aspelozen написа:Silverstone си е с рамката на Race Ace,което в момента са го намалили на 1384 лв с Шимано 105 монтаж в техния си сайт.Човече,последно избирай по боята,иначе може и да сбъкаш.Едно време най-добрите стоманени колелета които аз съм карал бяха в най грозните/предимно оранжев/ цвят
jimikukuruku написа:Здравейте! И аз съм в същото положение като открилия темата. В последните години карам много един байк и в София ми върши идеална работа. Но имам желание догодина да се включа и аз в бреветите, поне в софийския задължително ще се пробвамКак ви се вижда този модел:
http://www.leader96.com/products/16/view
Целият монтаж е Tiagra, цената е 930 лв.
Grash написа:jimikukuruku написа:Здравейте! И аз съм в същото положение като открилия темата. В последните години карам много един байк и в София ми върши идеална работа. Но имам желание догодина да се включа и аз в бреветите, поне в софийския задължително ще се пробвамКак ви се вижда този модел:
http://www.leader96.com/products/16/view
Целият монтаж е Tiagra, цената е 930 лв.
Мани ги бриветити, по-добре се включи в Софийската шосейна група, бриветити са само малка част от кефа!
jimikukuruku написа:Здравейте! И аз съм в същото положение като открилия темата. В последните години карам много един байк и в София ми върши идеална работа. Но имам желание догодина да се включа и аз в бреветите, поне в софийския задължително ще се пробвамКак ви се вижда този модел:
http://www.leader96.com/products/16/view
Целият монтаж е Tiagra, цената е 930 лв.
jimikukuruku написа:Ами четох много за всички тея размери и бла-бла. За днес имам уговорка да ми дадат колелото да го покарам малко и да преценя дали ми е удобен размера. Когато седнах на него, ми се видя по-удобно от всичко карано от мен досега. Проблемът е, че пълната преценка ще стане след повечко километри, а тогава вече ще съм си го купил
Ако имаш опция - нека да те види някой отстрани (магазинер на колела който разбира) или някой разбирач!
Ти няма как да се прецениш правилно на ново колело ........
От мерака който имаш - всяко на което се качиш ще ти се струва удобно!
Успех
jimikukuruku написа:Здравейте! И аз съм в същото положение като открилия темата. В последните години карам много един байк и в София ми върши идеална работа. Но имам желание догодина да се включа и аз в бреветите, поне в софийския задължително ще се пробвамКак ви се вижда този модел:
http://www.leader96.com/products/16/view
Целият монтаж е Tiagra, цената е 930 лв.
МИКИ МАУС написа: НЕ ЧЕ МНОГО РАЗБИРАМ, НО ЛИДЕР... ИЗБЯГВАЙ
jimikukuruku написа:... Въобще от тук нататък редовно каране му е майката и може и да се засечем някой ден.
Малко късно, но пускам колелото дето исках да ти обясня на Бистрица.
http://yessbikes.com/index.php?page=sho ... &Itemid=53
stilo написа:За бюджетно решение в чесането на колоездачната краста във втора и трета възраст това колело е повече от достатъчно. Леко върви и става безотказно след известни настройки след първите няколкостотин километра. Веднага след покупката тябва да се смени гумената лента под вътрешните гуми с по-здрава и неразтегателна пластмасова. Това ще ти спести много пари от лепенки за гуми, тъй като в меката лента се образуват балони и съответно се пукат вътрешно гумите. Здравите ленти са по 3-4 лева а времето за смяната им е до 5 мин на гума.
След две-три карания е добре да се регулират жилата на командите и спирачките - профилактична процедура, гарантираща ти спокойно превключване на предавките. Хлабините се получават от първоначалното напасване на веригата. Същото упражнение се повтаря след 100 км. и колелото става наистина добро.
ivan_radev1 написа:Малко късно, но пускам колелото дето исках да ти обясня на Бистрица.
http://yessbikes.com/index.php?page=sho ... &Itemid=53
И аз да се включа:) Добро ли е това колело? От няколко дни го гледам и се чудя между него, Драг блейд и Спринт Индианаполис.
Neo_92 написа:ivan_radev1 написа:Малко късно, но пускам колелото дето исках да ти обясня на Бистрица.
http://yessbikes.com/index.php?page=sho ... &Itemid=53
И аз да се включа:) Добро ли е това колело? От няколко дни го гледам и се чудя между него, Драг блейд и Спринт Индианаполис.
Моя милост кара CPR racer и искам да отбележа че разлика между индианаполис и рейсъра НЯМА , само боята и лепенките са различни.
Единствената пречка , която срещнах е че курбела е с плочи 42/52 а касетата 23-13 , което ще рече че на баирите с предавката 23-42 ще ти е доста зор , аз просто смених плочата 42 с 39 и сега ми се супер. Първите 100-200км е малко по шантаво докато улегне всичко. Както отбеляза баце Стило требе да смениш бандажите. Гумите също не са много добри , но стават като за начало. Моето колело е на около 1000-1100 км и задната гума е поизтъркана и в момента е на около 60-70%Седалката е удобна , но не и за много дълги карания , точно затова вчера си купих нова , която нямам търпение да сложа
А бе като цяло колелото върви много добре за парите си.
Не се прецаквай с Блейда в НИКАКЪВ случай, да дадеш толкова пари за това колело си е престъпление - сора седмица си е отврат.
Назад към Други видове колоездене
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта