне.
rootoffselo написа:Разтегнах леко болтовете, след което натиснах няколко пъти спирачката и затегнах болтовете...
Alpina написа:rootoffselo написа:Разтегнах леко болтовете, след което натиснах няколко пъти спирачката и затегнах болтовете...
Целия проблем със стърженето ми се струва че идвал точно от това.
Докато затягаше болтовете, беше ли стиснал спирачката, или просто я натискаше на разтегнати, след което я пускаше и ги затягаше?
veskoz написа:Има и един частен случай. От опитЦентрираш апарата качваш се да караш и хоп...па скръца.
При минимално усукване на задницата при мен се наложи да ми ги центрира някой докато съм в-ху байка. Разбира се после се стегна цялата задница отвсякъде и проблема изчезна.
Относно центрирането, аз лично завъртам колелото бързо, почвам да прибирам леко до упор, но не отведнъж да я закова. Задържам и стягам. Също така има и елемента крив диск. Рядко, но се получава понякога след дълго спускане и спиране веднага след спускането - липса на време за охлаждане.
bikerider написа:Ако искате да не ви се криви ротора, просто си купете биметален floating ротор. Цената е поносима.
Capoeira написа:Истината е, че наистина от както карам с биметален ротор в момента с Shimano SM-RT76 203mm като на Норко-то съм с Hope Floating rotor 180mm, не съм кривил диск от близо половин година, а преди това на всеки месец месец и нещо. Освен това направих грешката да пробвам от ефтините дискове на Тектро и разликата е феноментална, Тектро дисковете са направени като от кашкавал, едно че не спират въобще, ами и са толкова меки, че е невъзможно веднъж изкривен да се възтанови в някаква прилична форма.
SeSSion написа:Здравейте, можете ли да разясните какво значи биметални ротори.
rootoffselo написа:Дали обаче ще можем да си слагаме такива ротори на други спирачки освен тези на Hope, това е по-интересното
PtD написа:rootoffselo написа:Дали обаче ще можем да си слагаме такива ротори на други спирачки освен тези на Hope, това е по-интересното
Няма да може. Самите Hope пишат, че роторът е твърде дебел, за да влезе в нормален спирачен апарат.
rootoffselo написа:SeSSion написа:Здравейте, можете ли да разясните какво значи биметални ротори.
Това би трябвало да коректна дефиниция за биметалност:
" Hope's new 2-piece rotors are the hot ticket for gram counters. With a steel braking surface for durability and an inner aluminum spider to save weight, you get the best of both worlds. "
bikerider написа:Относно спирачките им ще замълча. Каквото и да кажа ще е недостатъчно.
hitar_potar написа:rootoffselo написа:SeSSion написа:Здравейте, можете ли да разясните какво значи биметални ротори.
Това би трябвало да коректна дефиниция за биметалност:
" Hope's new 2-piece rotors are the hot ticket for gram counters. With a steel braking surface for durability and an inner aluminum spider to save weight, you get the best of both worlds. "
bikerider написа:@rootoffselo: малко не ти е ясна концепцията, ма карай. Неслучайно ги наричам биметални, защото двата метала имат различен коефициент на разширение - точно това в комбинация с "хлабавите" нитове предотвратява деформациите. Ако нитовете не бяха хлабави пак щеше да има кривене. Роторите на Шимано и Магура не ги харесвам, защото алуминиевата част е прекалено малка, тоест не се пести толкова тегло и освен това усилията върху нитовете са по-големи, а те самите са осезаемо по-малки от тези на Hope. Държа да подчертая, че всичко това го казвам в DH контекст.
@hitar_potar: харесвам ги и то много.
rootoffselo написа:Дисковете ми са 160мм, а тези които открих в нета са 185 и 205 мм, ще мога ли да ги монтирам на моята спирачка или ще трябва да купя преходници или нещо подобно ?
Asen6o написа:Само внимавай и за максимално допустимите размери за диск на вилката и рамката ти.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта