Новите предложения на Cross 2012

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Latitude » Пет Апр 13, 2012 6:13 pm

xargs написа:Ако ще караш главно в града, и по-евтиното ще ти свърши работа.
Ако обаче тръгнеш по планината, инвестицията в по-скъпото е по-добра.

Лично мое мнение ако ще караш в града, паркове или малко офроуд се насочи към хибрид. Има няколко неуспорими предимства пред mtb, естествено ако ще се използва за упоменатите нужди. Първо гумите са 28" а не 26", второ по тънки са и самата машинка е по-лека, поради тази причина върви много мазно и естествено се кара по лесно. Казвам го от личен опит. Имам хибрид, който карам през уйкендите качвал съм го и на Витоша но в планината определено отстъпва пред MTB.
Latitude
 
Мнения: 16
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 17, 2011 9:37 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот zoltek » Пет Апр 13, 2012 7:09 pm

Latitude,благодаря ти за предложението,но съм се насочил към МТБ най-вече ако реша да го пробвам на малко по-тежък терен да ме повози хубаво.Разбира се не очаквам нещо невероятно от тези колела ( за Grip 124 и GRX8 най-вече) ако карам по пътеки,но все пак да ме извозят без проблеми.При сравнение на Grip 124 и GRX8,смятам,че плюсовете за са 8цата,но все пак някой с повече опит и знания може ли да помогне на кое да заложа откъм компоненти(най-вече спирачки,вилка и скорости).

п.с.Благодаря на до сега включилите се с мнения и съвети и надявам се ме разбирате правилно,че не очаквам да купя нещо невероятно за "без пари",но все пак искам да разбера кое в крайна сметка си заслужава парите и кое в същото време трябва да взема под внимание при избора.
zoltek
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1278
Регистриран на: Нед Апр 01, 2012 9:32 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот tishoh » Пет Апр 13, 2012 7:19 pm

Днес реших да отида до магазина на Крос в Плевен и да си купя GRX7-цaтa, но нещо ми се стори че съм прекалено полегнал, но това може да е или от това че съм около 185-6см или от това, че за последно съм карал колело преди може би 20 години.

Биг фута (29") който го имаше ми се стори по-удачен откъм стойка, но според бюджета ми явно ще трябва да почакам за 29er Grip 924.

Надявам се това да е един сравнително удачен избор на колело което да наподобява хибрид поради 29" гуми и което да се кара основно в града и парка, но и с което да може да се мине по някоя от облагородените "еко пътеки".

P.S. Според продавача останалите модели ще са в магазините до края на месеца и ми (ни) остава тази информация да е вярна.
Три неща в живота не избягвай: вода която тече, вятър който вее, и светлина която грее.
-----------------
Cross Grip 924
tishoh
 
Мнения: 43
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Нед Май 01, 2011 10:24 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот xargs » Пет Апр 13, 2012 10:13 pm

29" grip доколкото знам аз няма въобще да го има :-/
Аватар
xargs
 
Мнения: 454
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 12:01 am
Местоположение: София

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот dorbitan » Съб Апр 14, 2012 12:06 am

xargs написа:29" grip доколкото знам аз няма въобще да го има :-/

Е явно грешно знаеш!Това че не излиза заедно с биг фуут едва ли значи че няма да го има. Говорих с момчето в Младост и ми каза че моделите който са за тази година ще си ги имат до един.
dorbitan
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Вто Мар 09, 2010 9:11 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Toy » Съб Апр 14, 2012 11:31 pm

Дайте снимки и впечатления за BIG FOOT
Toy
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Апр 10, 2012 10:52 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот xargs » Нед Апр 15, 2012 2:55 pm

dorbitan написа:
xargs написа:29" grip доколкото знам аз няма въобще да го има :-/

Е явно грешно знаеш!Това че не излиза заедно с биг фуут едва ли значи че няма да го има. Говорих с момчето в Младост и ми каза че моделите който са за тази година ще си ги имат до един.


на мен това за грип-а той ми го каза точно :dontknow:
Аватар
xargs
 
Мнения: 454
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 12:01 am
Местоположение: София

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Fujitzo » Пон Апр 16, 2012 3:17 pm

zoltek написа:Здравейте.
Реших да не отварям нова тема понеже въпросите ми са свързани с 2 от моделите на Крос.Та...имам едно старо колелце което има нужда от доста компоненти които трябва да се сменят затова реших,че е по-удачно,а и по-добре да си взема направо ново.След като прегледах/прочетох доста теми и мнения за закупуване на ново колело се спрях на някой от моделите на Крос.Сумата която смятам да отделя е до 800-820лв.Първоначално се спрях на Grip 124(като по-евтин вариянт),но напоследък все повече започвам да се ориентирам към Grip 127,най-вече заради вилката и по-висок клас спирачки.Другите неща не ги разбирам толкова затова и искам съвет от по-запознатите кое е по-удачно да се вземе с цел разбира се максимално изгодна и добра покупка.Наясно съм,че все още не са пуснати в продажба,но и това време надявам се ще дойде скоро.Въпроса ми най-вече е дали си заслужават тези 230лв. отгоре за компонентите на Grip 127 и кое колело е по-вероятно да издържи по-дълго за напред без особено грубо отношение към него и по-малко средства за подръжка?Благодаря

п.с.Колелото ще се кара най-вече градско и по-рядко по черни пътеки.


Тъй като видях, че до сега никой не ти е отговорил на въпросите за избор между посочените модели ще опиша основните разлики м/у Грип 124 и Грип 127:

1. Вилка:
Грип 127 е с Рокшок ХС30, която е доста по-добра от Сънтур ХСМ - на грип 124. По-добра в смисъл обира неравностите по-добре. Ако направиш кръгче с две колела с монтирани тези вилки може и да не усетиш особена разлика, разликата идва след 1 година каране, когато Сънтур ХСМ започва да не работи добре (независимо че е била смазвана) Казвам го от опит. Карах Драг Онтарио с вилка ХСМ 4 години, вилката я разглабях и смазвах обилно с грес всяка година напролет. След 3тата година все едно нямам преден амортисьор - карам си по паваж и ми падат зъбите..

2. Спирачки:
Avid по-принцип е по-добра марка като цяло от Тектро. Тук не бих отбелязал съществено предимство, защото за целите, за които ще използваш колелото дори не ти трябва хидравлика, пък и Авид Елексир 1 са им най-евтините от гамата.С една дума и двете спирачки ще спират.

3. Движение и скорости:
Курбел , команди, задни венци, верига, преден дерейльор са на едно ниво горе долу в двата велосипеда - начален клас, разликите в цените са от порядъка на 10лв - т.е несъществени. Разликата в полза на Грип 127 идва от задния дерейльор, който е Шимано Деор - т.е по-висок клас. По-добър заден дерейльор означава по-лесно, безпроблемно и безшумно превключване на скоростите отзад. Ако си с евтин след около 1000-2000 навъртяни км най-вероятно ще имаш проблеми - разтракване, нужда от чест реглаж и въпреки реглажа може да се окаже, че пак не иска да качва/сваля до най-големия/най-малкия венец.

4. Гуми:
Швалбе се водят по-добри гуми от Кенда по принцип. Но специално този модел, който е на грип 127 са от по-евтините и са доста тежки (720гр) , така че и тук не бих отбелязал предимство.

GRX7 и GRX8 не ги препоръчвам (сравнени с новите Грип) поради една основна и доста съществена причина - рамките са им по-тежки с около 450грама, което е много във вело индустрията. Всички останали компоненти могат да се сменят с течение на времето, но рамката е може би най-скъпия компонент, така че по-добре от начало да се избере подходяща рамка за целите - а именно каране в града и крос кънтри (без екстремуми)

И така да обобщя: за 230лв отгоре получаваш по-добра вилка и по-добър заден дерейльор, останалите разлики не мисля че имат някакво значение. Дали си заслужава ? Разликата в цената на вилка Сънтур ХСМ и Рокшок ХС30 е от порядъка на 140 - 160 лв. Дерейльора Шимано Деор е към 90лв нов - т.е с 50лв по-скъп, общо двете неща са с 200лв по-скъпи. Останалите 30лв идват от малко по-добрите спирачки, курбели и скоростна система в грип 127. Т.е излиза че разликата в цената е горе-долу точно колкото разликата в качеството !

Що се касае до Биг Фут 29" - да, определено е по-добре по-големи гуми за градксо каране, тук няма две мнения по въпроса - все пак всички стари градски колелета са 28 цола. За планината се вихрят спорове още, но спред мен везните са наклонени пак в полза на по-големите гуми. Колкото до окомплектовката на Биг Фут - отново отговаря сравнително точно на разлката в цената с другите модели.. макар че тук вече се намесва и нова по-голяма рамка, която предполагаемо е и по-скъпа защото са необходими нови машини за производството и.

Най-добре е да се отиде на място и да се пробват наличните модели. Нз дали от магазина дават да направиш кръгче да видиш как работи вилката най-малко.. Аз лично съм се ориентирал към Биг Фут , но чакам и Драг да изкарат техните 29" модели, макар че съм сигурен, че Крос ще са в по-добре съотношение цена/качество :beer:
Fujitzo
 
Мнения: 279
Рейтинг: 1303
Регистриран на: Чет Апр 08, 2010 11:11 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот zoltek » Пон Апр 16, 2012 6:42 pm

Fujitzo,Благодаря ти много за прекрасния и изчерпателен отговор който ми даде.Дори и не съм очаквал толкова добро съпоставяне на колела/компоненти.

Поради добрите сравнения които си ми дал и моите нужди крайният избор започва да става все по-ясен.Grip 127 е наистина по-доброто колело,но заради това,че за в момента не смятам да карам екстремно и ще го използвам най-вече в градска среда екстра парите за по-добре работещата вилка за в момента за по-скоро непотребен лукс отколкото необходимост.В крайна сметка всеки иска по-хубавото,но и това по-хубаво си иска сумата отгоре.GRX8 и аз бях забелязъл,че е с по-тежка рамка и няма смисъл да си давам парите за нещо по-тежко като много по-удобно и лесно за каране би било нещо по-леко.Външния вид ще го прежаля,защото в крайна сметка това колело ще го взимам за каране,а не за гледане.

Така,че изборът остава почти и единствено за Grip 124,а всичко останало си е "божа работа" и разбира се правилен начин на експлоатация за което от моя страна няма да има проблем.

Понеже както вече писах все още не съм особено на "ти" със поддръжката има ли нужда след покупка да се смазват определени компоненти(вериги,амортисъори,спирачки...),почистване на дискове след каране ако са замърсени или нещо по-специфично?Благодаря
zoltek
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1278
Регистриран на: Нед Апр 01, 2012 9:32 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Toy » Пон Апр 16, 2012 10:20 pm

Е браво на fujitzu за точния коментар и за добрите думи за big foot вече съм си го заръчал надявам се тая седмица да е при мен очаквайте снимки
Toy
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Апр 10, 2012 10:52 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот zoltek » Сря Апр 18, 2012 5:06 pm

Новите промоции са вече факт.
zoltek
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1278
Регистриран на: Нед Апр 01, 2012 9:32 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот wizard_m » Сря Апр 18, 2012 7:08 pm

Някой които разбира да коментира Traction G30, Grip 130 и конкурентни велосипеди на други фирми в ценови диапазон 1130-1240 лв (промо цена) или 1270-1390 (нормална цена).

Grip 130 е с по лека рамка и скорости на Shimano a Traction G30 e с по тежка рамка и скорости на Sram но пък като цял велосипед Traction G30 e по лек с 270 грама също така е и по евтин с 110 лв.
И двата са с вилка Rock Shox Recon TK Solo AIR 100 мм ход. Това RECON SILVER TK Q CL120 - 449 лв същата вилка от описанието на Cross ли е?
Спирачките са AVID ELIXIR 3 AVID ELIXIR 3 - 400 лв предна и задна общо
Курбелите на Traction G30 са SRAM X5 GXP 10S - 244 лв за Grip 130 не мога да намеря DEORE M 522 OCTALINK в БГ сайт.
Дерайльори Traction G30 с SRAM X7 10SP - 169 лв Grip 130 е с SHIMANO ХТ М780 -139 лв
Декланшори Traction G30 e с SRAM X5 Grip 130 e с SHIMANO DEORE FD-M590 - 60 лв
Команди Traction G30 e с SRAM X5 лява - 49 лв, дясна - 59 лв Grip 130 e с SHIMANO DEORE SL-M591 - 119 лв
Главини предна Shimano Deore HB-M525 - 35 лв задна не я намирам.
Стига толкова че не ми се търсят повече. Та в крайна сметка Traction G30 от компонентите с цена излизат 1405 лв а Grip 130 1202 лв. Та как така тия велосипеди се продават за 1130-1240 лв (промо цена) като те ще излезнат към 2000 лв че и нагоре?
wizard-m.hit.bg - Web каталог на всички филми, сериали и анимета които съм гледал
Изображение
Изображение
Аватар
wizard_m
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юли 22, 2008 9:55 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Latitude » Сря Апр 18, 2012 7:53 pm

Хич не ме интересува как го правят, явно има начин. В случая по-важното е, че го правят и за разлика от голяма част от българските фирми, които продават скъпо в България и евтино в чужбина Cross правят точно обратното. Евала им за което !
Latitude
 
Мнения: 16
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 17, 2011 9:37 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот whili225 » Сря Апр 18, 2012 8:13 pm

wizard_m написа:Някой които разбира да коментира Traction G30, Grip 130 и конкурентни велосипеди на други фирми в ценови диапазон 1130-1240 лв (промо цена) или 1270-1390 (нормална цена).

Grip 130 е с по лека рамка и скорости на Shimano a Traction G30 e с по тежка рамка и скорости на Sram но пък като цял велосипед Traction G30 e по лек с 270 грама също така е и по евтин с 110 лв.
И двата са с вилка Rock Shox Recon TK Solo AIR 100 мм ход. Това RECON SILVER TK Q CL120 - 449 лв същата вилка от описанието на Cross ли е?
Спирачките са AVID ELIXIR 3 AVID ELIXIR 3 - 400 лв предна и задна общо
Курбелите на Traction G30 са SRAM X5 GXP 10S - 244 лв за Grip 130 не мога да намеря DEORE M 522 OCTALINK в БГ сайт.
Дерайльори Traction G30 с SRAM X7 10SP - 169 лв Grip 130 е с SHIMANO ХТ М780 -139 лв
Декланшори Traction G30 e с SRAM X5 Grip 130 e с SHIMANO DEORE FD-M590 - 60 лв
Команди Traction G30 e с SRAM X5 лява - 49 лв, дясна - 59 лв Grip 130 e с SHIMANO DEORE SL-M591 - 119 лв
Главини предна Shimano Deore HB-M525 - 35 лв задна не я намирам.
Стига толкова че не ми се търсят повече. Та в крайна сметка Traction G30 от компонентите с цена излизат 1405 лв а Grip 130 1202 лв. Та как така тия велосипеди се продават за 1130-1240 лв (промо цена) като те ще излезнат към 2000 лв че и нагоре?


Ти да не си мислиш, че производителите купуват компонентите на същите цени на които ги купуваме ние ? По принцип което и готово колело да разгледаш ще излезе по евтино отколкото да го сглобяваш с нови части сам ..... :wavey:
Аватар
whili225
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1122
Регистриран на: Пет Май 20, 2011 5:39 pm
Местоположение: Бургас

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Bace_kz » Сря Апр 18, 2012 8:20 pm

wizard_m написа:Някой които разбира да коментира Traction G30, Grip 130 и конкурентни велосипеди на други фирми в ценови диапазон 1130-1240 лв (промо цена) или 1270-1390 (нормална цена).

Grip 130 е с по лека рамка и скорости на Shimano a Traction G30 e с по тежка рамка и скорости на Sram но пък като цял велосипед Traction G30 e по лек с 270 грама също така е и по евтин с 110 лв.
И двата са с вилка Rock Shox Recon TK Solo AIR 100 мм ход. Това RECON SILVER TK Q CL120 - 449 лв същата вилка от описанието на Cross ли е?
Спирачките са AVID ELIXIR 3 AVID ELIXIR 3 - 400 лв предна и задна общо
Курбелите на Traction G30 са SRAM X5 GXP 10S - 244 лв за Grip 130 не мога да намеря DEORE M 522 OCTALINK в БГ сайт.
Дерайльори Traction G30 с SRAM X7 10SP - 169 лв Grip 130 е с SHIMANO ХТ М780 -139 лв
Декланшори Traction G30 e с SRAM X5 Grip 130 e с SHIMANO DEORE FD-M590 - 60 лв
Команди Traction G30 e с SRAM X5 лява - 49 лв, дясна - 59 лв Grip 130 e с SHIMANO DEORE SL-M591 - 119 лв
Главини предна Shimano Deore HB-M525 - 35 лв задна не я намирам.
Стига толкова че не ми се търсят повече. Та в крайна сметка Traction G30 от компонентите с цена излизат 1405 лв а Grip 130 1202 лв. Та как така тия велосипеди се продават за 1130-1240 лв (промо цена) като те ще излезнат към 2000 лв че и нагоре?

Сети ли се ? :flamethr:
Аватар
Bace_kz
 
Мнения: 531
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Сря Окт 27, 2010 9:42 am
Местоположение: София

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот darki » Сря Апр 18, 2012 8:24 pm

Малко е :offtopic:

wizard_m написа: ......Та как така тия велосипеди се продават за 1130-1240 лв (промо цена) като те ще излезнат към 2000 лв че и нагоре?


Ами .... по-принцип цените на вело компонентите са доста интересни - маркетингови когато става дума за 1, 2, 3 бройки. Когато се пазарят в големи обеми цените падат драстично. Например при ел.елементите е така: http://bg.farnell.com/national-semicond ... dp/9488405

Знам, че примера е малко встрани от велосипедите, но е показател за цените, когато се пазарят различните количества.
darki
 
Мнения: 412
Рейтинг: 1555
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 12:57 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Л. Мечков » Сря Апр 18, 2012 9:08 pm

От една седмица съм с Биг Фууд 29 и ми хареса доста. Преди три седмици взех и един GRX8, който също не е за изхвърляне грам, нищо, че не е с кой знае какви компоненти.

За 29" Биг Фууд:
Биг Фууда е много по-бърз, първо заради гумите, които имат относително малко съпротивление. Второ някак си е много по-инертен велосипед, спрямо 26", кара се по-леко, бих казал мазно. Според мен му трябват малко по-големи дискове и хубава вилка.

За скоростите :
Прави ми впечатление, че Шимано Аливио е пълно дърво като превключване, брат ми има Спешълайз с Аливио и 29"-ката е с Аливио монтаж. Щрака, тропа, тряска.... Acera е някак си по-меко, по-точно, а е по-ниско като клас. Нямам идея как стават тея неща, но определено GRX8 има много по-финно превключване, скоростите му са Acera.

Проблеми с 29"-ката:
Така не мина и без проблеми тая 29-ка, разнити й се звено на веригата, нямам идея точно от какво, но според мен от лоша настройка на дерайльор, защото започна да си включва ту една, ту друга скорост и без никакво усилие веригата си падна. Няма вариант да е в нея проблема, защото е Х9, поне така се надявам, утре ще занеса байка в магазина и ще видим.... Надявам се да съм Ви полезен с това инфо до тук.

За GRX8:
Имам само една забележка - гумите, с които се продава са пълен леш, имат ужасно съпротивление, никаква инерция и трудно потдържане на скорост, просто нямат припокриване на грайфера по средата и са ужас дори и направо... Интересно е, че спирачките ми са дискови, но не са хидравлични, а на жила, струват ми се доста по-адекватни, ако ще се кара без особени натоварвания, в смисъл за нормално каране ми се струват удачни. Смених му седалката в магазина още със Селе Италия и изхвърлих педалите му-някакви пласмасови ужасии, сложих му VP. Поне това при Биг Фуда е по-добро - хубави педали и седалка, иначе вилките и на Биг Фууд и на GRX8 са еднакви - XCM - тежки и само с пружина отвътре, демек нищо....

Висок съм 193см. и GRX-a е XL, демек 22. Биг Фууд взех размер 510, този размер при GRX XL е 560мм., но няма проблем, седалката е с дълго колче, а всичко друго по рамката е по-голямо, според мен са аналог. Като цяло съм много доволен от двата велосипеда, станах съвсем спонтанно фен на Крос, тези велосипеди си заслужават всеки един лев.

За GRX9:
Покрай мен приятел си взе GRX9 , уникален монтаж на добра цена, въпреки, че излезнаха малко по-леки рамки и по-добри вилки, GRX9 все още си е оферта.
Последна промяна Л. Мечков на Сря Апр 18, 2012 9:21 pm, променена общо 1 път
Л. Мечков
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Апр 17, 2012 10:12 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот penmark » Сря Апр 18, 2012 9:13 pm

Колега, изобщо не се разбира за кой от трите велосипеда говориш. :D И ги тествай в гората, че ми се струва ги сравняваш на асфалта само. :) Аливиото ти щом тряска, явно има нужда от настройка.
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Л. Мечков » Сря Апр 18, 2012 9:25 pm

penmark написа:Колега, изобщо не се разбира за кой от трите велосипеда говориш. :D И ги тествай в гората, че ми се струва ги сравняваш на асфалта само. :) Аливиото ти щом тряска, явно има нужда от настройка.
Оправих си поста, аливиото и с настройки за втори път в магазина пак ми е по-тегаво от Acera и двете им са правени настройки от един и същи човек. Иначе говоря за черен път - камъни, кал, сухо и много малко асвалт. За в гората си има меки рамки, за мен лично е безумие офроуд в гората с твърдак от такъв нисък клас :eyebrow:
Л. Мечков
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Апр 17, 2012 10:12 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Toy » Сря Апр 18, 2012 9:57 pm

Мечков сложи снимки на колеленцата
Toy
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Апр 10, 2012 10:52 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Л. Мечков » Чет Апр 19, 2012 7:53 am

Toy написа:Мечков сложи снимки на колеленцата

:) Може, ако на някой му се хареса 8-цата да я продам, докато е съвсем нова, не съм търговец, но се влюбих в 29-ката и тази остава малко излишна, или пък я заменям за велосипед с рамка 17-18 инча, че на съпругата ми 22" й е ужасно голяма рамка.
Прикачени файлове
545684_3458849183890_1050706997_3271433_249359797_n.jpg
545684_3458849183890_1050706997_3271433_249359797_n.jpg (97.47 KiB) Прегледано 2620 пъти
533073_3459080949684_1050706997_3271435_688991834_n.jpg
533073_3459080949684_1050706997_3271435_688991834_n.jpg (108.36 KiB) Прегледано 2527 пъти
528782_3458942346219_1050706997_3271434_1891600892_n.jpg
528782_3458942346219_1050706997_3271434_1891600892_n.jpg (93.38 KiB) Прегледано 2489 пъти
Л. Мечков
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Апр 17, 2012 10:12 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Toy » Чет Апр 19, 2012 1:55 pm

Почнах да се плаша big foot ми изглежда огромен ще разбера след час отивам да си взема моя
Toy
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Апр 10, 2012 10:52 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Torbalan4o » Чет Апр 19, 2012 3:14 pm

Я кажете кой от петте размера е подходящ за мен - 440 мм, 480 мм, 520 мм и 560 мм.
Висок съм 185 см.
Torbalan4o
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Апр 05, 2012 1:40 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Л. Мечков » Чет Апр 19, 2012 3:21 pm

Torbalan4o написа:Я кажете кой от петте размера е подходящ за мен - 440 мм, 480 мм, 520 мм и 560 мм.
Висок съм 185 см.

По принцип си за 21 инча, тоест L по стандартите на крос, добре е да сравниш тук най-отдолу има таблица - http://crosscycle.com/promo/12.htm Според мен си за 480, но, ако ще го караш по-сериозно на офроуд, може би и 440 ще ти е добре. Трябва да пробваш задължително и двата, просто рамките на 29-ката са доста по-различни от 26-ците
Л. Мечков
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Апр 17, 2012 10:12 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Fujitzo » Чет Апр 19, 2012 5:36 pm

Днес и аз се добих с Биг Фут, ето малко снимчици на красавеца:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ето и първите ми впечатления от 10км каране из града. Сравнявам го с предишното ми колело - Драг Онтарио ТЕ
1. Вози по-меко и някакси малките камъчета и пукнатини в асфалта не се усещат - по-големия обем въздух в по-големите гуми си казва думата. Онтариото го карах със Максис Семи слик 2.35 , това е с континентал 2.2 , но ми се струват по-обемни - може би заради това че са с по-голям диаметър.Така и не проверих какво е налягането, сториха ми се добре на пипане. Освен това като слизате от бордюри имате чувството, че са по-ниски отколкото сте свикнали с 26" твърдак.
2. По-отношение на въртенето не намирам разлика, но и нямам все още монтиран километраж да засека с колко км/ч изкачвам определени баири за сравнение с Онтариото.Готиното е че с този курбел и венец касета се покрива огромен диапазон от предавателни числа. Притесненията ми, че заради по-големия диаметър на гумите няма да имам достатъчно малка скорост за изкачване на стръмни пътеки се оказаха неоснователни . Курбел 22-32-44 , касета 11-34
3. Вилката работи мааалко по-добре от старата ми XCM, но определено има какво още да се желае - за толкова пари толкова !
4. На спирачките им трябва едно стабилно спускане от Витоша за да се наместят в леглата си и да се изгладят микроскопичните неравности по накладките за да започнат да работят на 100%.
5. Скоростите са прецизни - нямам никакви оплаквания (за разлика от колегата Л.Мечков)
6. Седалката е твърда, но предполагам такива са повечето седалки от по-висок клас така или иначе..

С 2 думи - колелото не само изглежда страхотно ! :smash:

Само да вметна: малкия размер е свършил в магазина в Младост 1 (май единствения в София). И докато го купувах още едно момче влезе да купува същото колело, така че ако някой му се е наточил - побързайте :) . Предполагам Grip 130 и Тraction 30 ще се разграбят за няколко дена също като излезнат (другата седмица по някое време) А по-отношение на другия 29ер - ще го има и него , но след месец някъде.
Fujitzo
 
Мнения: 279
Рейтинг: 1303
Регистриран на: Чет Апр 08, 2010 11:11 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот penmark » Чет Апр 19, 2012 5:40 pm

Честито и със здраве! :beer: Голям красавец е. Искам да споделиш как е на катерене и на спускане, маневриране. Предполагам събота и неделя ще го тестваш на Витоша. :)
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот gevrek » Чет Апр 19, 2012 5:59 pm

Честито и да се ползва дълго и безаварийно. И аз при първото каране го карах както са напомпани в магазина - 2 атм, и ми се видя по-тегав на въртене. След като ги напомпах на 3.5 направо полетя по асфалта. Но това може би зависи и къде ще се кара. Успех. :wavey:
gevrek
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Мар 03, 2012 12:31 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот zoltek » Чет Апр 19, 2012 6:36 pm

Поздравления!
На мен все повече започва да ми допада този Биг Фут и май ще предпочета него пред Grip 124.Все пак имам още няколко дни да помисля и някое друго мнение да чуя.
zoltek
 
Мнения: 103
Рейтинг: 1278
Регистриран на: Нед Апр 01, 2012 9:32 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот run » Пет Апр 20, 2012 10:54 pm

Fujitzo написа:Днес и аз се добих с Биг Фут


Да ти е честито. :beer: И аз утре мисля да се сдобия с 29 Big Foot.
Между другото да те попитам, ти колко си висок и кой размер си взе на 29-ката M или L?
Аз съм висок 180 см, а наличният размер, който го има по онлайн магазините е L и се чудя дали няма да ми е голям. Моля по компетентните да ме посъветват.
run
 
Мнения: 51
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Мар 09, 2012 12:30 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот edinmilion » Пет Апр 20, 2012 11:23 pm

run написа:И аз утре мисля да се сдобия с 29 Big Foot.

Big Foot e вече изчерпан :bigeyes:

http://www.mtb-bg.com/index.php/other/c ... 0098-cross
edinmilion
 
Мнения: 1268
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 10, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта