bikerider написа:codename47 написа:бях чел че със 165мм можело повече да се "ляга" в завоите и да не закачаш камъните.
Нещо не разбирам, ако ще и 800мм да са, нали вътрешния курбел се вдига преди да се "легне", какво значение има колко е дълъг? Или ти говориш за външния???
да, май си прав

(по-скоро когато въртиш на завой, но това на спускане май никой не го прави)
за центъра на тежеста мисля че когато краката са по-близо един до друг->"чатала" се избутва нагоре и напред (на където си се навел) => би трябвало и центъра на тежеста да се вдигне. При седнало положение например четох че при минаване от 170 на 165 трябва да си вдигнеш колчето 1см.
@Ozzie , не баш 7.5см, а разликата във височината на чатала в триъгълника оформен от отместването на единия педал(7.5/2) и дължината на крака.
ПП сигурно ефекта не е като да се вдигне средното с 1см защото на завои колелото се накланя спрямо тялото, но все пак..
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!