Мисля, че смесвате две различни неща.
NovemberCharlie имаше предвид, че в анализа е достатъчно да се вземе предвид вертикалната компонента от разложения вектор на пътя на задното колело. Подчертавам, за целите на анализа. Програмата анализира ход на колелото спрямо ход на шока (в тази си част, на която tailor постна shot). Под ход на колелото винаги се е разбирала вертикалния компонент.
А самия път на задната ос няма нищо общо с лостовите отношения в смисъла, който вие влагате. Единствено в графика време/вертикален ход (тоест X/Y вектора на пътя на оста).
Искам да кажа, пътя на оста влияе на движението на задницата. Но само вертикалната компонента на това движение разложено се взема предвид при анализа на лостовите отношение и относителните скорости на шиша на шока.
Всякакви забележки и коментари са добре дошли - силно се интересувам от темата.
@velco: тук за реноме и уважение никой не говори - говорим за функционалност. Що не си купи Кона?

:D
Искам да кажа, че има няколко графики базирани на хода на задницата -> Time/Travel, Force/Travel и Compression/Travel.
Под Travel винаги се разбира вертикалния компонент от движението на колелото. Затова и телеметриите са двумерни. Иначе трябва да са тримерни.