veskoz написа:Capoeira право дума! ...ама наистина е важна дебелината. При 5mm е е ОК.
Правил съм го по български.
Нещо подобно за едно ухо на Сешън 77.
1. Режа дебела колкото ми трябва шайба от един анкер М8.
2. Разпробивам ухото със свредло, но не изцяло (проходно), а оставям 1mm зъб в който гайката се законтря при стягане на болта на обтегача. Разбира се, мацвам и малко анаеробно лепилце с подобен допуск м-ду "втулката" и ушото, пресовам на менгемарата.
~2 лв - свредло+~0,30 - анкер + 30 мин. труд
Разбира се, варианта е по-удачен ремонтираното ухо да е като резерва и да се купи ново, но...
batkon4o написа:Още един съвет.Носиш ухото на заварчик(аргон),запълва отворът,разпробива се и се нарязва нова резба.Понеже това ми е работата се е случвало да се занимавам с подобни проблеми,ситуацията е отиграна и работи стига да се пестрашиш.
pa4o написа:се правеше болта с по голяма резба , ако оригинала е 10 х 1 , на 12 х1 и се навиваше ...като се пренареже и резбата на рамката ,ухото ,.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта