Мммм, още началото на 2010 от Трек обявиха, че проблемите със слабостта на рамката вследствие на олекотяването й са решени вече - демек модел 2010 и по-нови нямат проблеми и могат да си държат повече от година.
Друг е въпроса, че Глорито съвсем не е много по-тежко и из нета могат да се намерят и достатъчно снимки на гърмяни Глорита.

Гиганта също е състезателна рамка, може би старите модели не бяха, но от 2010 насам са си баш състезателни рамки.
Като цяло на хартия рамките са много близки една до друга - и двете вадят 203мм ход от 222мм шокове, и двете са около 4,2 кила с шока, и двете са с ниски средни и отпуснати геометрии, Глорито е с 1 идея по-забит челен ъгъл, който обаче с енгълсет си влиза в модерните схващания днес. Голямата разлика е при окачванията - Глори ползва цял заден триъгълник за своето Маестро, докато Трек твърдят, че тяхното предложение има един вид плаващо ушенце за спирачката, вградено в дизайна им ABP. Според тях са успели напълно да изолират спирачните сили от работата на окачването. При Гиганта се чуват мнения, че колкото и да е добра рамката, се наблюдава минимално втвърдяване при блокиране на задната спирачка. Минимално е, в края на хода било, но хора всякакви - мен например това би ме накарало да се насоча към Трек.

Други пък мислят по различен начин и виждат това втвърдяване като предимство.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.