
Шлек_народен написа:PtD написа:явно я разбираш търговийката - направи веломагазин и продавай на (или под) цените в Германия и Англия. А ние ще си купуваме от теб.
Ми не виждам що трябва да мисля топлата водаТо хората са го измислили! А, ако толкова Ви е било мерак, на такива цени да пазарувате - под носа Ви беше , да бяхте си ги държали
Дори там, в споменатите държави, се пазарува на по-ниски цени. Има намаления и ред други неща, но смятам, че не е необходимо да обяснявам неща, който са ясни на всички.Едва ли някой там работи на загуба!Тука има неща, които са на по-ниски цени, но обикновено се водят "нисък клас" и никой не би дал повече за тях. По-засуканите неща са по-скъпи.Това, което се вижда с просто око е, че цената тук се формира по доста странен начин - цената на "нещото" в чужди сайтове плюс таксата за доставка. Хитро, нали....Та и причината за тая разправия си има обяснение!
PtD написа:а) Ако можеш - прави магазина и забогатявай.
azze написа:Мерси.![]()
Наистина не съм задал въпросът правилно,трябва да е "Лесна ли е за минаване пеша по това време?".
Шлек_народен написа:Тая паничка, обаче, се пълни от такива като мен и е нормално да ме интересува за кво си давам парите. И какво получавам за тях! Дали е по-добре тук да ги харча или в чужбина.
PtD написа:Шлек_народен написа:Тая паничка, обаче, се пълни от такива като мен и е нормално да ме интересува за кво си давам парите. И какво получавам за тях! Дали е по-добре тук да ги харча или в чужбина.
Е добре, щом в тукашните магазини (по твои думи) цената е колкото в европейските онлайн магазини + доставка, значи би трябвало да е все едно откъде ги купуваш - нали цената е същата?
BurNiNg_IcE написа:+% надценка, за да са на някаква печалба все пак.
Шлек_народен написа:Абе, що се правите на интересни.@PtD би ли ми отговорил на едно въпросче? Колко коли щяха да се движат по улиците ,ако трябваше да дават м/у 2000лв и 6000лв за смяна на маслото? Литър минерално масло за спирачка излизаше 500лв.! Да - 25лв за 50грама! Сега гледам че литъра е 60лв., но мисля, че имаше момент в който беше и 250лв.При положение, че минералното масло е поне три пъти по -евтино от синтетичното, за около 4 литра ... Верно, че колите не карат със хидравлично масло двигателите, ама литър МХЛ 32 е около 6-8лв - горе долу колкото М10Д
airborneone написа:Тя успя да накара хората на повярват, че имат силата и възможността да накарат олигополното положение на Българския байк пазар да се разтрепери.
PtD написа: Не разбирам срещу какво се бориш.
Българския байк пазар да се разтрепери.
Шлек_народен написа:Опитвам се да отговоря на обвинението, че съм се изказал неподготвен![]()
vpravov написа:..Този, който купува 500 тона или този, който купува 5 килограма
vpravov написа:Ето ти малко "митрял" за разсъждения.
Шлек_народен написа:Айде малко и от мен:
Присъствах преди време на един разговор. Няма значение кой и за какво е говорил -за неща в България става дума! Та нещата общо взето са такива-някой купува части и сглобява колела.Цената на която се доставят чарковете е около 200- 250 евро за всичко.Сглобява се. Готовото колело се продава на дистрибутори и разни други на цена със печалбата около 700 лв. Като финал се появява по магазините със цена 1200-1300лв.
..
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"![]()
Daniel Panev написа:Шлек - извинявай, ама можеш ли да се опиташ да ми изложиш с 2-3 изречения тезата, която защитаваш?
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"![]()
Шлек_народен написа:Може и да не съм наясно, но при положение че купувам едно и също нещо, за 10лв, и за 19 лв от две различни места, нещо криво има в цялата работа.И то тука -в България.
Шлек_народен написа:Цената на която се доставят чарковете е около 200- 250 евро за всичко.Сглобява се. Готовото колело се продава на дистрибутори и разни други на цена със печалбата около 700 лв.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта