Project Light & Thrill

В този форум публикувайте теми от следните видове:
1) Връзки и коментари за видеоматериали (клипове, пълнометражни филми и т.н.), свързани с колоезденето.
2) Теми, в които основната идея е да се пускат снимки с някаква определена тематика.
3) Теми, в които хората показват новите си велосипеди и компоненти, получават поздравления за тях и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 500 / 700 / 5

Lightning Thrill: Beta 1

Мнениеот ХристоС. » Пет Май 13, 2011 2:18 pm

И понеже „се издадох“, че вече имам ново колело в движение (както и Вик отбеляза :evil:) , макар и в beta стадий - ето го и него :D The Phoenix has arised!

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение ИзображениеИзображение Изображение Изображение Изображение
The phoenix was reduced to ashes, from which a new, young, strong phoenix arises, reborn anew to live again.
_loading resurrection: complete
_starting rebirth: started
_metamorphosis: beta state
Аватар
ХристоС.
 
Мнения: 205
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:58 pm
Местоположение: София | 0878997722

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот Vikingonbike » Пет Май 13, 2011 2:29 pm

Ице, едно мога да кажа само - дай Боже всекиму, такива "бета версии" :D
Евала за мерака, евала за постигнатото :bowdown: Сега очакваме по-често участието ти в простотиите ни :beer:
КМЯ!
Аватар
Vikingonbike
 
Мнения: 992
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Май 21, 2010 2:27 pm
Местоположение: София

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот _SoRa_ » Пет Май 13, 2011 5:25 pm

:bigeyes: :love:
Честито.
Какво тегло искаш да постигнеш?
_SoRa_
 
Мнения: 2632
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 11:34 am

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот rarekin » Пет Май 13, 2011 5:41 pm

Много приятно :agree:

_SoRa_ написа::bigeyes: :love:
Честито.
Какво тегло искаш да постигнеш?


Сигурно около 120 кг. Нали виждаш, само седалката и колеца тежат почти 11 кг.
Планинското колоездене може да бъде опасен спорт! Винаги карайте с каска! Никоя екипировка не може да гарантира колоездача срещу падане и тежко нараняване!
rarekin
 
Мнения: 1589
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 1:25 am
Местоположение: Германия

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот eMcKu » Пет Май 13, 2011 5:54 pm

Излагаш се значи, какво това колело ... супер тежко. За тея пари, да си беше взел Драг Дъ Бомб. :V: :V: :V:

Честито, да го пазиш, че е като за изложба. Много успех за напред.
Ще правим бартер, кръгче за кръгче :D
www.dromride.com
Аватар
eMcKu
 
Мнения: 1873
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:03 am
Местоположение: България

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Май 13, 2011 8:57 pm

Депресиращо тегло за кол и седалка!
п.с.
Тези гуми държат ли? :popcorn:
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот Fresh » Пет Май 13, 2011 9:55 pm

Бреееееи... Машина много добре изглежда.Браво! :beer: :bigeyes:
Изображение
Аватар
Fresh
 
Мнения: 304
Рейтинг: 1219
Регистриран на: Пет Апр 08, 2011 8:58 am
Местоположение: Габрово

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот Stoks1 » Пет Май 13, 2011 9:56 pm

ХристоС. написа:Stoks1 - надявах се за под 11 кг, ала с тези курбели, средно и плочи ще ми е бая трудно. Като го сглобя ще видя какво се получава и ще набележа непосредствените бъдещи upgrade-и с оглед на теглото, както и такива, които ще установя, че са наложителни с процеса на каране.


Точно така както очакваше се получи под 11 килограма. Надяваме се да стане и още по леко по-натам...
Аватар
Stoks1
 
Мнения: 531
Рейтинг: 1460
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 1:32 pm
Местоположение: Димитровград

Lightning Thrill: Beta 1

Мнениеот ХристоС. » Пет Май 13, 2011 11:24 pm

Stoks1, да ти призная - преди да го бяхме измерили се приемаха залагания колко ще излезе, аз дадох прогноза 10.800 кг. - беше най-близката. Не съм изненадан, но се наложиха известни компромиси, така или иначе - отделно, че очаквам в близко бъдеще „свежи попълнения“, които да се впишат успешно в концепцията.

_SoRa_, Благодаря! В дългосрочен план мисля да гоня под 10 кг. с тази рамка, в краткосрочен - около 10.500 с Rocket Ron 2.25 Evo / Racing Ralph 2.1 Evo и средно леки вътрешни.

HepBeH_XaMcTep, теглото наистина е доста над приемливото и е въпрос на време да „спадне“ драстично, тъкмо на кола и седалката. Другите компоненти, които е предвидено да „паднат свидни жертви“ са касетата, декланшорът, плочите (от които тегло няма да спечеля, на фона на сегашните - тъкмо обратното) - тези, които се виждат на снимките в момента, са кърпеж „колкото да върви“. Гумите си държат повече от прилично (изказвал съм във форума мнения за тях), но само на черен път, трева или асфалт - в момента, в който се намесят камъни и дърве (за кал да не говорим) - колелото се превръща по чудотворен начин в шейна. Не са устойчиви на твърде остри камъни - буквално могат да бъдат прерязани на такива.

eMcKu - както ти бях казал, ще се радвам някой ден да покараме заедно - ние днес направихме вече едно Копито. Мога да кажа за момента, че с изненада открих как нагоре новият ми красавец „върви“ сякаш по-лесно, отколкото преди XC.two, която беше с не повече от 0.5 кг. по-тежка. Надолу обаче тепърва ще му свиквам (а аз и без друго не съм кой знае какъв „спускач“, никога и не съм бил). btw, през 2003 / 2004-та съм имал the bomb (от старите, със стоманена рамка) и ми се е случвало да съм правил с него няколко големи прехода по шосе, до 160 км. наведнъж (при това с оригиналната му окомплектовка, включително гуми).
The phoenix was reduced to ashes, from which a new, young, strong phoenix arises, reborn anew to live again.
_loading resurrection: complete
_starting rebirth: started
_metamorphosis: beta state
Аватар
ХристоС.
 
Мнения: 205
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:58 pm
Местоположение: София | 0878997722

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот WrathChild » Съб Май 14, 2011 3:43 am

Отдавна ми се искаше да видя наистина стилно колелце в "Радост за окото"! :agree:
Sometimes the same is different but mostly it's the same.
Аватар
WrathChild
 
Мнения: 1193
Рейтинг: 1711
Регистриран на: Сря Ное 10, 2004 10:58 am
Местоположение: България

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот Pr3d4t0R » Съб Май 14, 2011 7:40 pm

Честито, Христо : - )

Направо може да го постваш и във http://weightweenies.starbike.com/ ; - )
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот madurttoo » Нед Май 15, 2011 10:23 pm

Честито и без аварии :beer: :beer: :beer:
Skype: crazy_bmw96
Аватар
madurttoo
 
Мнения: 242
Рейтинг: 1121
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 8:25 pm

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот STAFF » Пон Май 16, 2011 2:24 pm

Хубав цвят. :agree:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
STAFF
 
Мнения: 318
Рейтинг: 1675
Регистриран на: Пет Апр 03, 2009 1:09 pm
Местоположение: София

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот eMcKu » Пон Май 16, 2011 4:20 pm

STAFF написа:Хубав цвят. :agree:

на третата страница, ще си остане ли хубав :D
www.dromride.com
Аватар
eMcKu
 
Мнения: 1873
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 9:03 am
Местоположение: България

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот ХристоС. » Вто Май 17, 2011 9:44 am

Колелото вече е окомплектовано и с предвидения за него декланшор. Впечетленията ми при пряко сравнение на SRAM X.0 с Shimano SLX - вторият отстъпва като работа съвсем осезаемо (вярно е, че не се позициониарат и в един и същи клас, все пак). За мое голямо съжаление - тези декланшори с директен монтаж по никакъв начин не поемат плочи с над 44 зъба - днес ще проверя такава с 36 дали може да бъдат инсталирана в средата (със SLX не можеше и това да се случи).

Декланшор: SRAM X.0 (3x10)

Изображение


Радвам се, че има хора, на които колелцето ми им харесва - събирам си го с много мерак, сега остава и да го покарам повече :)
The phoenix was reduced to ashes, from which a new, young, strong phoenix arises, reborn anew to live again.
_loading resurrection: complete
_starting rebirth: started
_metamorphosis: beta state
Аватар
ХристоС.
 
Мнения: 205
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:58 pm
Местоположение: София | 0878997722

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот orlincho » Вто Май 17, 2011 2:16 pm

ХристоС. написа:За мое голямо съжаление - тези декланшори с директен монтаж по никакъв начин не поемат плочи с над 44 зъба


Една такава еретична идея, пък дали изобщо е приложима трябва някой по-разбиращ да каже. Да сложиш един декланшор Шимано ЛХ или ХТ от времето преди Шимано да измислят индексната система. Скоро карахме с един приятел който големия му венец отпред е 48 зъба и декланшора беше ЛХ. (тук особеното беше курбела - нещо наречено SHIMANO BIOPACE - http://en.wikipedia.org/wiki/Biopace - зъбните колела не са кръгли а елипсовидни за по-равномерно разпределяне на усилието при въртене) Годините на производство на това май са били 90-те. Декланшора успешно се сработваше с някакво Аливио (индексирана) като команда (явно ъпгрейт).
Като гледам http://weightweenies.starbike.com/listings/components.php?type=frontderailleurs колкото по-назад отиват в годините толкова по-лекички са били. Да им имам развитието на шимано.

XTR FD-M952 2002 34.9 mm 117 g 115 g
XTR FD-M970 2007 34.9 mm 126 g

XTR FD-M950-E 1998 E-Type 125 g
XTR FD-M970-E 2008 E-Type 142 g 143 g
Изображение
Изображение
-Oly-
Аватар
orlincho
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 1:01 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот ХристоС. » Вто Май 17, 2011 10:18 pm

Тези декланшори не мога да ги ползвам - рамката ми изисква висок директен захват, докато E-Type са съвместими с ниския такъв. E-Type не предпочитам да сложа, понеже доколкото съм информиран - значително по-капризни са за настройка, а и пак няма да ми дадат възможност да ползвам плоча с повече от 44 зъба. Принципно декланшор вече си имам и съм доволен от неговите работа и тегло, да издирвам стари модели (каквито и с висок директен захват няма да намеря особено, понеже самата система е сравнително нова) не ми се занимава, откровено казано. Болката ми в случая не е захватът, а че декланшорът не ми позволява да ползвам плочи с такива размери, които считам за оптимални за своя стил на каране. Разбира се, благодаря за идеите и положения труд - и нови такива винаги са „добре дошли“ :)
Последна промяна ХристоС. на Вто Май 17, 2011 11:05 pm, променена общо 1 път
The phoenix was reduced to ashes, from which a new, young, strong phoenix arises, reborn anew to live again.
_loading resurrection: complete
_starting rebirth: started
_metamorphosis: beta state
Аватар
ХристоС.
 
Мнения: 205
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:58 pm
Местоположение: София | 0878997722

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот outfaced » Вто Май 17, 2011 10:30 pm

eeee не ... е как можа на тая бяла рамка за забучиш тоя черен талас, че при тва и по тежък от float-а
да го връщаш цялото, 5 пари не струва :deal: :lol: :P

абе кисело грозде, кисело ... :nuts:
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот hitar_potar » Вто Май 17, 2011 10:41 pm

Здрасти, Христо,
перфектно АМ байкче си си сглобил, а теглото е просто чудно. Пожелавам ти да го смъкнеш и под 10 кила, и да му стопиш лагерите от каране.
ХристоС. написа: Болката ми в случая не е захватът, а че декланшорът не ми позволява да ползвам плочи с такива размери, които считам за оптимални за своя стил на каране. Разбира се, благодаря за идеите и положения труд - и нови такива винаги са „добре дошли“ :)

Относно тия плочи, останал съм с впечатление, че въртиш доста. Но толкова често ли ти е нужна плоча над 44 зъба? Щото може би би могъл да компенсираш голямата плоча с екстра-смол зъбчатка отзад, по-малка от 11 зъбчета - Хоуп са едни от производителите, които ще произвеждат такъв зъбен блок. ;)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот ХристоС. » Вто Май 17, 2011 11:30 pm

В интерес на истината - да, често ми влиза в употреба, особено когато карам по асфалт, а също и по черни пътища надолу, където техника не се изисква толкова, а повече е от значение скоростта. Както се вижда и от по-предните ми мнения, бях стигнал постепено (с каране и експерименти в течение на годините) до конфигурация от 24/36/50 поради следните няколко причини: 22Тх 32/28/26 са твърде „леки“ предавки - ако ми се налага използването им, повече натоварват сърцето и ме изморяват, отколкото ако бутам (а скоростта е приблизително същата)... следователно има идея да ги направя „по-тежки“ и така да увелича реално приложимите предавки (а и на мен в доста случаи ми е по-лесно да катеря на 32Т, стига и скоростта ми по наклона да го позволява). Прецених, че 24Т ще повишат ефективността ми. Поради причината, че 32Т вече идват твърде близко (за средна плоча), а с 34Т съм карал и нямаше особена разлика като усещане - реших да сложа 36Т и така да се доближа максимално до една от обичайните двускоростни конфигурации - 39/26 - един вид да получа нещо като 2-в-1 - хем по-оптимална селекция от използвани предавки, хем огромна трета плоча, която наистина да ми осигурява допълнителна мощ при висока скорост и максимално използване на каданса... да не се пропуска, че това макар и AM / Trail bike, даващ ми по-голяма свобода при разнообразен терен, е ориентиран най-вече към XC (както се разбира и от някои от вложените компоненти), а моето каране включва и доста сериозно количество „градско шосе“. Както и да е, засега се примирявам с 24/32/44, пък по-нататък - ще видим :)
The phoenix was reduced to ashes, from which a new, young, strong phoenix arises, reborn anew to live again.
_loading resurrection: complete
_starting rebirth: started
_metamorphosis: beta state
Аватар
ХристоС.
 
Мнения: 205
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:58 pm
Местоположение: София | 0878997722

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот rarekin » Сря Май 18, 2011 12:54 am

ХристоС. написа:В интерес на истината - да, често ми влиза в употреба, особено когато карам по асфалт, а също и по черни пътища надолу, където техника не се изисква толкова, а повече е от значение скоростта. Както се вижда и от по-предните ми мнения, бях стигнал постепено (с каране и експерименти в течение на годините) до конфигурация от 24/36/50 поради следните няколко причини: 22Тх 32/28/26 са твърде „леки“ предавки - ако ми се налага използването им, повече натоварват сърцето и ме изморяват, отколкото ако бутам (а скоростта е приблизително същата)... следователно има идея да ги направя „по-тежки“ и така да увелича реално приложимите предавки (а и на мен в доста случаи ми е по-лесно да катеря на 32Т, стига и скоростта ми по наклона да го позволява). Прецених, че 24Т ще повишат ефективността ми. Поради причината, че 32Т вече идват твърде близко (за средна плоча), а с 34Т съм карал и нямаше особена разлика като усещане - реших да сложа 36Т и така да се доближа максимално до една от обичайните двускоростни конфигурации - 39/26 - един вид да получа нещо като 2-в-1 - хем по-оптимална селекция от използвани предавки, хем огромна трета плоча, която наистина да ми осигурява допълнителна мощ при висока скорост и максимално използване на каданса... да не се пропуска, че това макар и AM / Trail bike, даващ ми по-голяма свобода при разнообразен терен, е ориентиран най-вече към XC (както се разбира и от някои от вложените компоненти), а моето каране включва и доста сериозно количество „градско шосе“. Както и да е, засега се примирявам с 24/32/44, пък по-нататък - ще видим :)


Ицо, ще си позволя кратък коментар относно желанието ти да сложиш 50t.

От чисто практична гледна точка да те запитам дали си размишлявал над следните проблеми:

1.Chainstay - ите на рамката ти позволяват ли монтирането на толкова голям венец? Това без custom курбели с удължена ос. Q - factor?
2.Това е AM велосипед. Големия венец как точно ще се отрази на clearance на велосипеда при преодоляването на типичните за стила терени?
3.Проблеми с дължината на веригата?

:beer:
Планинското колоездене може да бъде опасен спорт! Винаги карайте с каска! Никоя екипировка не може да гарантира колоездача срещу падане и тежко нараняване!
rarekin
 
Мнения: 1589
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 1:25 am
Местоположение: Германия

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот hitar_potar » Сря Май 18, 2011 2:13 am

Точно тия точки имам и аз впредвид. ;) Просто при АМ байк 50т плоча ми се струва малко като магаре-космос. Затова и предложих касетас по-малка зъбчатка отзад. Доколкото ми е известно, Хоуп ще имат такъв зъбен блок, който обаче ще е с вградено свободно движение, съвместимо само с тяхна главина. Но идеята си я бива - комбинация от 44т отпред и 9т отзад. Как точно се определят предавателните коефициенти на скоростите, делят се броя зъби на плочата на броя зъби на зъбчатката ли? Що ли си мисля, че 44 и 9 ще са по-тежка комбинация от 50 и 11? Или бъркам нещо? :dontknow:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот airborneone » Сря Май 18, 2011 8:10 am

hitar_potar написа: Точно тия точки имам и аз впредвид. ;) Просто при АМ байк 50т плоча ми се струва малко като магаре-космос. Затова и предложих касетас по-малка зъбчатка отзад.

1. Що му се бъркате на човека, като го виждате, че в знанието за компоненти е на светлинни години напред в развитието.
2. Байка, до колкото си спомням е с по-скоро ХЦ насоченост + градско.

hitar_potar написа:Доколкото ми е известно, Хоуп ще имат такъв зъбен блок, който обаче ще е с вградено свободно движение, съвместимо само с тяхна главина.

Защо си мислиш, че той е с хоуп главина?
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот ХристоС. » Сря Май 18, 2011 8:49 am

ХристоС. написа:да не се пропуска, че това макар и AM / Trail bike, даващ ми по-голяма свобода при разнообразен терен, е ориентиран най-вече към XC... а моето каране включва и доста сериозно количество „градско шосе“

Идеята за 50-ката беше да експериментирам, след като конфигурация с 48 зъба ми вършеше чудесна работа. Иначе е вярно, че вероятно chainstay би могъл да ме ограничи, според измрванията ми да се „хване“ 50-ка е „на косъм“ и може и да не стане. Clearance e добър довод, но все пак когато ще се кара по терен с такъв тип профил, който да е вероятно да не позволява използването на толкова големи плочи (а това обикновено се знае предварително) - не е никаква трудност да се връща по-малката, не е по-сложно от смяната на гуми. Относно дължината на веригата - ако се кара що-годе правилно и не се посуква, като се кара на големи зъбчатки и отпред, и отзад - няма проблеми :) Както и да е, за момента идеята с 50Т/48Т плоча умира - ще видя малко по-натам дали ще има начин да побая нещо на декланшора, така че поне 36-ица да влезе в средата (засега ще карам със сегашната конфигурация, докато посвикна с цялото колело като цяло).

Тоше, благодаря за подкрепата, но мисля, че няма нужда от чак такива спорове в тази тема, пък и аз не се имам за човек, който чак толкова знания има - чета доста, когато реша да подменям нещо, но някой път не мога да разреша проблеми, които са елементарни за друг. А за главината - мисля, че по-скоро hitar_potar искаше да ми каже, че има и алтернативи, при които ще ми се наложи подмяна на DT240s, с която съм отзад. Ако те дейстивтелно изкарат вариант с 9 зъба - това ще се равнява горе-долу на 48 отпред (1 зъб отзад ~ 2 отпред)... не е идея, лишена от смисъл, но пък от друга страна - ако главината им е по-тежка от Tune Kong - едва ли ще се навия да сменям сегашната, моята концепция е такава, че е заложено като изискване при всеки един upgrade теглото да пада, освен да бъде заменян старият с по-добър/качествен (засега в границите на разумното от гледна точка на цената) :D
The phoenix was reduced to ashes, from which a new, young, strong phoenix arises, reborn anew to live again.
_loading resurrection: complete
_starting rebirth: started
_metamorphosis: beta state
Аватар
ХристоС.
 
Мнения: 205
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:58 pm
Местоположение: София | 0878997722

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот rarekin » Сря Май 18, 2011 12:43 pm

ХристоС написа:..... ако главината им е по-тежка от Tune Kong - едва ли ще се навия да сменям сегашната, моята концепция е такава, че е заложено като изискване при всеки един upgrade теглото да пада, освен да бъде заменян старият с по-добър/качествен (засега в границите на разумното от гледна точка на цената) :D


Ефективността и надеждността > ниско тегло. Винаги. Но .... it is your bike. :dontknow:

airborneone написа:Що му се бъркате на човека, като го виждате, че в знанието за компоненти е на светлинни години напред в развитието.

:rofl:


airborneone написа:Байка, до колкото си спомням е с по-скоро ХЦ насоченост + градско


Я пак погледни за какво колело става дума. Иначе съм сигурен, че може и тротинетка да се направи с тази рамка. :D
:beer:
Планинското колоездене може да бъде опасен спорт! Винаги карайте с каска! Никоя екипировка не може да гарантира колоездача срещу падане и тежко нараняване!
rarekin
 
Мнения: 1589
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 1:25 am
Местоположение: Германия

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот ХристоС. » Сря Май 18, 2011 3:04 pm

Прав си за насочеността на тази рамка по принцип - което обаче не означава, че моята основна идея за нейното приложение е такава. Не избрах Blur XC Carbon поради причината, че за чиста XC рамка имам друг фаворит и ако някога реша да си правя чисто XC колело - бих предпочел нея. От друга страна, Trail / AM рамка ми дава по-голяма свобода да карам на повече места, по която причина взех решението да се спра на Blur LTc... Тодор е запознат с тези детайли, затова ги и изтъква (а не за да се заяжда).

По-ниското тегло води до някои компромиси със здравината на компонентите, но като цяло, ако не се кара „хамалски“ - издържливостта не е проблем; до момента не съм имал щети в планината, които са следствие на „твърде олекотен / слаб“ чарк - тоест, за момента карането ми позволява да ползвам леки компоненти; давам си сметка естествено, че с тази рамка и окомплектовка downhill не може да се практикува, но изобщо нямам такива идеи. Под „по-качествен“ имах предвид „по-висок клас“ - например Formula може и да правят доста прилични главини, но те трудно биха могли да се сравняват с високия клас на DT, Tune, Hope, etc... естествено, тяхното основно предимство е цената в този случай. За мен цената е фактор дотолкова, доколкото бих получил най-доброто възможно, според личните ми критерии, без да достигам до екцесии (на този етап)... Отново бих дал пример с главина - отпред избрах да сложа Tune King, която в никакъв случай не е евтина, а и има славата на достатъчно надеждна и безпроблемна. От друга страна, можех да спечеля още 5-6 гр. ако бях предпочел топ-модела Tune Prince, обаче прецених, че само заради тази разлика не си заслужава да плащам с 50% отгоре... повечето от компонентите съм избирал на този принцип - максимално висок клас и максимална лекота, но не на всяка цена.
The phoenix was reduced to ashes, from which a new, young, strong phoenix arises, reborn anew to live again.
_loading resurrection: complete
_starting rebirth: started
_metamorphosis: beta state
Аватар
ХристоС.
 
Мнения: 205
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:58 pm
Местоположение: София | 0878997722

Re: Project Light & Thrill

Мнениеот STAFF » Сря Май 18, 2011 4:05 pm

ХристоС. написа: ...без да достигам до екцесии (на този етап)...


OбАди се пак като стигнеш до ексцесиите. :) Са не е интересно.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
STAFF
 
Мнения: 318
Рейтинг: 1675
Регистриран на: Пет Апр 03, 2009 1:09 pm
Местоположение: София

Предишна

Назад към Радост за окото (видео и снимки)

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта