











_SoRa_ написа::bigeyes:![]()
Честито.
Какво тегло искаш да постигнеш?
ХристоС. написа:Stoks1 - надявах се за под 11 кг, ала с тези курбели, средно и плочи ще ми е бая трудно. Като го сглобя ще видя какво се получава и ще набележа непосредствените бъдещи upgrade-и с оглед на теглото, както и такива, които ще установя, че са наложителни с процеса на каране.
STAFF написа:Хубав цвят.
ХристоС. написа:За мое голямо съжаление - тези декланшори с директен монтаж по никакъв начин не поемат плочи с над 44 зъба
ХристоС. написа: Болката ми в случая не е захватът, а че декланшорът не ми позволява да ползвам плочи с такива размери, които считам за оптимални за своя стил на каране. Разбира се, благодаря за идеите и положения труд - и нови такива винаги са „добре дошли“
ХристоС. написа:В интерес на истината - да, често ми влиза в употреба, особено когато карам по асфалт, а също и по черни пътища надолу, където техника не се изисква толкова, а повече е от значение скоростта. Както се вижда и от по-предните ми мнения, бях стигнал постепено (с каране и експерименти в течение на годините) до конфигурация от 24/36/50 поради следните няколко причини: 22Тх 32/28/26 са твърде „леки“ предавки - ако ми се налага използването им, повече натоварват сърцето и ме изморяват, отколкото ако бутам (а скоростта е приблизително същата)... следователно има идея да ги направя „по-тежки“ и така да увелича реално приложимите предавки (а и на мен в доста случаи ми е по-лесно да катеря на 32Т, стига и скоростта ми по наклона да го позволява). Прецених, че 24Т ще повишат ефективността ми. Поради причината, че 32Т вече идват твърде близко (за средна плоча), а с 34Т съм карал и нямаше особена разлика като усещане - реших да сложа 36Т и така да се доближа максимално до една от обичайните двускоростни конфигурации - 39/26 - един вид да получа нещо като 2-в-1 - хем по-оптимална селекция от използвани предавки, хем огромна трета плоча, която наистина да ми осигурява допълнителна мощ при висока скорост и максимално използване на каданса... да не се пропуска, че това макар и AM / Trail bike, даващ ми по-голяма свобода при разнообразен терен, е ориентиран най-вече към XC (както се разбира и от някои от вложените компоненти), а моето каране включва и доста сериозно количество „градско шосе“. Както и да е, засега се примирявам с 24/32/44, пък по-нататък - ще видим
hitar_potar написа: Точно тия точки имам и аз впредвид.Просто при АМ байк 50т плоча ми се струва малко като магаре-космос. Затова и предложих касетас по-малка зъбчатка отзад.
hitar_potar написа:Доколкото ми е известно, Хоуп ще имат такъв зъбен блок, който обаче ще е с вградено свободно движение, съвместимо само с тяхна главина.
ХристоС. написа:да не се пропуска, че това макар и AM / Trail bike, даващ ми по-голяма свобода при разнообразен терен, е ориентиран най-вече към XC... а моето каране включва и доста сериозно количество „градско шосе“
ХристоС написа:..... ако главината им е по-тежка от Tune Kong - едва ли ще се навия да сменям сегашната, моята концепция е такава, че е заложено като изискване при всеки един upgrade теглото да пада, освен да бъде заменян старият с по-добър/качествен (засега в границите на разумното от гледна точка на цената)
airborneone написа:Що му се бъркате на човека, като го виждате, че в знанието за компоненти е на светлинни години напред в развитието.
airborneone написа:Байка, до колкото си спомням е с по-скоро ХЦ насоченост + градско
ХристоС. написа: ...без да достигам до екцесии (на този етап)...
Назад към Радост за окото (видео и снимки)
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта