diskovi spirachki na promax

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот Jacket » Сря Ное 05, 2003 8:14 am

Цвети, тва шимано 475 хич не е добро според мен... в сравнение с твърдата ти гримека отпред, шиманото отзад ще го усещаш като медуза... нали стиска мойта задна, ей такова е... А и задната главина Deore май е даже над 40 лева...
Иначе и аз си спомням, че онова магазинче на Ботев беше много мизерно, един път ги разпитвах като обикалях за маншоните и двете женички вътре не изглеждаха много в час :)
А какво стана с идеята за правен ротор? Ако намериш spitfire, поговори с него. Някаква машинка втора ръка можеш да си я вземеш и за 30ина лева, просто трябва да се потърси.
А и във Веломания не сме проверили още, нали продавача каза след един час, пък ние не се върнахме :)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот Windstream » Сря Ное 05, 2003 9:46 am

Добре де, защо точно диск сте решили да вземате - аз тука изнамерих една оферта за комплект Magura HS33, тези спирачки пак по каплата стържат само че са хидравлични, като четох отзивите за тях в mtbr.com явно наистина са добри. През лятото Симо (единия модератор на dir.bg клубчето) си продаваше неговата, едва ли е единствения в България който има такова нещо и иска да мине на хидравличен диск (щото май с точно такова ги смени). Не знам Цвети какъв стил кара основно обаче Симо с тях си спускаше по Драгалевци без проблеми.

Иначе т'ва Deore и на мен не ми вдъхва особено доверие, тя Никита уж си му се радва ама знам ли я, може и да е извадила късмет и да е уцелила някоя по-читава бройка. Аз потърсих някакви мнения за него в mtbr.com но намерих само [url=http://www.mtbreview.com/reviews/disc_brake_system/product_88859.shtml]това[/url] - предишния модел на М515 който все пак е от по-висок клас спрямо 475-цата.

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] :^:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Cveti » Сря Ное 05, 2003 10:01 am

Windstream-ами търся Гримека просто защото главината ми е с 5 дупки,а доколкото знам,само Гримека са поддържали такъв стандарт.
Jacket-да,аз като пообмислих сама се отказах от идеята за шиманото.По-скоро ще отида до БАС и ще взема онази хидравличната,ако до тогава не изскочи нещо,пък там с тях ще решим дали е по-добре да ми я сложи като предна и да сменям команди,или като задна,използвайки само ротора и с друга машинка,както той предложи отначало.Дотогава ще търся.Между другото вчера прегледах пазара и имаше една обява за продажба на задна хидравлична гримека,та писах на пича да ми каже с колко болта е.Ще ми излезе солено-190 кинта и иска,карана 2 месеца.Но изглежда няма начин да се отърва с по-малко пари,пък и друго си е отзад хидравлика...
May the force be with you.
Cveti
 
Мнения: 1027
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 31, 2003 10:28 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jacket » Сря Ное 05, 2003 10:35 am

Къде я видя тая обява? Аз само за един Hayes с 8" ротор видях...
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот Windstream » Сря Ное 05, 2003 11:14 am

@Цвети:
Ами и аз така знам за гримеките, те са единствените с 5 болтово захващане. А хидравликата ако я вземеш (което ти препоръчвам) я сложи отпред, за там повече ти трябва спирачна сила и модулация, а механиката си я прехвърли отзад, пак ще си спира чудесно само че ще имаш по-хубава предна спирачка, изобщо системата ти като цяло ще се подобри. И може да не се наложи да сменяш командите, пробвайте първо да откачите лосчето от корпуса на командата и да прекарате маркуча на хидравликата на неговото място (само да минава през кухината, хидравличния лост се монтира до командата). Веднъж го видях такова нещо ама не знам нито командите какви бяха нито спирачките, тогава още бях тъп (не че сега не съм де) и не се интерсеувах от МТБ :D

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] :^:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Jacket » Сря Ное 05, 2003 11:20 am

Тя хидравличната си е предна (демек маркуча й няма да стигне до отзад), тъй че няма начин да се сложи отзад, но прехвърлянето на сегашната предна отзад не би трябвало да е проблем. Е, това за командите малко ме съмнява да стане, пък и колко му е една предна команда като моите, нефиксирана, даже мисля, че това е по-добрия вариант, защото отпред си е по-добре с нефиксирана.

А магурите що ми ги показваш? :) Те са си траялски спирачки и на мокро са си като v-тата... нищо че са хидравлични, пък си струват колкото едни дискови. Онзи ден ги гледах същите на един байк в бас, който си беше точно за trials.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот TOYAGA » Сря Ное 05, 2003 2:07 pm

[quote]даже мисля, че това е по-добрия вариант, защото отпред си е по-добре с нефиксирана.[/quote]


И що реши така? Само щото ти ползваш подобно допотопно решение или има и някаква друга причина?

[quote]А магурите що ми ги показваш? :) Те са си траялски спирачки и на мокро са си като v-тата... нищо че са хидравлични, пък си струват колкото едни дискови.[/quote]


Само да те питам – ти някога ползвал ли си подобни спирачки? Щото ако беше ползвал, сега нямаше да ръсиш тъпотии и да се изказваш неподготвен...

Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Cveti » Сря Ное 05, 2003 4:45 pm

[quote="Windstream"]

@Цвети:
Ами и аз така знам за гримеките, те са единствените с 5 болтово захващане. А хидравликата ако я вземеш (което ти препоръчвам) я сложи отпред, за там повече ти трябва спирачна сила и модулация, а механиката си я прехвърли отзад, пак ще си спира чудесно само че ще имаш по-хубава предна спирачка, изобщо системата ти като цяло ще се подобри. И може да не се наложи да сменяш командите, пробвайте първо да откачите лосчето от корпуса на командата и да прекарате маркуча на хидравликата на неговото място (само да минава през кухината, хидравличния лост се монтира до командата). Веднъж го видях такова нещо ама не знам нито командите какви бяха нито спирачките, тогава още бях тъп (не че сега не съм де) и не се интерсеувах от МТБ :D

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] :^:
[/quote]

Мерси Windstream,ще говоря с Теко от БАС да пробва да го направи както ти казваш,дано стане,защото хич не ми се иска да сменям командите.Така са ми много удобни.То такъв и единия план-предната спирачка минава отзад,а отпред ми слагат хидравликата.
Jacket,карала съм 2 колела с команди като твоите,нефиксирани,и определено тези са ми много по-удобни.Аз лично смятам,че са по-добри.
May the force be with you.
PS.Нали не взимаш присърце опитите на пръчката да изкаже мнение?Човекът се опитва да дискутира,но както обикновено не му е лесно-бъди снизходителен.[:p]
Cveti
 
Мнения: 1027
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 31, 2003 10:28 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Ное 05, 2003 5:31 pm

[quote="Cveti"]

[quote="Windstream"]

@Цвети:
Ами и аз така знам за гримеките, те са единствените с 5 болтово захващане. А хидравликата ако я вземеш (което ти препоръчвам) я сложи отпред, за там повече ти трябва спирачна сила и модулация, а механиката си я прехвърли отзад, пак ще си спира чудесно само че ще имаш по-хубава предна спирачка, изобщо системата ти като цяло ще се подобри. И може да не се наложи да сменяш командите, пробвайте първо да откачите лосчето от корпуса на командата и да прекарате маркуча на хидравликата на неговото място (само да минава през кухината, хидравличния лост се монтира до командата). Веднъж го видях такова нещо ама не знам нито командите какви бяха нито спирачките, тогава още бях тъп (не че сега не съм де) и не се интерсеувах от МТБ :D

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] :^:
[/quote]

Мерси Windstream,ще говоря с Теко от БАС да пробва да го направи както ти казваш,дано стане,защото хич не ми се иска да сменям командите.Така са ми много удобни.То такъв и единия план-предната спирачка минава отзад,а отпред ми слагат хидравликата.
Jacket,карала съм 2 колела с команди като твоите,нефиксирани,и определено тези са ми много по-удобни.Аз лично смятам,че са по-добри.
May the force be with you.
PS.Нали не взимаш присърце опитите на пръчката да изкаже мнение?Човекът се опитва да дискутира,но както обикновено не му е лесно-бъди снизходителен.[:p]
[/quote]


Китка,

събирай си фустите и не се изказвай несполучливо, за да не си помисля изведнъж, че си поредната ....., която мели просто за да има нещо в устата си...


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Сря Ное 05, 2003 10:28 pm

@Цвети:
Не се връзвай на Jack за нефиксираните команди, в определни случаи може и да са по-добри от гледна точка на по-лесното позиционоране на дерейльора спрямо веригата (да не трака) ама като ти се наложи да превключиш бързо направо ти се взема здравето. Ако все пак трябва да сменяш предната команда в онова тъпо магазинче на Левски между Попа и НДК имаха едни стари модели на Shimano, GS-70 или нещо подобно, те пак са фиксирани само че лостчето е с двупосочно действие - натискаш напред, то качва и се връща в неутралното положение, бутваш го към лапата, то сваля и пак се връща в неутралното. Може и да не са последен писък на веломодата ама вършат работа, страшно са удобни а освен това са бомбоустойчиви, аз на мойта примерно и видях сметката на възвратната пружина обаче си я разглобих, навих си нова, закалих я и си я сложих, работи си като перфектно. Пък и при цена 9-10лв...

@Jack:
Като си ги гледал в БАС цена някаква можеш ли да ми дадеш?

@Тояга:
Това беше малко грубичко... Цвети имаше предвид че начина ти на изразяване понякога прекрачва границата на добрия тон ;). Сега да не вземеш пък да ми се обидиш :V:?

[b][color=red]Murr Miay![/color][/b] :^:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Jacket » Чет Ное 06, 2003 12:50 am

Windstream, точно за финото настройване на дерейльора имах предвид. Затова казвам, че нефиксираните вършат работа, НО само за отпред, не съм казвал и за отзад, там определено нямат място. Може би в случай, че дерейльора, курбелите и командите са от висок клас, тогава може да са нефиксирани, но тук са си по-ниски класове и е много неприятно в някоя крайна позиция отзад веригата да ти търка в депласьора и да не можеш нищо да направиш, освен да си разрегулираш скоростите. Освен това съм забелязал, че при мен превключването отпред става без никакви шумове и съпротивления, докато при фиксирани отпред съм чувал доста гадни стържения, тракания и други истерии. Да не казвам на koko веригата как се беше заплела отпред, но айде да не обвиняваме командите и за това :) А и не знам да ми се е вземало здравето при бързо превключване :))
Ако питаш за rim brake-овете, бяха на сглобено колело и не съм питал за цената само на тях, но следващия път като ида ще ги питам, ако не са го продали и ще ти кажа. Само че не знам кога ше е това, щото май все пак ще продам колелото...
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот TOYAGA » Чет Ное 06, 2003 10:47 am

Хм...

Я първо да въведем малко ред в терминологията (за кой ли път?), щото бозата стана пълна (също за пореден път)...
Това, за което става въпрос тук не са ФИКСИРАНИ или нефиксирани скорости, а ИНДЕКСИРАНИ или неиндексирани превключватели.

Фиксирани скорости например имат старите "Балканчета", "Украйни" и прочие изделия, които повечето хора наричат "колела без скорости". Всъщност те си имат "скорости" (разбирай предавателно число), което обаче е фиксирано и не може да варира в зависимост от желанието или нуждата на карача. За да не остане някой с впечатлението, че велосипедите с фиксирани скорости са някаква отживелица, ще спомена само, че всички професионални велосипеди за писта са с фиксирани скорости. В МТВ-областта велосипедите с фиксирани скорости са известни като "singlespeeders" и напоследък набират доста сериозна популярност. Има дори и опити за организиране на световен шампионат. По принцип феновете на този тип байкове са силно ретро-ориентирани, а "правоверният" сингълспийдър по правило е със стоманена рамка (в оптималния случай с праисторическа Cruiser-геометрия) и без грам окачване.

Индексираните и неиндексираните превключватели са съвсем друга бира. При неиндексираните (известни и като "friction"-превключватели), застопоряването на жилото се дължи на нарочно търсения ефект на частично блокиране на превключващия механизъм посредством създаването на силно триене (притискане) между подвижната (лостчето) и неподвижната част (корпуса, закрепен неподвижно към кормилото или рамката). При тези превключватели няма "степени" (индекси), свързани с определен ход на жилото (респ. ход на дерайльорите), поради което карачът е принуден да губи време за "нацелване" на подходящото положение на дерайльора. Няма смисъл да повтарям, че в МТВ-областта това решение е отдавна прегазено от прогреса и се счита за допотопно.
Индексираните превключватели (независимо дали става въпрос за шиманските EZ Fire, Rapid Fire, Rapid Fire Plus, Revoshift и Dual Control или за срамските Twist-Shifter и Trigger-Shifter) изтеглянето, застопоряването и отпускането на жилото (респ. хода на дерайльорите) става "дискретно", т.е. през точно определени интервали благодарение на храпови механизми, които натягат и отпускат пружина с помощта на лостчета и/или въртящи се ръкохватки. При тях единственото, което трябва да направи карачът, е да натисне командата – останалата работа върши самата система.

Поради всичко казано по-горе, твърдението, че неиндексираните превключватели са по-добри от индексираните, е твърдение, сравнимо с това, че селския тупан е по-добър от GSM-а. Вадете си сами изводите що за човек би следвало да е този, който си позволява да изказва подобни твърдения...

@ Windstream

[quote]Това беше малко грубичко... [/quote]


Който сее вятър...


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот jokata » Чет Ное 06, 2003 11:28 am

[quote="TOYAGA"]



Който сее вятър...


Get mad, then get over it.
[/quote]


[b][color=red]... ще пожъне буря![/color][/b]

Това се отнася с пълна степен и за теб...

Аз знам, че нищо не знам...
Човек без идея е като риба без велосипед.
Аватар
jokata
 
Мнения: 299
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Авг 30, 2003 11:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Ное 06, 2003 11:34 am

[quote="jokata"]

[quote="TOYAGA"]



Който сее вятър...


Get mad, then get over it.
[/quote]


[b][color=red]... ще пожъне буря![/color][/b]



Това се отнася с пълна степен и за теб...

Аз знам, че нищо не знам...
[/quote]


Offtopic, приятелче, offtopic... Ако имаш да казваш нещо, казвай по същество. За бурите в чаша вода си има друг topic:D:D:D

Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Cveti » Чет Ное 06, 2003 6:19 pm

[quote][i] ....., която мели просто за да има нещо в устата си
[/quote]

Тояга,никога не ми се е удавало да меля,докато имам нещо в устата си.Ти как го правиш?
May the force be with you.
Cveti
 
Мнения: 1027
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 31, 2003 10:28 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Ное 06, 2003 6:41 pm

[quote]Тояга,никога не ми се е удавало да меля,докато имам нещо в устата си.[/quote]

Мда, не ти се удава, щото първо трябва да глътнеш, после да го извадят и чак тогава можеш да мелиш.
[quote]Ти как го правиш?[/quote]

Първо изчаквам да глътнат, после го изваждам и накрая им казвам да не мелят врели-некипели...

Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот screamBoy » Чет Ное 06, 2003 10:04 pm

Cveti move bi i az shte poseq nowo razdwoenie w planowete ti, NO zadna glawina za disk 6 bolta Deore e okolo 50lw, + nqkwa diskowa mehanichna 50lw + prenaplitane 10lw = 110lw
pechelish chisto niwi spirachka i glawina i wyzmovnost da si slovish kakwato i da e spirachka posle ...

[url=http://www.freevibe.com/headsup/lowdown_index.shtml][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот Cveti » Пет Ное 07, 2003 12:43 pm

[quote="screamBoy"]

Cveti move bi i az shte poseq nowo razdwoenie w planowete ti, NO zadna glawina za disk 6 bolta Deore e okolo 50lw, + nqkwa diskowa mehanichna 50lw + prenaplitane 10lw = 110lw
pechelish chisto niwi spirachka i glawina i wyzmovnost da si slovish kakwato i da e spirachka posle ...

[url=http://www.freevibe.com/headsup/lowdown_index.shtml][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
[/quote]

Абе това и аз го мисля,затова и бързах с купуването на тая Гримека в БАС.Ясно е,че тоя стандарт вече няма да го има и е по-добре да мина към нещо,което ми дава възможност за подобрения в бъдеще.Само че понеже съм много доволна от моята Гримека (ти я знаеш как е),а фразата "няква дискова механична" не ми вдъхва доверие,чудя се дали за сега да не сложа предната спирачка отзад,а нова главина и спирачка да сложа отпред.
Веломания ли визираш с цените и марките които си посочил?
May the force be with you.
Cveti
 
Мнения: 1027
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 31, 2003 10:28 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jacket » Пет Ное 07, 2003 3:39 pm

[quote="TOYAGA"]

Поради всичко казано по-горе, твърдението, че неиндексираните превключватели са по-добри от индексираните, е твърдение, сравнимо с това, че селския тупан е по-добър от GSM-а. Вадете си сами изводите що за човек би следвало да е този, който си позволява да изказва подобни твърдения..
[/quote]


Добре бе, колко пъти ще трябва да повторя, че става дума за ПРЕДЕН депласьор, не за заден, или ти просто не можеш да се сдържиш да покажеш колко знаеш, пренебрегвайки някои "подробности"?
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот TOYAGA » Пет Ное 07, 2003 3:45 pm

[quote="Jacket"]

[quote="TOYAGA"]

Поради всичко казано по-горе, твърдението, че неиндексираните превключватели са по-добри от индексираните, е твърдение, сравнимо с това, че селския тупан е по-добър от GSM-а. Вадете си сами изводите що за човек би следвало да е този, който си позволява да изказва подобни твърдения..
[/quote]


Добре бе, колко пъти ще трябва да повторя, че става дума за ПРЕДЕН депласьор, не за заден, или ти просто не можеш да се сдържиш да покажеш колко знаеш, пренебрегвайки някои "подробности"?
[/quote]


Поради всичко казано по-горе, твърдението, че неиндексираните превключватели ЗА ПРЕДНИ ДЕПЛАСЬОРИ са по-добри от индексираните ЗА ПРЕДНИ ДЕПЛАСЬОРИ, е твърдение, сравнимо с това, че селския тупан е по-добър от GSM-а. Вадете си сами изводите що за човек би следвало да е този, който си позволява да изказва подобни твърдения..


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Waldemar » Пет Ное 07, 2003 4:11 pm

TOYAGA, ти не го разбираш човека, той иска да ти каже:

неиндексираните команди са по-добри в следните случаи:

1. Караш свръхбоклучави курбели+плочи и те са криви по рождение и растоянията м/у тях са извън стандартите.

2. Изкривил си си плочите и неможеш/не искаш да си ги изправиш или да си купиш нови.

3. Не знаеш как или не можеш да си настроиш скоростите.

4. Изтарикатил си се и си си купил ПРЕДЕН ДЕПЛАСЬОР за 9 скорости и го слагаш на плочи за 8-ца с верига 8-ца.

5. Карал си десетки години шосейно колело с неиндексирани команди (те допреди 10 години всичките бяха така ) и така си им свикнал, че ги целиш перфектно от раз.

6. Пък и механизма на индексираните е по тежък, а ти караш по 80 - 90 километра планински терени и ти тежи.

забележка : т. 4 в комбинация с т. 3, защото иначе ще се оправиш.

е, предполагам, че има и други причини да избереш неиндексирани команди и да им се радваш.

100% Bill Gates Free
100% Bill Gates Free
Аватар
Waldemar
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1489
Регистриран на: Сря Май 14, 2003 1:49 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пет Ное 07, 2003 5:58 pm

@ Waldemar

Тъй като разбирам, че нашият приятел е чувствителен и лесно раним, изключвам точки 1, 2 и 3, които неминуемо биха довели до квалификация от рода на "мизерен идиот" с всички произтичащи от това последствия за интонационната среда на форума.

Изключих и вероятността да се касае за описаното в т.5, тъй като лицето очевидно е невръстно и очевидно все още има навика да циври при вида на синините, получени от сблъсъка с реалността.

Остават т.4, комбинацията между т.3 и т.4, т.6 и "други причини да избереш неиндексирани команди и да им се радваш". Чудно ми е кой от тези маниери на поведение лично ти би определил като нормален за ментално здрав екземпляр от рода "homo sapiens"?


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Съб Ное 08, 2003 10:15 am

Пропуснахте още една възможна причина. Има някои евтини предни дерейльори (вярно, боклуци са, ама ги има), които са с толкова тясно разстояние между пластините, че трудно се справят дори с 18 скорости, какво остава за 21 или 24. С други думи, при по-крайни положения веригата трие в тях. Точно такъв съм го виждал монтиран именно с неиндексирани команди, за да може да се ползват всички предавки без триене на веригата в депласьора.
Не знам дали на Jacket е такъв, просто не съм го заглеждал. Но не бих се учудил ако е.
А иначе, TOYAGA, мога да те уверя, че Jacket е доста далеч от квалификации като “мизерен идиот” или “циврещ невръстник”, каквито асоциации предизвиква явно само у теб. По същата логика, по която ти наричаш Jacket “лесно раним”, теб някой може да те нарече “лесно раним от чуждите грешки”, защото всяка такава явно предизвиква у теб толкова силни чувства, които повечето от нас не изпитват дори ако ни напсуват. ;):8D:


Животът е кратък, карай бързо!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Предишна

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта