Сведения за спукани drag-ове

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Сря Фев 09, 2011 7:18 pm

Здравейте, от известно време оглеждам меките драгове на сайта на производителя и на пръв поглед ми изглеждат екстра. Но все пак искам да знам дали някой от вас е пукал рамка drag rush, F7-ците, F6 или дали е чувал за спукани такива. Аз лично до сега тука по форумите съм виждал спукана F4. Не че съм тежък или пък голям каскадьор, ма знае ли човек откъде ще му се наложи да се дропне :D
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот spirov92 » Сря Фев 09, 2011 7:49 pm

F4/5 е евтина, зле направена рамка. За спукани f6, f7 или rush не съм чувал. Но ако се използват по предназначение, здравината едва ли ще е проблем. :beer:
spirov92
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 07, 2009 4:05 pm
Местоположение: София

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Сря Фев 09, 2011 7:54 pm

предназначението им е обширно на тези рамки според мен, но ако се правят много дропове от доста високо най-вероятно ще се спукат. Според теб за какво не са подходящи? Аз нямам опит с мекиците и затова питам
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот Pupinator » Сря Фев 09, 2011 8:53 pm

konopr според мен не си си задал въпроса правилно. Би ли уточнил какво точно те интересува и какво смяташ да правиш с тези велосипеди - да скачаш от скали, да караш ХС или нещо друго.

Принципно предназначението на споменатите от теб рамки (велосипеди) е All mountain и лек Freeride. Като под "лек Freeride" се има предвид (според мен) без сериозни скокове и голямо натоварване на велосипеда.

Но все пак уточни за какво ще я ползваш и тогава ще можеш да получиш адекватен отговор :beer: :beer: :beer: :beer:

Pupinator OUT :combust:
http://www.championsfactory.bg

With all the money in the world you can't buy my respect :nono: :nono: :nono: :nono: !!!
Аватар
Pupinator
 
Мнения: 530
Рейтинг: 1818
Регистриран на: Сря Юни 09, 2004 6:14 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Сря Фев 09, 2011 9:27 pm

ами аз затова започнах питането от това, дали има случаи на спукване и ако да, при какви обстоятелства. Едно нещо е, за какво е предназначена еана рамка, а друго е, какво ще може да издържи.

Рамката мисля да я ползвам за това, което и до сега - карания по равно и нанагорно, и пускания - all mountain общо взето. Но си скачам и от скокчета като май по-високи от метър скокове не съм правил. Но мисля да скачам и от малко по-високи по-нататъка като ми порасне малко смелостта, но не и дропове от по 3 метра. Като цяло не обичам много на равно да се дропвам, а да е леко с попиващ наклон.
До сега карам с drag climber. С climbera карам и в града и като минавам през стълби не ползвам слизанката, а директно си скачам през тях (ако не са по високи от метър). Общо взето си минавам отвсякъде без да прекалявам със височината на скоковете. Тежа 67 кг. и не мисля да ставам повече от 70-72 кг. някога.

Иначе от climber-a, съчетан с фокс ванила РЛЦ съм много доволен, но като се пускам по-бързичко по по-груб терен ми подскача малко некомфортно задницата и затова искам да я омекотя, без да става много тежък байка, за да мога да си карам по равно и нагоре. Иначе при спускания от гладката Стара планина няма грижи с climber-а :beer:
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот sigmarilion » Чет Фев 10, 2011 10:07 am

Според мен си вземи някоя друга твърда рамка, защото КЛАМЕРА явно ти е скучен вече :) А за да не е :offtopic: Мисля че Ф7 и Rush са добри решения ако се използват по предназначение.
Изображение Drag ZX5 / Amoeba Hussar
Аватар
sigmarilion
 
Мнения: 40
Рейтинг: 1187
Регистриран на: Пет Яну 28, 2011 3:20 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Чет Фев 10, 2011 10:41 am

клаймърчето хич не ми е скучно, но е малко некомфортно при по-груб терен, като почне да подскача задницата и краката постоянно трябва да обират разни камъни от по 10-20 см и се повишава и риска от пребиване, но това е добре за развиване на техничност и стабилност. Обаче искам да се поглезя малко на по-мекичко :D

А като си говориме за предназначение, дали от ето такъв терен F7, да речем, ще се спраска: цък :dontknow:
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот Ozzie » Чет Фев 10, 2011 7:14 pm

konopr написа:А като си говориме за предназначение, дали от ето такъв терен F7, да речем, ще се спраска: цък :dontknow:

Да, ще се спраска!!!
Направо ще се взриви на десетки и стотици малки парченца!
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Чет Фев 10, 2011 7:24 pm

човече ти направо ми разказа играта на надеждите.
те се бяха породили от едно dirt jump клипче с рамка cove hooker

Ся верно че cove-тата за АМ са поне три пъти по-скъпи, но въобще не ми изглеждат три пъти по-здрави :dontknow:
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот Ozzie » Чет Фев 10, 2011 7:39 pm

@konopr
Изобщо можеш ли да направиш разлика между предназначението на двете рамки - F7 и въпросния COVE?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Чет Фев 10, 2011 7:50 pm

аз гледам основно заварките, геометрията, ставите и кобилицата и по този начин като гледам на нещата, не мисля че е нужно да мисля за някакво преднамерено предназначение на рамката. Например ето ти cove hustler , който мисля, че се слави като още по здрав от hooker-а - като геометрия рамката е почти досущ като драг Ф4 :dontknow:
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот Yahtzee » Чет Фев 10, 2011 9:36 pm

Hooker-a доколкото знам си ти е 4Х или free style колело, а F7-цата очевидно е за АМ и пада по-скоро в класа на Hustler-a. И то не е толкова до здравината им, колкото до различните предназначения - едното е здраво по 4Х стандарти, другото по АМ. А като цяло рамките на Cove са трудни за трошене. Аз лично изтезавах едно Stiffee допреди известно време и въпреки липсата ми на талант, нещото даже не мръдна. Като изключим боята, там са ужасни.

Поздрави :)
"You Are Entering A World Of Pain"
Аватар
Yahtzee
 
Мнения: 3
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Ное 16, 2010 9:25 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот obelix » Пет Фев 11, 2011 9:40 am

konopr написа:аз гледам основно заварките, геометрията, ставите и кобилицата и по този начин като гледам на нещата, не мисля че е нужно да мисля за някакво преднамерено предназначение на рамката.

Добре е да гледаш и профилите на тръбите и дебелината им. Но тъй като последното няма как да стане без да се нареже рамката, остава човек да гледа предназначение и репутация. Не е случайно, че гаранцията отпада при каране не по предназначение.
Аватар
obelix
 
Мнения: 206
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Пон Май 24, 2010 4:49 pm

рамки - предназначение

Мнениеот konopr » Пет Фев 11, 2011 10:14 am

да вярно е тва за предназначението и гаранцията, но примерно една твърда рамка предназначена за стриийт блъскане или рамка предназначена за дърт джъмп, сигурно ще издържи и доста повече блъскане по баирите от да речем някоя по-кекава рамка, предназначена за АМ. Това имам предвид, не че пренебрегвам предназначението.

Аз примерно, както казах, си се спускам с drag climber и не й спестявам всякякви скокчета и камънаци - просто искам да изчистя, ако е възможно, опасения че ако си взема F7 и я използвам за същото, ще я спраскам.
А клаймъра е бил замислен като крос кънтри, но сега ако питаш някой, той може да ти каже това си е дърт джъмп рамка. Единственото което съм чувал като не-предназначение на клаймъра е за стрийт, понеже му се трошели ушите при завъртания и трикове на задна гума. Това, което искам да кажа е, че историята на една рамка, може да разшири нейния обхват спрямо предназначението. Не случайно започнах темата с питане за информация за спукани драгове от техните АМ модели. :beer:
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот obelix » Пет Фев 11, 2011 5:44 pm

Е точно пък крос кънтри... с тези размери, геометрия и разчет при проектирането на рамката за над 2.5 гума отзад... ;) Climber май е по-скоро достъпна рамка за агресивно каране. Слагаш голяма вилка струваща пъти повече от рамката, кефиш се докато се счупи и когато това стане - относително лесно си кyпуваш нова или минаваш на нещо по-добро. Ако те влече по-сериозното спускане най-добре си вземи рамка за това. Ако на F7 нещо ѝ стане след дроп, ще се почустваш доста кофти, като седнеш да обесняваш, как това е гранционно и че дроповете са част от AM карането. А парите са доста сериозни за разлика от Climber.
Аватар
obelix
 
Мнения: 206
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Пон Май 24, 2010 4:49 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Пет Фев 11, 2011 8:23 pm

по начало първият модел на клаймъра е бил замислен за крос-кънтри (поне така пише в историята на рамката), но после с времето предназначението се е попроменило, тъй като рамката явно се е доказала като нещо повече (разбира се е била и подобрявана с времето).

То аз не, че дропя, ма си спачам от по метър най-много някъде. Относно F7 трябва явно да поизчакам малко да й се понатрупа история на рамката, за да видиме според отзивите на ползващите я, за какво става и до колко оправдава или надхвърля предназначението си като възможности. Поне за сега няма сведения за строшени F7-ци, което не е лошо като отправна точка. Иначе в статията в MTB-BG Любомир Ботушаров я хвали като цяло и разправя, че сериозни пускания е правил с нея :)
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот cladonian » Пон Фев 28, 2011 2:54 pm

По мое мнение най-ставащата за блъскане е F6. Аз карам такава рамка и карам доста често по стръмни пътеки с огромни камъни и тн. Относно дропове скачал съм стълбите на Булбанк. Рамката е с доста по-дебели детайли от F7 и РАМ АМ. F7 е типична АМ рамка много лека 1 кг е по-малко от F6. Проблема на Ф6 е размера, а и не знам дали има вече такива рамки. Отзад не може да се сложи гума по-голяма от 2.35.
Аватар
cladonian
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Чет Юни 03, 2010 3:34 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Съб Мар 05, 2011 12:45 am

мерси за споделянето, на мен иначе rush ми изглежда най-здрав като задница, но малко слаб ми изглежда в челото.
Общо взето това, което мога да извадя като заключение от темата, е, че е по-на оферта да карам с climbera и да не рискувам да взимам от по-скъпите ал-маунтин модели и за това, на което подлагам climbera, докато не събера пари за някоя по-стабилна рамка :beer:
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот CTaHu » Съб Мар 05, 2011 11:07 am

Абе за хубав Rush-a си е хубав ... ама незнам дали е добре да пускаш с него.
Само на мен ли ми се струва, че е предназначен за XC или ... viewtopic.php?f=27&t=28140
Май май за спускания с Rush :nono:
П.С. Хахахах сега виждам, че темата е за "спукани", а не за спускани ...
My bad :crap:
Продавам:
1. Джърси IXS
Аватар
CTaHu
 
Мнения: 248
Рейтинг: 1316
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 1:50 pm
Местоположение: София

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот zetxx » Нед Мар 27, 2011 1:54 pm

репортвам за спукана рамка: rush :)
мисля 4е ти е достатъчно..
спукването е от задната част на челото, спуканата тръба е горната-по тясната и по ниската, спукванет е малко след заварката кадето прави триъгълник с долната(дебелата част на рамката).
прави ми впечатление че като седна на нея в момента и се отваря допълнително което значи че там по принцип си има напрежение, явно геометрията не е доискусурена...
сега и аз се заглеждам по ф7 или ндуро(рам)....лошото е че няма оше по здрави рамки, тоест има липсващо звено между hardcore спускане и АМ
zetxx
 
Мнения: 16
Рейтинг: 1235
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 4:04 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот konopr » Пон Мар 28, 2011 11:47 am

кофти за рмката, преположението на мнозина, че рамката не е силна при челото, май се оказва вярно. Ти какво й направи, че да се спука?
:offtopic: Аз почнах да се заглеждам по чуждестранните производители, особено рамните на Cube ми радват окото, в частност Cube Fritzz
Аватар
konopr
 
Мнения: 434
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 12:06 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот zetxx » Вто Май 03, 2011 12:24 pm

ами нищо не съм направил, мисля (такова усещане имах) че дори се скъса докато карах по асвалт.
а какво направих ли :), пуснах една тема тук че трябваше да си зема ново колело и се бях спрял на рам ндуро или ф7 но си взех съвсем различно (http://www.mtbr.com/cat/bikes/allmtn-fu ... 47crx.aspx) за което ми случаино решение не съжалявам дори за fraction of a second ;)
zetxx
 
Мнения: 16
Рейтинг: 1235
Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 4:04 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот boreco_4 » Вто Юни 28, 2011 11:44 am

здравейте дават ми рамка drag the bomb с вилка marazochi bomber junier и шок но не знам каква марка е ето и снимки http://www.album.bg/2011bomb/ цената е 600лв заслужавали си според вас
boreco_4
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1196
Регистриран на: Съб Мар 19, 2011 7:42 pm

Re: Сведения за спукани drag-ове

Мнениеот spirov92 » Вто Юни 28, 2011 11:56 am

НЕ! Многократно са коментирани недъзите на подобни сглобки. Рамката не е правена за такава дълга вилка, шока май също е сменен с по-дълъг от оригиналния. В резултат на това средното е ненормално високо. Изобщо на базата на тази "рамка" не може да се сглоби свястно колело, каквито и компоненти да му сложиш. По-добре си вземи свестен твърдак.

П.П. сега забелязвам, че дисковете са монтирани обърнати, тоест очевидно не е сглобявано от кадърен механик.
spirov92
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 07, 2009 4:05 pm
Местоположение: София


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта