


windv написа:...та в тоя ред на мисли, влюбвали ли сте се на сън? Там обикновенно няма две-три...Лудо е влюбването, а като се събудиш - Хац...
subritual написа:Когато монтираш всяко рамо,отдолу има едно шипче,което може да влезе в три различни дупки в рамката.Ако не уцелиш вярната,може да се получи това,което описваш.
bio написа:
виждаш ли тази дълга тел, която започва в долния край на спирачка и се качва отлявата страна на рамото й, горе трябва да е застопорена зад една гъбка, така че при горнеописаното движение да не мърда.
успех !!!
bio написа:ами направи ли другите неща, които ти бях написал ? може конструкцията да е друга, аз тази съм срещал и затова за тази ти писах ... провери всичко останало ... снимай рамената на спирачката отпред и отзад .... ако не ти се занимава, отивай в сервиз.
лека вечер !!!
bio написа:3. със свалено жило приближаваш рамената на спирачката към шината. трябва да усещаш съпротивлението на пружината и при отпускане трябва да се връщат в изходно положение или поне да се отдалечават от шината. ако не усещаш съпротивление проверяваш
IVAN98 написа:Най-лесно ще стане ако си купиш нова ....
war_shadow написа:Явно че ти се наложи щото хем не разбираш хем не щеш да даваш пари хем не искаш да ходиш на майстор...В този случай най- много да прецакаш и още нещоРешението е както казаха колегите AVID и забравяш за проблемите
... слушаш subritual ... почистваш и смазваш ...subritual написа:Разглоби механизъма на рамената и виж вътре къде са превъртели пружините.После сглоби така,че да не им позволиш да се измъкнат.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта