
APD написа:Хайде, погледни КТ, пък после пак ще си говорим. Както ти имаш адвокати, дето да ти защитават правата на работодател, така и ние имаме
joropc написа:Ами съди ме!Вероятно решението на съда ще звучи по този начин:
Днес, еди кой си съд реши, да глоби лицето Иван, собственик на еди коя си фирма, защото е изгонил лицето Драган, служител във фирмата, който със своето отношение към клиентите на същата, е уронвал престижът на компанията , с което е допринесъл за по-ниските продажби.В следствие на това, финансовото състояние на фирмата се е влошило и Иван не е могъл да събере пари, за да плати заплатата на Драган.
Звучи много яко!
....въобще се чудя защо отговарям на такива реплики.
darki написа:Леко преиграваш. Извинявам се, че се обръщам на "ти". Ако има поставен човек на грешното място то виновния е този, който го е сложил да работи на тази позиция (определено нямам предвид Bolverk говоря по-принцип) . Подчертавам дебело за всека работа се изисква правилния човек...
joropc написа:APD написа:Хайде, погледни КТ, пък после пак ще си говорим. Както ти имаш адвокати, дето да ти защитават правата на работодател, така и ние имаме
![]()
Приятелю, аз работа с адвокати нямам.Достатъчно съм коректен с хората, с които работя ...
>Here stays the Great Wall Post<
APD написа:joropc написа:APD написа:Хайде, погледни КТ, пък после пак ще си говорим. Както ти имаш адвокати, дето да ти защитават правата на работодател, така и ние имаме
![]()
Приятелю, аз работа с адвокати нямам.Достатъчно съм коректен с хората, с които работя ...
>Here stays the Great Wall Post<
От думите ти не пролича, ама въобще. Щял да гони на улицатаЗа неправомерно уволнение си дължиш глоба, и връщане на служителят обратно.
А darki е прав - много хора се правят на шефове/мениджъри, но много малко от тях наистина знаят как. Особено в наш'та татковина, дето всеки си мисли, че може повече от другите
Все повече и повече(след четене тук и премеждия по магазините) се убеждавам, че трябва да посещавам магазина/сервиза на Райко или Пацо
Dolph написа:Аз пък спрях да пазарувам от Веломания на бул.България,част от служителите ми се струват доста надменни и троснати.Последно беше някаква жена на каса която ми направи лошо впечатление.Само ползвам механика от там за регулиране на скорости,спирачки и т.н.,механиците им са много готини пичове и съм много доволен.Последния път като ми регулира спирачките ми каза,че задната капла ми е на резба,а като ми продаваше колелото 2 месеца по-рано един от служителите им ме уверяваше(устно разбира се), че е на шлиц.Ама нали съм си новобранец във велосипедизма........Както и да е,минало заминало.
Като им исках мението за спирачки-ми казаха да си купя Шимано,не че били дистрибутор,но Шиманото било най-добро.....ОК,а за Авид,Формула,Куад,Хайес,Магура и т.н. ми не ги препоръчваме![]()
Всъщност поведението с което ме издразниха и спрях да ги ползвам,бе когато арогантно и грубо ми заявиха:ние евтни стоки не продаваме,ходи в друг магазин на Веломания.Това беше отговора ми на въпроса за градски гуми CST,налични на сайта им.Даже да се почувства човек неудобно, че им е прекъснал разговора,след като ми отговориха,се обърнаха един към друг, аз като в небрано лозе.Никакъв стимул да ме спечелят като клиент.........да ми покаже по-хубав артикул(гуми),какво като не продават от кирайските които търся,ще каже имаме това и това,те са по-добри гуми защото така,така,така,препоръвам ви ги защото ...така,така,така,малко са по-скъпи,но си струват всяка стотинка.Няма братче,все едно съм им длъжен-поне така се почувствах.Не стават за търговци,а и не мислех да се разправям с глупости,отидох и си взех гумите от друго място за 28лв двете.Отделно надменно ми беше заявено, че този магазин е насочен към по-заможни потребители,това била политика на ръководството.Ами добре нека е така,то е тяхна работа.Просто искам едно човешко и любезно отношение,нищо повече.
Все повече и повече(след четене тук и премеждия по магазините) се убеждавам, че трябва да посещавам магазина/сервиза на Райко или Пацо
joropc написа:Ами ела у нас и ме глоби!
Момче, ползваш думички и термини, от които нищо не разбираш, така че е редно да се поспреш, а.
Dolph написа:...надменно ми беше заявено, че този магазин е насочен към по-заможни потребители,това била политика на ръководството.Ами добре нека е така,то е тяхна работа.Просто искам едно човешко и любезно отношение,нищо повече.
PtD написа:@APD, момче, объркваш се все повече и повече. Няма начин някой да ми нареди да върна служител на работа. Аз не съм държавната администрацияНай-много могат да ме осъдят да му платя обезщетение (което е добре разписано в трудовия договор, между другото, обикновено размерът е една заплата при уволнение без предизвестие). Пред възможността да загубя клиент, чиито договор ми осигурява доход 5 или 10 заплати на некадърния служител, смятам че си заслужава да му тегля шута, да платя обезщетението и да запазя клиента, как мислиш?
Още по-лесно е, ако съм гадняр, да намеря причина да го уволня дисциплинарно.
Exorcist написа:....
APD написа:....
taurus13 написа:Така тряба да се действа по принцип - няма маловажен клиент.
PtD написа:Добронамерено ти препоръчвам да си мериш думите.
Dolph написа:...П.С.Споменах ли, че когато отидох да си купувам велосипед във Веломания на бул.България,при въпроса ми Drag ZX3,става ли за ходене на работа и разходки в парка/Витоша,нищо сериозно защото съм абсолютен новобранец,ми казаха:" че този велосипед не става за Витоша и не мога да се кача с него там".Не си заслужавало,да съм си взел нещо по-хубаво и респективно скъпо![]()
.А на въпроса може ли с Драг ЗХ3 да карам на обиколката на Витоша се изхилиха
![]()
Абе младежи(продавачи) аз с Бакланчето всяко лято съм бил със седмици по Рила планина като дете/ученик,вие ми казвате, че с това колело не мога да си направя излед/разходка на Витоша....
CrateEngine в темата за филма “Strength in Numbers” написа:Количеството кафе и Red Bull, изпити от монтажистите: 98,750 ml
PtD написа:@APD, момче, объркваш се все повече и повече. Няма начин някой да ми нареди да върна служител на работа. Аз не съм държавната администрацияНай-много могат да ме осъдят да му платя обезщетение (което е добре разписано в трудовия договор, между другото, обикновено размерът е една заплата при уволнение без предизвестие). Пред възможността да загубя клиент, чиито договор ми осигурява доход 5 или 10 заплати на некадърния служител, смятам че си заслужава да му тегля шута, да платя обезщетението и да запазя клиента, как мислиш?
Още по-лесно е, ако съм гадняр, да намеря причина да го уволня дисциплинарно.
Insight написа:Ако един твой служител ти е спечелил 1000 доволни клиента и си е позволил да отсвири един досадник за да може да си свърши работата пак ли ще го изгониш?
PtD написа:Човек, който е спечелил 1000 клиента, едва ли би си позволил да се държи така, понеже с такова отношение клиенти не се печелят.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 374 госта