Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот PtD » Пон Май 14, 2012 2:00 pm

Insight написа:ако той, като собственик на бизнеса си, може да си позволи такова отношение


Именно.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Insight » Пон Май 14, 2012 2:06 pm

PtD написа:
Insight написа:ако той, като собственик на бизнеса си, може да си позволи такова отношение


Именно.


Втори опит, че нещо не ми разбра въпроса... май:
Прочети пак мнението на Райко по-горе... ако той, като собственик на бизнеса си, може да си позволи такова отношение и в същото време да си има достатъчно работа, защо мислиш, че за един служител е невъзможно да спечели 1000 клиента, въпреки, че е отсвирил един досадник?
To call each thing
by its right name..
Аватар
Insight
 
Мнения: 526
Рейтинг: 1737
Регистриран на: Нед Ное 01, 2009 7:19 pm
Местоположение: София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот natalito » Пон Май 14, 2012 2:13 pm

Insight написа:
PtD написа:
Insight написа:ако той, като собственик на бизнеса си, може да си позволи такова отношение


Именно.


Втори опит, че нещо не ми разбра въпроса... май:
Прочети пак мнението на Райко по-горе... ако той, като собственик на бизнеса си, може да си позволи такова отношение и в същото време да си има достатъчно работа, защо мислиш, че за един служител е невъзможно да спечели 1000 клиента, въпреки, че е отсвирил един досадник?

един вид, че собственикът е единствения, който може да си позволи да решава кой да отсвири и кой не . . .
"I say the sunshine will blow my mind and the wind blow my brain" - BA

Изображение
Аватар
natalito
 
Мнения: 867
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 10:20 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот PtD » Пон Май 14, 2012 3:46 pm

Наталито ме разбра идеално :D :agree:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Insight » Пон Май 14, 2012 4:07 pm

natalito написа:един вид, че собственикът е единствения, който може да си позволи да решава кой да отсвири и кой не . . .


Аз пък познавам собственици, които могат да си позволят да гласуват доверие на доказали се с уменията си служители, те (служителите) сами да преценяват отношенията си с клиентите.

ПтД, Доколкото разбирам, ако ти беше собственик на веломагазин, а Райко (такъв какъвто си е) беше твой служител, ти щеше да го уволниш, щото ти нарушава правилата на бизнес-букварчето!?

Dolph написа:Служителя е длъжен да следва политиката на фирмата начертана от нейният собственик.


Точно така, политиката на собственика, а не твоите, на ПтД или правилата от букварчето.

Dolph написа:Защото незаменими хора няма,ако аз съм собственик, ще намеря такъв който хем да ми изкарва пари, хем да ми следва желаната от мен политика относно клиентите.
Който иска да нарежда и да си прави каквото си иска(визирам всеки един) си прави собствен бизнес и става сам шеф на себе си........

Ако ти си собственик има известен риск веломагазина да заприлича на Макдоналдс - усмихнати млади хора продават боклуци ;-)
Последна промяна Insight на Пон Май 14, 2012 4:31 pm, променена общо 1 път
To call each thing
by its right name..
Аватар
Insight
 
Мнения: 526
Рейтинг: 1737
Регистриран на: Нед Ное 01, 2009 7:19 pm
Местоположение: София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Dolph » Пон Май 14, 2012 4:17 pm

Insight написа:
natalito написа:един вид, че собственикът е единствения, който може да си позволи да решава кой да отсвири и кой не . . .


Аз пък познавам собственици, които могат да си позволят да гласуват доверие на доказали се с уменията си служители, те (служителите) сами да преценяват отношенията си с клиентите.

ПтД, Доколкото разбирам, ако ти беше собственик на веломагазин, а Райко (такъв какъвто си е) беше твой служител, ти щеше да го уволниш, щото ти нарушава правилата на бизнес-букварчето!?

Служителя е длъжен да следва политиката на фирмата начертана от нейният собственик.Ако влиза в разрез с разбиранията му/и, си взима шапката и напуска и се взима такъв който ще я следва.Не казвам, че е правилно или грешно,а просто нещата са таквиа каквито са.
А към въпроса ти за Райко,смятам, че няма да бъде уволнен ако докарва МНОГО приходи,но ако си позволи да гони клиенти и къса пари с което влиза в разрез със собственика и неговото виждане за работа,отношение към клиентите и т.н., да ще бъде уволнен.Говорим чисто хипотетично.
Защото незаменими хора няма,ако аз съм собственик, ще намеря такъв който хем да ми изкарва пари, хем да ми следва желаната от мен политика относно клиентите.
Който иска да нарежда и да си прави каквото си иска(визирам всеки един) си прави собствен бизнес и става сам шеф на себе си........
Щастието се състои в доброто здраве и в късата памет.
Човекът не е направен, за да разбира живота, а за да го живее.Само преживените неща са истински разбрани.
Мъдрост - това е способността да вършиш добре претеглени глупости.
Аватар
Dolph
 
Мнения: 202
Рейтинг: 1041
Регистриран на: Нед Мар 04, 2012 11:03 pm
Местоположение: гр.София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот PtD » Пон Май 14, 2012 8:50 pm

@Dolph, +1

@Insight, да, ако дойде клиент (като DaGamma) и ми се оплаче, че служител се отнася грубо с него, вероятността да има санкции е 99%. Санкцията може да е забележка, глоба или уволнение, според доказаните достойнства на въпросния служител.

П.П. Но според мен служител, чиито доходи зависят пряко от успеха на компанията, не би си позволил грубо отношение, така или иначе. :magnify:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот DaGamma » Пон Май 14, 2012 9:39 pm

Insight написа:... въпреки, че е отсвирил един досадник?

Виждам, че темата продължава да се развива. Лошо няма - така поне ние клиентите ще има откъде да се научим как да се държим - какво да говорим и какво да правим за да не засегнем или ядосаме тяхно величество продавачите.
Insight този "досадник", сиреч аз търсех грипове и след като бях "отсвирен" след въпрос, който зададох към търговеца, и то започващ с учтивото "Извинете". Е същия "досадник" взе решение и се запъти към друг магазин, където ПРОДАВАЧА пропусна да му каже да си гледа надписите върху витрината и там същия този "досадник" похарчи 40 лв. за грипове.
Много съжалявам, че някой "продавачи" се сблъскват с някакви "досадници" като мен, искрено ви съжалявам и ви пожелавам да нямате подобни срещи, нарушаващи духовния ви комфорт.
DaGamma
 
Мнения: 19
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Пон Мар 19, 2012 7:28 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот vafi » Пон Май 14, 2012 9:46 pm

ДъГама тая плоча твойта не се ли изтърка вече ??
Ако нямаш какво ново да кажеш, не виждам смисъл да я дъвчеш тая гума повече :crazy:
Amsterdam is like the Tour de France. Just a lot of people on drugs riding bikes!!!
Аватар
vafi
 
Мнения: 289
Рейтинг: 1412
Регистриран на: Чет Мар 08, 2012 3:38 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот PtD » Пон Май 14, 2012 10:25 pm

Напротив. Сега научаваме, че човекът е похарчил една прилична сума (40 кинта). Тази сума можеше да бъде печалба за първия магазин, ако продавачът не беше толкова зает. :wavey:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот EccentricMOTION » Пон Май 14, 2012 10:58 pm

Dolph написа:...Абе младежи(продавачи) аз с Бакланчето всяко лято съм бил със седмици по Рила планина като дете/ученик,вие ми казвате, че с това колело не мога да си направя излед/разходка на Витоша....


:offtopic: А като тръгнеш надолу с Балканчето палеше ли се контрата? Ако искаш си вземи ZX-3 и отивай да се спускаш на Сопот, после пиши във Форума, че вилката M3000 на Сънтур била боклук. Не може салама от 2лв да е от месо, килограм свинско е 7лв :) Просто като идея :agree:

Относно казуса:
Клиентите: аз като клиент искам всичко, супер взискателен съм, влизам да пазарувам с мисълта - аз плащам. От друга страна клиентите са супер нагли, вратите затворени, лампи изгасени, решетка спусната, той се провира, вмъква се под решетката с думите "само да питам нещо....".

Персоналът - криво му е, сутрин си имаш ангажименти - да подредиш, освежиш, пооправиш кочинката, нахлуват ти клиенти час преди работното време, нормално е да реагираш остро, предвид 2-3те табели РАБОТНО ВРЕМЕ/ЗАТВОРЕНО. Въпреки, че повечето случай реакцията е - "ти си идиот, но аз ти се усмихвам" :)
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот taurus13 » Пон Май 14, 2012 11:23 pm

Ми че заключвайте ги тия врати бе!
Изображение
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Insight » Вто Май 15, 2012 7:50 am

DaGamma написа:
Insight написа:... въпреки, че е отсвирил един досадник?

Виждам, че темата продължава да се развива....


Да Гама, използвах думата "досадник" за краткост. Нито нападам тебе лично, нито защитавам Булверк. Абсолютно приемам правото на Булверк да ти откаже обслужване извън работното време, но не съм присъствал на ситуацията за да оценявам начина, по който ти си попитал и начина, по който ти е отказал... а пък по форумите хората са склонни да внасят излишен драматизъм като мрънкат, за да разчитам на твоето описание.

За вълшебните грипове от 40лв.!
Механиците, които посещавам, не са най-отзивчивите и общителни хора, дори в работно време. Дали защото са затрупани с работа или са си такива хора.... или пък не са си чели букварчето - не знам.
За сметка на това са ми взимали 25лв за ремонт, който предварително сме договорили за 40лв, защото са намерили по-добро решение. Това не е единичен случай и винаги са се справяли чудесно.
Много ми е любопитно обучените бизнес-специалисти тук как оценяват подобни финансови загуби?
Последна промяна Insight на Вто Май 15, 2012 7:50 am, променена общо 1 път
To call each thing
by its right name..
Аватар
Insight
 
Мнения: 526
Рейтинг: 1737
Регистриран на: Нед Ное 01, 2009 7:19 pm
Местоположение: София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Dolph » Вто Май 15, 2012 7:50 am

EccentricMOTION написа:
Dolph написа:...Абе младежи(продавачи) аз с Бакланчето всяко лято съм бил със седмици по Рила планина като дете/ученик,вие ми казвате, че с това колело не мога да си направя излед/разходка на Витоша....


:offtopic: А като тръгнеш надолу с Балканчето палеше ли се контрата? Ако искаш си вземи ZX-3 и отивай да се спускаш на Сопот, после пиши във Форума, че вилката M3000 на Сънтур била боклук. Не може салама от 2лв да е от месо, килограм свинско е 7лв :) Просто като идея :agree:

Относно казуса:
Клиентите: аз като клиент искам всичко, супер взискателен съм, влизам да пазарувам с мисълта - аз плащам. От друга страна клиентите са супер нагли, вратите затворени, лампи изгасени, решетка спусната, той се провира, вмъква се под решетката с думите "само да питам нещо....".

Персоналът - криво му е, сутрин си имаш ангажименти - да подредиш, освежиш, пооправиш кочинката, нахлуват ти клиенти час преди работното време, нормално е да реагираш остро, предвид 2-3те табели РАБОТНО ВРЕМЕ/ЗАТВОРЕНО. Въпреки, че повечето случай реакцията е - "ти си идиот, но аз ти се усмихвам" :)


Хайде да не преувеличаваш нещата,става ли....Разбрах, че си един от въпросните господа,ама не се пали толкоз.Ако вие всички продавач-консултанти от този магазин имате велосипеди за хиляди левове и ходите по състезания аз не ходя.Няма да тръгна нито на Сопот нито на Ком-Емине и т.н.,поне не със сегашният ми велосипед, аз искам велосипед за разходка с приятели.Едно от приятелчетата с което карам има колело на 6-7г от Германия със същата вилка Сънтур(или някаква SR2025) за която говориш,ами няма проблеми и си кара.Това, че вашите велосипеди струват повече от вашите лични автомобили(думи на хора от магазина),не значи че с всички е така.
Просто ми се иска обективно мнение като вляза във вашия магазин,спрямо моите нужди,а не спрямо вашата гледна точка за планинско колоездене.
Миналия месец питах,може би теб или твой колега, главина Шимано м475 или м525 ще ми свърши ли работа за моето каране-тип разходка в парка или до Тихия кът.Отговора беше :"вземи си една формулка за едно поне 60лв за да си спокоен",а за тези по-горе нито дума :banghead:
На Балканчето контрата никога не се е "палила",беше фабрично Шимано и никога не е имало проблеми,имаше една друга марка контри която създаваше проблеми.По чести проблеми бяха чупене на вилка или кормило,но бащата с електрожена оправяше нещата :)

Никой не гледа работното време.Веднъж съм го погледнал защото беше събота,говоря конкретно за магазина на бул.България.Отворена ли е вратата влизам,затворена ли е поглеждам раб.време,защото щом е заключена вратата,значи не работи.
Последна промяна Dolph на Вто Май 15, 2012 8:02 am, променена общо 3 пъти
Щастието се състои в доброто здраве и в късата памет.
Човекът не е направен, за да разбира живота, а за да го живее.Само преживените неща са истински разбрани.
Мъдрост - това е способността да вършиш добре претеглени глупости.
Аватар
Dolph
 
Мнения: 202
Рейтинг: 1041
Регистриран на: Нед Мар 04, 2012 11:03 pm
Местоположение: гр.София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Dolph » Вто Май 15, 2012 7:51 am

taurus13 написа:Ми че заключвайте ги тия врати бе!

+1 :lol:
Щастието се състои в доброто здраве и в късата памет.
Човекът не е направен, за да разбира живота, а за да го живее.Само преживените неща са истински разбрани.
Мъдрост - това е способността да вършиш добре претеглени глупости.
Аватар
Dolph
 
Мнения: 202
Рейтинг: 1041
Регистриран на: Нед Мар 04, 2012 11:03 pm
Местоположение: гр.София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Dolph » Вто Май 15, 2012 7:59 am

Dolph написа:Служителя е длъжен да следва политиката на фирмата начертана от нейният собственик.


Точно така, политиката на собственика, а не твоите, на ПтД или правилата от букварчето.

Dolph написа:Защото незаменими хора няма,ако аз съм собственик, ще намеря такъв който хем да ми изкарва пари, хем да ми следва желаната от мен политика относно клиентите.
Който иска да нарежда и да си прави каквото си иска(визирам всеки един) си прави собствен бизнес и става сам шеф на себе си........

Ако ти си собственик има известен риск веломагазина да заприлича на Макдоналдс - усмихнати млади хора продават боклуци ;-)[/quote]

Ами аз,а и повечето хора тук не смятаме(от прочетено от мен си вадя този извод), че политиката на който и да е собственик на бизнес е служителите му да гонят клиентите защото са дошли 15мин по-рано.Всичко се решава по-лесно с усмивка и блага дума-изпитано стотици пъти.Ако аз съм собственик,веломагазина ще прилича на макдоналдс по усмихнатите хора,защо да продават боклуци,това пък от къде го измисли?Значи според теб,ако служителя е усмихнат и вежлив значи продава боклуци :lol: .Аз пък в магазин в който се държат грубо с мен и ме карат да им се чувствам длъжен не стъпвам втори път.
Щастието се състои в доброто здраве и в късата памет.
Човекът не е направен, за да разбира живота, а за да го живее.Само преживените неща са истински разбрани.
Мъдрост - това е способността да вършиш добре претеглени глупости.
Аватар
Dolph
 
Мнения: 202
Рейтинг: 1041
Регистриран на: Нед Мар 04, 2012 11:03 pm
Местоположение: гр.София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Insight » Вто Май 15, 2012 10:01 am

Dolph написа: Ами аз,а и повечето хора тук не смятаме(от прочетено от мен си вадя този извод), че политиката.....


Ти и повечето хора във форума сте клиенти!

Dolph написа: Значи според теб,ако служителя е усмихнат и вежлив значи продава боклуци :lol:


Моят житейски опит сочи, че повечето боклуци се продават от усмихнати и вежливи хора. Че хората, които са добри с техниката рядко са особено общителни и комуникативни. Че добрите сервизни техници (не само вело-) обикновено са твърде заети, за да си губят времето с всеки на всяка цена.

Накратко - добрия сервизен техник може сам да си решава дали да бъде вежлив или не, некадърния няма подобен избор.
To call each thing
by its right name..
Аватар
Insight
 
Мнения: 526
Рейтинг: 1737
Регистриран на: Нед Ное 01, 2009 7:19 pm
Местоположение: София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Harka » Вто Май 15, 2012 12:13 pm

Нали правим разлика между сервизен техник и продавач? На първия работата му може и изобщо да не включва допир с клиенти...
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот jd » Вто Май 15, 2012 1:24 pm

Още ли я дъвчете тая тема? Нещо скучничко почна да става - какво имаше май да се казва, се каза... :dontknow:
Изображение
Аватар
jd
 
Мнения: 1721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 25, 2008 2:50 pm
Местоположение: София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Inzagi » Вто Май 15, 2012 1:34 pm

Harka написа:Нали правим разлика между сервизен техник и продавач? На първия работата му може и изобщо да не включва допир с клиенти...


Добрите сервизни техници в София специално са и продавачи и собственици ,сещам се за 3ма такива при които аз съм бил, пък знам и за още при които не съм ходил до сега единият е Вело 2009, другият е BIKE STORE EXTREME ,сигурен съм че има и още.
Аватар
Inzagi
 
Мнения: 544
Рейтинг: 1636
Регистриран на: Вто Май 26, 2009 10:16 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот DaGamma » Вто Май 15, 2012 2:48 pm

Да така и аз посещавам сервизи - примерно близнаците на НДК. Но в случая говорим за две различни неща едното е магазин, а другото е сервиз. Близнаците вземат народни пари и постоянно са в масло и е ясно, че ако отида и им задавам въпроси може и да им преча. Съвсем друго е когато си търговец да си отсвирваш клиентите, защото си бил имал друга по-важна работа !
DaGamma
 
Мнения: 19
Рейтинг: 1205
Регистриран на: Пон Мар 19, 2012 7:28 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот muho » Вто Май 15, 2012 2:59 pm

Не виждам защо продължавате да дъвчете темата, ясно е че е било достатъчно един отговор - "имаме, изчакай да отворя, че сега съм зает" или "нямаме ще ти покажа едни по-хубави след 10-15 мин като отворя" и тази тема нямаше да я има. След като не е заключена вратата или поне да е сложен един стол пред нея да си личи, че е затворено търговецът няма право на претенции. Аз също много пъти като видя, че има продавач и охранителните щори са вдигнати си мисля, че е отворено и изобщо не чета работното време.
muho
 
Мнения: 51
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 10:09 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот natalito » Вто Май 15, 2012 3:23 pm

muho написа:Не виждам защо продължавате да дъвчете темата,
що бе :popcorn:
muho написа: ясно е . . .
не е ясно, това, което е ясно, ясно ли е :agree:

muho написа:Аз също много пъти като видя, че има продавач и охранителните щори са вдигнати си мисля, че е отворено и изобщо не чета работното време.

хубаво, а това как ще коментираш
DaGamma написа: Видях че е затворено, но също така видях, че вътре имаше служител, . . .
"I say the sunshine will blow my mind and the wind blow my brain" - BA

Изображение
Аватар
natalito
 
Мнения: 867
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 10:20 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Pr3d4t0R » Вто Май 15, 2012 4:07 pm

Елементарната комуникация може да спести много време. Сами виждате колко бързо се изписаха 4 страници : - )
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4047
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Inzagi » Вто Май 15, 2012 4:27 pm

Аз обаче продължавам да си чопла по темата.
Според мене преди да сме търговци и клиенти ние сме хора,тука прочетох мнения ,че продавача едвали не трябва да падне в краката на клиента и да се плъзга до него като охльов .Значи аз като съм клиент и ще давам пари трябва може би да разсъждавам така"понеже живеем във времена на криза и хората нямаме пари аз ще отида да похарча пари от които явно магазина има голяма нужда и за тази цел продавача трябва да направи всичко за да ме накарат да си купя нещо от тях" и по този начин купувача отива в магазина с големите си претенции ,но може би продавача не мисли така, той пък наопаки може би усеща тази нагласа но клиента и си казва "е какво сега като сме в криза ,аз трябва да се подмазвам на клиента зада мога да му взема парите ли - не никога не бих направил такова нещо аз си имам достойнство".Всъшност всичко идва от това че нямаме пари и хората се изнервят лесно .Смятам че ако бяхме по богати всички, просто този проблем нямаше да го има и хората щяха да са по добре настроени един към друг и тогава можеше да говорим за отношения продавач купувач.
Неможах да си изразя мисълта добре ,пък и правописните грешки но както и да е де ... :D
Аватар
Inzagi
 
Мнения: 544
Рейтинг: 1636
Регистриран на: Вто Май 26, 2009 10:16 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот PtD » Вто Май 15, 2012 4:47 pm

Inzagi написа:...


Не съм съгласен, че немотията има нещо общо с обслужването. Умелият търговец успява да ти вземе парите така, че да му ги дадеш с удоволствие. Търговията е трудна работа и не е за всеки.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Inzagi » Вто Май 15, 2012 5:46 pm

PtD написа:... Търговията е трудна работа и не е за всеки.


Не съм съгласен че търговията не е за всеки,всеки който би искал да бъде добър в това с което се занимава ще се научи един ден,наскоро четох http://www.helikon.bg/books/53/23221_kak-da-pechelim-priiateli-i-da-vliiaem-na-drugite.html тази книга се чете от студенти изучаващи икономика и търговия.Писателят Дейл Карнеги е водел лекции и хората които са посещавали тези лекции ,въпреки че преди това с години не са могли да постигнат целите си ,са успявали след това.
Така че аз мисля че всеки би могъл да се занимава с търговия.
Аватар
Inzagi
 
Мнения: 544
Рейтинг: 1636
Регистриран на: Вто Май 26, 2009 10:16 am

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот PtD » Вто Май 15, 2012 7:30 pm

Inzagi написа:Така че аз мисля че всеки би могъл да се занимава с търговия.

Да, да. То всеки може да стане и програмист, само дето на някои им се удава на едно ниво, което другите не могат да достигнат, дори и да изучат всички книги за програмиране наизуст. Това се нарича талант. Например братовчед ми е адски талантлив търговец. Може да направи пари буквално от нищото. С клиент никога няма да се отнесе по гореописания начин.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Skoinks » Вто Май 15, 2012 7:50 pm

Inzagi написа:
PtD написа:... Търговията е трудна работа и не е за всеки.


Не съм съгласен че търговията не е за всеки,всеки който би искал да бъде добър в това с което се занимава ще се научи един ден,наскоро четох http://www.helikon.bg/books/53/23221_kak-da-pechelim-priiateli-i-da-vliiaem-na-drugite.html тази книга се чете от студенти изучаващи икономика и търговия.Писателят Дейл Карнеги е водел лекции и хората които са посещавали тези лекции ,въпреки че преди това с години не са могли да постигнат целите си ,са успявали след това.
Така че аз мисля че всеки би могъл да се занимава с търговия.


Търговията е изкуство точно толкова колкото рисуването и композирането. Дори да си наясно с теорията, на практика нещата не са толкова лесни. Не всеки става за търговец, както и не всеки става за художник и за музикант.
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Отношенията търговец-клиент в байк-магазините

Мнениеот Inzagi » Вто Май 15, 2012 8:06 pm

Въпрос на мотивация и с търговията и с програмирането и с рисуването.Не си казал не си се научил да рисуваш.Мотивация и труд.
Аватар
Inzagi
 
Мнения: 544
Рейтинг: 1636
Регистриран на: Вто Май 26, 2009 10:16 am

ПредишнаСледваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 368 госта