BEHEMOT 2004

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот TOYAGA » Нед Ное 30, 2003 11:15 am

[quote]Еми щом си предлагаш услугите... Giant ATX Team DH '99, каква в вероятността спред теб да се изнамери такова чудо изобщо (тука в някакъв форум пишеше че който е успял да се докопа едно време до него сега даже в леглото си го взема нощем ), и евентуално на каква цена би било?[/quote]


Първо искам да уточня, че велосипедът на снимката е ATX One DH в оригиналната си европейска окомплектовка - RS Boxxer, RS Super Deluxe, Mavic D521, Formula HD-5, Sram ESP 9, който по официални данни тежи 17,9 кила и се продаваше за кръгло 10 000 DM в Германия. Само рамката на въпросния танк се продаваше като ATX Team DH, изработена е от (вече преминалата към дело) алуминиева сплав Alcoa Cu 92, тежи 4,9 кг заедно с амортисьора и струваше 3500 DM.
Ако наистина търсиш подобна екзотика, бих ти препоръчал да се насочиш към рамката (абсолютно същата като материал, но синьо-зелена на цвят) на модела АТX Two DH, който поради по-смотания си монтаж струваше наполовина - 5 000 DM.
За цената и шансовете за намиране – бих ти препоръчал да поглеждаш по-честичко в Ebay. Според мен цена от порядъка на 300-400$ за Frameset в добро състояние е приемлива, въпреки че аз лично никога не бих си купил DH-продукт на старо.

Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Нед Ное 30, 2003 11:20 am

[quote]А знаеш ли каква е разликата между AC и AC Team? Само в шарката ли е, или има и нещо друго, защото в БАС имаше една Giant AC за 1200, или 1400 лева, не помня точно.[/quote]


Всички АС са изработени от един и същи материал – Aluxx SL 6013, който и до момента е най-добрата и скъпа сплав на Giant. В този смисъл разлика между Team-версиите и версиите, използвани само за комплектовани велосипеди няма. Теглата на рамките (заедно със задния амортисьор и кормилния лагер) от 2001, 2002, 2003 и 2004 също са практически идентични – 3,5-3,6 кг.
Има обаче разлики между конструкцията на рамките от 2001/2002, тази на модела 2003 и тази на модела 2004. Работата е в това, че докато при първите усилванията са направени с допълнително заварени планки, при втората е използвана технологията Hydroforming (тръбите са "раздути" до постигане на желания профил в застрашените точки), а при последната е използван "последния писък" в областта FluidForm (еволюция на хидроформинга), благодарение на който Giant за първи път позволява монтажа на двукоронна вилка на този модел без отпадане на гаранцията.
Не знам какво и кога точно си виждал в БАС, но ми се струва, че най-вероятно е ставало въпрос за рамката на разкомплектован модел (т.е. рамката не е била с Team-оцветяване). Такъв модел би могъл да бъде АС DS1/АС DS2 от моделна година 2002 или АС1/АС2 от следващата година. При официални цени на дребно в Западна Европа, вариращи при споменатите модели между 2950 и 4000 евро, мисля, че Дойчин би могъл да формира цена от 1200-1400 лева без никакви проблеми след продажбата на всичко свалено от рамката.


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Нед Ное 30, 2003 11:56 am

[quote="TOYAGA"]

Първо искам да уточня, че велосипедът на снимката е ATX One DH в оригиналната си европейска окомплектовка - RS Boxxer, RS Super Deluxe, Mavic D521, Formula HD-5, Sram ESP 9, който по официални данни тежи 17,9 кила и се продаваше за кръгло 10 000 DM в Германия. Само рамката на въпросния танк се продаваше като ATX Team DH, изработена е от (вече преминалата към дело) алуминиева сплав Alcoa Cu 92, тежи 4,9 кг заедно с амортисьора и струваше 3500 DM.
Ако наистина търсиш подобна екзотика, бих ти препоръчал да се насочиш към рамката (абсолютно същата като материал, но синьо-зелена на цвят) на модела АТX Two DH, който поради по-смотания си монтаж струваше наполовина - 5 000 DM.
За цената и шансовете за намиране – бих ти препоръчал да поглеждаш по-честичко в Ebay. Според мен цена от порядъка на 300-400$ за Frameset в добро състояние е приемлива, въпреки че аз лично никога не бих си купил DH-продукт на старо.

Get mad, then get over it.
[/quote]


И аз точно като ATX One DH уж го знам ама за по-сигурно реших да сложа това което пишеше на сайта за американската версия. Наистина съм се насочил само към рамката засега тъй като за вилката имам други планове... затова и не ме бърка дали ще е ATX One DH или ATX Two DH, каквото излезе. А тая екзотика я търся щото откакто миналата зима ме приземи меко като Boeing 747 след един 5 метров дроп направо съм се влюбил в нея. :)

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive! [/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот screamBoy » Нед Ное 30, 2003 12:34 pm

това много ми напомня един от коментарите по адрес MrT в mtbreview.com, цитат и превод по спомен:
'...веднъж ненадейно паднах от 3 метра върху вилката си (MonsterT'01/02 б.р.), която не само че не се счупи но дори не удари до дъно...' :))) такива емоционални преживявания и според мен водят след себе си силно привързване, често бъркано с любов ...

[url=http://www.freevibe.com/headsup/lowdown_index.shtml][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот axelmax » Нед Ное 30, 2003 2:15 pm

hubavo che obsajdate drugi ramki ama mojeli da mi kajete za ramkata na behemot 2004 stoto tova e imeto na foruma ikato se vleze v nego se ochakva da se prochete za tova nesto mersi za islushvaneto
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Windstream » Нед Ное 30, 2003 2:46 pm

[quote="axelmax"]

hubavo che obsajdate drugi ramki ama mojeli da mi kajete za ramkata na behemot 2004 stoto tova e imeto na foruma ikato se vleze v nego se ochakva da se prochete za tova nesto mersi za islushvaneto

[/quote]


Преди да вдигаш джангър първо прочети по-внимателно всичко казано до тук, внезапно ще откриеш че и на трите ти въпроса вече е отговорено :}):

И за да не мрънкаш пак ето ти още нещо: [url=http://www.mtb-bg.com/velomania_newproducts.htm]това[/url] е новия Behemoth, а [url=http://www.velomania-bg.com/drag/bike_behemoth.htm]това[/url] пък е по-скъпия от двата стари. Разликите ще те оставя сам да ги откриеш [:p]

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот axelmax » Нед Ное 30, 2003 3:20 pm

abe tova sa go vidial be ama tova nemoje da mi otgovori na vaprosi sto imeto na dadeno nesto nego obesniava sestah li aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a iloshoto che nemam vreme da otida po magazinite priznavam si sbarkah napovecheto vaprosi e otgovoreno ,no 1 i 2 stranisa po foromite i posle drugi ne sta se pishat nemojeli da si otvorite drug forum stoto ste moje da se otdeli informaciata za vsichki ste ni e po lesno......................za da ne stava .........abe niakade chetoh za ramka na giant ama kude beshe
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Jacket » Нед Ное 30, 2003 4:44 pm

TOYAGA, много благодаря за разясненията. И аз имах съмнения, че Team е просто с друга шарка (черно-жълтата). Тази рамка, която висеше в БАС беше сива и пишеше единствено Gaint AC, не видях година...
[quote] благодарение на който Giant за първи път позволява монтажа на двукоронна вилка на този модел без отпадане на гаранцията.[/quote]

Хе, това сериозно ли е? В смисъл за гаранцията... значи като си купуваш дадена рамка, може да има клауза в която да пише, че ако сложиш двукоронна вилка на рамката си, гаранцията и ще отпадне? Ми че то на freeride рамка каква вилка да сложиш... много малък избор има от добри еднокоронни fr вилки. Иначе и аз знам, че двукоронните вилки натоварват доста повече челната тръба на определени места, но това не е проблем на потребителя, а на производителя май...
Windstream, аз тъкмо щях да те питам защо ти е DH байк в онова плато дето живееш и ти направо ме заби с тия 5 метра... Къде си ги рипнал, я ни светни да ходим да се трепем и ние :)

alexmax наистина ти се отговори на всички въпроси и не виждам какво повече има да нехаеш. Просто смятай темата за приключена и не я чети повече. Ние ще си побъбрим още малко и като разберем това, което ни интересува ще я оставим. За отделянето и намирането на информацията не се бой. Някой като попита нещо подобно ще му дадем линк към тая тема. Знам колко ще погледнат списъка със всички теми от форума, преди да зададат въпрос - точно николко.
И един съвсем приятелски съвет... понаучи се да пишеш и да се изразяваш по-нормално, а не като 14 годишно пискало (каквото се надявам че не си), за да не предизвикваш негативни реакциии.

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот Tanuco » Нед Ное 30, 2003 5:21 pm

[quote="Jacket"]
Хе, това сериозно ли е? В смисъл за гаранцията... значи като си купуваш дадена рамка, може да има клауза в която да пише, че ако сложиш двукоронна вилка на рамката си, гаранцията и ще отпадне?
Ride fast, yet ride smart!
:}):;)

[/quote]


Нормално е да има подобна клауза за рамки, които не са предназначени като натоварвания за двукоронни вилки.Естествено за Giant DH Team, например, няма такова условие..
Tanuco
 
Мнения: 259
Рейтинг: 1653
Регистриран на: Сря Окт 30, 2002 1:53 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Нед Ное 30, 2003 5:55 pm

[quote]Хе, това сериозно ли е? В смисъл за гаранцията... значи като си купуваш дадена рамка, може да има клауза в която да пише, че ако сложиш двукоронна вилка на рамката си, гаранцията и ще отпадне? Ми че то на freeride рамка каква вилка да сложиш... много малък избор има от добри еднокоронни fr вилки. Иначе и аз знам, че двукоронните вилки натоварват доста повече челната тръба на определени места, но това не е проблем на потребителя, а на производителя май...
[/quote]


Абсолютно сериозно е.

Проблем на производителя е само това да посочи какво счита за normal use и какво за abuse при продукта, който продава и за който предлага гаранция. Именно производителят знае най-добре какво натоварване може да понесе собствената му конструкция и естествено гледа да си върже гащите. Проблем на потребителя е това да реши дали да купува въпросния продукт и дали да се съобразява с условията на гаранцията. Точка.

Стандартно модела AC е предлаган с вилки от Psylo XC до Sherman Firefly – явно според Giant това стига за нормален (неекстремен) фрийрайд, но всеки си преценява сам...


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Нед Ное 30, 2003 9:31 pm

[quote="Jacket"]

Windstream, аз тъкмо щях да те питам защо ти е DH байк в онова плато дето живееш и ти направо ме заби с тия 5 метра... Къде си ги рипнал, я ни светни да ходим да се трепем и ние :)
[/quote]


Де да ги бях рипнал - като чувал с картофи си паднах, въобще не забелязах че подобието на пътека правело десен завой точно преди ръба, а психопатката с която карах точно 30 секунди преди това ми беше казала "сега все направо" и аз както си се бях набрал докато се усетя и вече бях долу в дерето. После я гледам горе как се превива от смях, това според нея било единствения начин да преодолея страха си от височините... бе да, преодолях го, сега като видя някъде ръбче или подобие на скокче все се изправям на спирачките и първо проверявам какво има от другата страна ;). А шоуто беше някъде из Витоша или Плана, изобщо не съм запознат с маршрутите, пък и то май не беше някаква конкретна пътека да се следва, абе не знам, тя водеше :):):)

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Jacket » Пон Дек 01, 2003 12:18 am

А коя е Тя? И какво е правило такова колело в твоите ръчички/краци :)

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот Windstream » Пон Дек 01, 2003 1:46 am

Коя е Тя за теб няма никакво значение :}):, а Giant-a беше нейн, разменихме ги с моя камион щото катеренето с hardtail с 3 понижаващи предавки е доста по-лесно ;)

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Jacket » Пон Дек 01, 2003 4:34 pm

Хехех... ок, любопитно ми беше... пък сега като каза, че и колелото било нейно ми стана още по-любопитно :))))

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот Windstream » Пон Дек 01, 2003 6:07 pm

Хмм, а да си чувал че любопитството убило котката?

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот screamBoy » Пон Дек 01, 2003 11:38 pm

а в този специален случай нямаше ли едно такова лееееко омекотяващо влияние и от по-специфичната вилка, ммм
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот Windstream » Вто Дек 02, 2003 5:33 am

Имаше я, и то никак леко не беше :D. Ама тогава основния удар го пое задното окачване, по някакво страшно изключение не се приземих на предно колело както обикновено :):):)

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Admin » Вто Дек 02, 2003 9:24 am

Абе чак пък 5 метра!? Не искам да се заяждам или нещо, но често като видя някой пад с височина 2-3м., отивам пеша до ръба му, просто за да видя как изглежда това, от което големите във фрийрайда скачат след закуска. От всичките тези поглеждания съм добил пълна увереност, че подобен пад може да се скочи само ако преди това си скачал доста честичко от по-малки (примерно до 2м.). Бих приел, че с хубаво колело и добри умения, може да се скочи дори и “от първи път” (имам предвид да минеш направо от 1м на 3м), със съответната психическа подготовка. Но не мога да си представя някой да скочи успешно 3м. по погрешка. 8)
А за 5м. да не говорим! Това са ужасно много, все пак. Може би трябва да ходиш да го измериш отново. ;)
Не се сърди за недоверието ми. :D Просто и най-добрите колоездачи от тези, които познавам, не знам да са скачали 5м. пад. А тъй като силно се надявам някой ден да има и такива хора в БГ, винаги подхождам много сериозно към подобни информации. ;)


Животът е кратък, карай бързо!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Дек 02, 2003 9:29 am

Toyaga, ще ме светнеш ли за разликата между hydroforming и fluid form(ing)? Основното съм го чел, но мислех, че двете наименования се използват като синоними за един и същи процес на обработка (ти сам спомена, че едното е доразвитие на другото). Благодаря предварително! :D

Животът е кратък, карай бързо!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Liohman » Вто Дек 02, 2003 10:11 am

[quote="Admin"]

Абе чак пък 5 метра!? Не искам да се заяждам или нещо, но често като видя някой пад с височина 2-3м., отивам пеша до ръба му, просто за да видя как изглежда това, от което големите във фрийрайда скачат след закуска. От всичките тези поглеждания съм добил пълна увереност, че подобен пад може да се скочи само ако преди това си скачал доста честичко от по-малки (примерно до 2м.). Бих приел, че с хубаво колело и добри умения, може да се скочи дори и “от първи път” (имам предвид да минеш направо от 1м на 3м), със съответната психическа подготовка. Но не мога да си представя някой да скочи успешно 3м. по погрешка. 8)
А за 5м. да не говорим! Това са ужасно много, все пак. Може би трябва да ходиш да го измериш отново. ;)
Не се сърди за недоверието ми. :D Просто и най-добрите колоездачи от тези, които познавам, не знам да са скачали 5м. пад. А тъй като силно се надявам някой ден да има и такива хора в БГ, винаги подхождам много сериозно към подобни информации. ;)


Животът е кратък, карай бързо!
[/quote]

Не знам за 5 метра, но 3 метра се скачат нормално с RAM HT 18" както е за крос кънтри, така че с подобно колело може да не е чак толкова страшно, но и аз съм съгласен, че погрешка 5 метра да се дропнат си е малко фантазия колкото и скептично да звучи.

"Колкото повече, толкова повече" - Мечо Пух
L.B.M.P.
Liohman
 
Мнения: 574
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Сеп 23, 2003 3:21 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Вто Дек 02, 2003 11:12 am

[quote="Admin"]

Toyaga, ще ме светнеш ли за разликата между hydroforming и fluid form(ing)? Основното съм го чел, но мислех, че двете наименования се използват като синоними за един и същи процес на обработка (ти сам спомена, че едното е доразвитие на другото). Благодаря предварително! :D

Животът е кратък, карай бързо!
[/quote]


Принципна разлика няма. Хидроформингът е процес (между другото в някои други индустриални области познат и използван много отдавна), при който тръбната заготовка се поставя в "калъп" с желаната форма, след което въпросният се затваря херметично и заготовката бива "раздута" по формата на калъпа посредством вряло масло под налягане около 4000 атмосфери. Между другото, Giant е единственият производител, който разполага с екипировка за формоване на велосипедни тръби по този начин – няма да разкрия кой знае каква тайна, ако поясня, че бизнесът на тайванците е стартирал с изготвяне на рамки на "ишлеме" за други производители пък и днес е основна част от въпросния бизнес (за илюстрация вж. "хидроформираните" рамки на Specialized, Gary Fisher и още един билюк производители/модели за 2004). FluidForm е просто еволюция на този процес, самото име е патентовано (понятието "хидроформинг" не може да се патентова, защото е нарицателно по същество) , а еволюиралата технология позволява още по-фино профилиране на детайлите и целево повишаване на якостта/коравината без увеличаване на теглото на конструкцията. Giant твърдят, че докато първият Hydroforming увеличава якостта/коравината в застрашените точки с 18% в сравнение с "gusset"-способа, то FluidForm-технологията прибавя нови 5 до 10% към хидроформираните тръби. Склонен съм да вярвам на това твърдение, имайки предвид примера с АС и двукоронната вилка...

Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Вто Дек 02, 2003 7:16 pm

[quote="Slidesite"]

[quote="Admin"]

Абе чак пък 5 метра!? Не искам да се заяждам или нещо, но често като видя някой пад с височина 2-3м., отивам пеша до ръба му, просто за да видя как изглежда това, от което големите във фрийрайда скачат след закуска. От всичките тези поглеждания съм добил пълна увереност, че подобен пад може да се скочи само ако преди това си скачал доста честичко от по-малки (примерно до 2м.). Бих приел, че с хубаво колело и добри умения, може да се скочи дори и “от първи път” (имам предвид да минеш направо от 1м на 3м), със съответната психическа подготовка. Но не мога да си представя някой да скочи успешно 3м. по погрешка. 8)
А за 5м. да не говорим! Това са ужасно много, все пак. Може би трябва да ходиш да го измериш отново. ;)
Не се сърди за недоверието ми. :D Просто и най-добрите колоездачи от тези, които познавам, не знам да са скачали 5м. пад. А тъй като силно се надявам някой ден да има и такива хора в БГ, винаги подхождам много сериозно към подобни информации. ;)


Животът е кратък, карай бързо!
[/quote]

Не знам за 5 метра, но 3 метра се скачат нормално с RAM HT 18" както е за крос кънтри, така че с подобно колело може да не е чак толкова страшно, но и аз съм съгласен, че погрешка 5 метра да се дропнат си е малко фантазия колкото и скептично да звучи.

"Колкото повече, толкова повече" - Мечо Пух
[/quote]


Уфф май пак се издъних - сигурно погрешно съм употребил "drop" и вие затова го разбирате като вертикално падане, а в случая беше доста по-ралично и може би полет би било по-подходящо - представете си просто един стръмен но сравнително равен склон, нещо такова в други условия сигурно би изпълнявало ролята на "попивка". Абе нещо като онова наклонче в Южния само че по-ниско и не толкова стръмно. Та понеже скоростта ми беше сравнително висока приземяването стана бая плавничко но доста далече от ръба, в крайна сметка денивелацията беше 4-5 метра (ама за мен и това е много), не височината от която паднах (щото при такова едно падане съвсем сигурно да съм се споминал, аз от повече от 1,5 метра не се хвърлям и то само с яко колело и след добра засилка). Извинявам се за погрешните впечатления които съм създал, идеята ми беше колко готино сработи окачването на рамката, не колко големи идиотщини може да понесе щото определено не аз съм човека който може да я изтормози жестоко;)

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Admin » Вто Дек 02, 2003 11:46 pm

Toyaga, thanks! :)
Windstream, това вече е друго. Аз си помислих, че може да е такъв случаят, ама ти понеже каза drop, а пък това си значи пад, та се учудих много. :)

Животът е кратък, карай бързо!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот MAN6 » Сря Дек 03, 2003 2:04 am

[quote="TOYAGA"]

[quote]Еми щом си предлагаш услугите... Giant ATX Team DH '99, каква в вероятността спред теб да се изнамери такова чудо изобщо (тука в някакъв форум пишеше че който е успял да се докопа едно време до него сега даже в леглото си го взема нощем ), и евентуално на каква цена би било?[/quote]


Първо искам да уточня, че велосипедът на снимката е ATX One DH в оригиналната си европейска окомплектовка - RS Boxxer, RS Super Deluxe, Mavic D521, Formula HD-5, Sram ESP 9, който по официални данни тежи 17,9 кила и се продаваше за кръгло 10 000 DM в Германия. Само рамката на въпросния танк се продаваше като ATX Team DH, изработена е от (вече преминалата към дело) алуминиева сплав Alcoa Cu 92, тежи 4,9 кг заедно с амортисьора и струваше 3500 DM.
Ако наистина търсиш подобна екзотика, бих ти препоръчал да се насочиш към рамката (абсолютно същата като материал, но синьо-зелена на цвят) на модела АТX Two DH, който поради по-смотания си монтаж струваше наполовина - 5 000 DM.
За цената и шансовете за намиране – бих ти препоръчал да поглеждаш по-честичко в Ebay. Според мен цена от порядъка на 300-400$ за Frameset в добро състояние е приемлива, въпреки че аз лично никога не бих си купил DH-продукт на старо.

Get mad, then get over it.
[/quote]


Ewalata toqjke, ama taq ramka e TANK!!!
A ti si toqjka dyrwena[:p] (ne se stqgai)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот MAN6 » Сря Дек 03, 2003 2:06 am

[quote="Windstream"]

[quote="TOYAGA"]

BTW, ако някой има нужда от някаква информация, касаеща какъвто и да е модел на Giant, произведен след 1995 г., да свирка силно. Давам консултации за цени, компоненти, геометрии, стандарти и почти всичко друго, за което можете да се сетите... Безплатно!:D:D:D
[/quote]


Еми щом си предлагаш услугите... Giant ATX Team DH '99, каква в вероятността спред теб да се изнамери такова чудо изобщо (тука в някакъв форум пишеше че който е успял да се докопа едно време до него сега даже в леглото си го взема нощем [:p]), и евентуално на каква цена би било?
[img]http://www.giant-bicycles.com/images/_upload_us/bikes/models/zooms/1999/atxteam.gif[/img]

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive! [/color][/b] :8D:
[/quote]


Za moe shtastie uspqh da se dokopam do ATX DH 2 i... mnogo me kefi.. kato se kacha na bi4eto i se nasiram... :) poweche otkolkoto tuk...:o)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот MAN6 » Сря Дек 03, 2003 2:10 am

[quote="Windstream"]

[quote="TOYAGA"]

Първо искам да уточня, че велосипедът на снимката е ATX One DH в оригиналната си европейска окомплектовка - RS Boxxer, RS Super Deluxe, Mavic D521, Formula HD-5, Sram ESP 9, който по официални данни тежи 17,9 кила и се продаваше за кръгло 10 000 DM в Германия. Само рамката на въпросния танк се продаваше като ATX Team DH, изработена е от (вече преминалата към дело) алуминиева сплав Alcoa Cu 92, тежи 4,9 кг заедно с амортисьора и струваше 3500 DM.
Ако наистина търсиш подобна екзотика, бих ти препоръчал да се насочиш към рамката (абсолютно същата като материал, но синьо-зелена на цвят) на модела АТX Two DH, който поради по-смотания си монтаж струваше наполовина - 5 000 DM.
За цената и шансовете за намиране – бих ти препоръчал да поглеждаш по-честичко в Ebay. Според мен цена от порядъка на 300-400$ за Frameset в добро състояние е приемлива, въпреки че аз лично никога не бих си купил DH-продукт на старо.

Get mad, then get over it.
[/quote]


И аз точно като ATX One DH уж го знам ама за по-сигурно реших да сложа това което пишеше на сайта за американската версия. Наистина съм се насочил само към рамката засега тъй като за вилката имам други планове... затова и не ме бърка дали ще е ATX One DH или ATX Two DH, каквото излезе. А тая екзотика я търся щото откакто миналата зима ме приземи меко като Boeing 747 след един 5 метров дроп направо съм се влюбил в нея. :)

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive! [/color][/b] :8D:
[/quote]


RAZLIKATA MEJDU DWETE RAMKI E W CWETA, AMORTISIORA, I NAI-WAJNOTO - USHITE ZA DISKA. PRI TEAM-A SA "ZAWRQNI" MNOGO TYPO MEJDU KOBILICITE, DOKATO PRI 2-KATA SA SI KATO PRI POWECHETO KOLELA :) ABE AKO NAMERISH POWECHKO TAKIWA RAMKI SWIRKAI- ISKAM DA SI ZEMA OSHTE EDNA !!!
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот Windstream » Сря Дек 03, 2003 9:45 am

10х за инфото MAN6, аз тази която карах беше бяла с елементи на окачването решени в тъмносин металик (явно пребоядисвана но изключително професионално) и с надписи Scott на всичкото отгоре :}): ама ушите за диска си бяха съвсем нормални доколкото си спомням което вероятно я определя като 2-ка. Иначе ако изнамеря някоя и друга излишна ще те имам предвид. BTW онази синьо-зелената в БАС в началото на лятото твоя ли беше?

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот TOYAGA » Сря Дек 03, 2003 11:26 am

Мдаа... Тва за разположението на ушите за спирачния апарат не го бях забелязал... Обаче е факт – MAN6-она е напълно прав. Амортисьорите са съответно RockShox Super Deluxe при "One" и RockShox Coupe Deluxe при "Two".

Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот MAN6 » Сря Дек 03, 2003 11:44 pm

[quote="Windstream"]
BTW онази синьо-зелената в БАС в началото на лятото твоя ли беше?

[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive![/color][/b] :8D:
[/quote]


MTV- beshe na chicho Bogdan, no sega e moq... Predi chicho Bogdan sobstwenici i bqha Krasi "kitarista", a predi nego "the_fly"...[:p]
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот MAN6 » Сря Дек 03, 2003 11:48 pm

[quote="TOYAGA"]

Мдаа... Тва за разположението на ушите за спирачния апарат не го бях забелязал... Обаче е факт – MAN6-она е напълно прав. Амортисьорите са съответно RockShox Super Deluxe при "One" и RockShox Coupe Deluxe при "Two".

Get mad, then get over it.
[/quote]


NE me slushaite be! az GOWORQ GLUPOSTI !!!
:o)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

ПредишнаСледваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта