Новите предложения на Cross 2012

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот muho » Нед Май 13, 2012 2:01 pm

Това все едно да кажеш, че гедоре за 30лв китайско е същото като немското за 150, ако не вярваш пробвай да отвиеш някой запечен болт с ключ от евтините :D
muho
 
Мнения: 51
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 10:09 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот krach » Нед Май 13, 2012 3:24 pm

muho написа:Това все едно да кажеш, че гедоре за 30лв китайско е същото като немското за 150, ако не вярваш пробвай да отвиеш някой запечен болт с ключ от евтините :D

За гедоре ясно. За повечето инструменти също, където трябва да се прилага сила примерно ще се огънат/ счупят.
Но предвид вида на инструмента...не смятам че парче метал има какво да му се обърка (разбира се 100% сигурно има някакви такива дето отворите за ниплите са с "няма такива размери")
Но пак повтарям НО за парченце метал... :beer:
krach
 
Мнения: 631
Рейтинг: 1451
Регистриран на: Нед Юли 31, 2011 11:27 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот abandonship » Пон Май 14, 2012 12:27 am

Често за нетренираното око (домашният "майстор") разликата от 0,1 мм. между ключа и квадрата на нипела е неуловима, като прибавим и примитивните условия, липсата на усет за инструмента и изобщо процеса "наплитане", нещата свършват зле.Към човека с пукнатите нипели имам въпрос, а как точно преценяваш натяга на всяка една спица, имаш ли инструмент и оборудване за целта?
От всичко изписано дотук става ясно едно, имаме БЪЛГАРСКА фирма с ако не много добър, то поне на път и стремящ се да стане такъв мениджмънт.Става ясно и друго, след като при марката нещата се "засилиха" така в последните две години(кой да очаква) и сред като интереса към продукцията на фирмата стана и е все по-засилен, време е да помислят и за БГ пазара.Все повече и повече стават велосипедите в градовете(и не само), приятно е да виждаш българско производство и имена, нека марката бъде по-достъпна, разпространена и ясна, от това ще спечелят и двете страни.
abandonship
 
Мнения: 24
Рейтинг: 1236
Регистриран на: Сря Май 25, 2011 10:26 pm
Местоположение: Варна

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот autosvet » Пон Май 14, 2012 4:02 pm

След като някой лош човек си хареса моя Драг единичка миналата седмица реших да мина на по-висок клас велосипед и днес се сдобих с Крос Грип 924. Размера на рамката който взех е М / 44см и за моите 168см височина идва идеално. Първото ми впечатление е, че е осезаемо по-инертен от 26-ца. Вози малко като мотор. Доста по-добре поема неравностите. На демараж е по-бавен, а бях свикнал да вземам светофарите на колите. За сметка на това по-големите и тежки колела имат голям инерционен момент и съответно по-дълго държи скорост. Трябва да се нагодя към скоростите, че за сега в града 3-5 ми е малка, а 3-6 голяма.

Чуват се разни шумове от скоростите и вероятно ще закарам другата седмица до сервиза да го регулират. Повече ме притеснява, че от едното лостче сълзи масло и се чудя дали просто не е стегнато капачето или примерно нещо не уплътнява добре. Да се опитвам ли да ги дозатегна у нас сам, че вече едната спирачка поомекна леко?
Аватар
autosvet
 
Мнения: 258
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 10:09 am
Местоположение: Edinburgh

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот xcrider » Пон Май 14, 2012 4:07 pm

Ако наистина плюе масло, го носи веднага на сервиз да оправят/сменят уплътнението ! Това е проблем, който едва ли ще се оправи без ново уплътнение . :agree:
Имаш все пак гаранция.
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот autosvet » Пон Май 14, 2012 4:48 pm

Ми аз го видях още в магазина, че е омазнило, но продавача каза, че е била капка останала от монтажа. Иначе много ясно, че ще си ползвам гаранцията.
Благодаря за съвета.
Аватар
autosvet
 
Мнения: 258
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 10:09 am
Местоположение: Edinburgh

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот autosvet » Пон Май 14, 2012 6:42 pm

Ми малко си е типикъл БГ ... сега си дозатегнах капачето на спирачката и на пръв поглед спря да омазнява. Почти без усилие направих повече от половин оборот на винтчетата на капачето и чак тогава стегнах, а на едно място скобичката за маркуча на задната явно е изпаднала и са го вързали със свинска опашка. Не че това прави велосипеда лош, просто малко дразнят тези дреболии.
Аватар
autosvet
 
Мнения: 258
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 10:09 am
Местоположение: Edinburgh

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот vampum » Пон Май 14, 2012 6:49 pm

а на едно място скобичката за маркуча на задната явно е изпаднала и са го вързали със свинска опашка. Не че това прави велосипеда лош, просто малко дразнят тези дреболии.[/quote]

Ха ха и при мен е така със свинска опашка-GRIP 124.Явно пестим от скобички. :smash: :smash: :smash:
vampum
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Апр 19, 2012 2:05 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот tishoh » Пон Май 14, 2012 6:53 pm

Крос направиха огромна издънка с тая промоция и специално с количеството на предлаганите велосипеди и продължителността й.
След като не разполагат с достатъчни количества поне да бяха съкратили времето в което всеки от новите модели е в промоция.
Днес след като най-накрая получих аванса и събрах парите за Крос Грип 924 отидох в магазина в Плевен и както и очаквах 924-ката която я имаше преди 3-4 дена бе продадена.
Изненадата ми бе следната:
1 - продавач-консултанта ми каза, че не може да поръча да се достави друга бройка
2 - в момента модела не се произвежда и следващи бройки се очаква да бъдат произведени чак август месец

Та сега остава от Крос след като вече предлагат хубави като качество/цена велосипеди да опитат да имат достатъчни количества за родния пазар като предполагам, че външния пазар им носи повече приходи и съответно е по-важен.
Три неща в живота не избягвай: вода която тече, вятър който вее, и светлина която грее.
-----------------
Cross Grip 924
tishoh
 
Мнения: 43
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Нед Май 01, 2011 10:24 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот vampum » Пон Май 14, 2012 7:00 pm

Пробвал ли си от on-line магазин?Може от там да могат да ти го доставят! :beer:
vampum
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Апр 19, 2012 2:05 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот tishoh » Пон Май 14, 2012 7:06 pm

Пробвам из електронните магазини да видя дали някъде имат необходимия размер.
Но за мое съжаление в store.bg се чете следното:
Grip 924
Планински велосипед 29"
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
:bawling:
Три неща в живота не избягвай: вода която тече, вятър който вее, и светлина която грее.
-----------------
Cross Grip 924
tishoh
 
Мнения: 43
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Нед Май 01, 2011 10:24 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот penmark » Пон Май 14, 2012 7:09 pm

Пичове, Cross са супер коректни! Връзката с потребителя се къса след тях, а по точно дилърите които им продават велосипедите на нас потребителите. Убедих се! За грешките на магазините, не може да "съдим" Cross.

п.п. Между другото вече излезе Traction G30. :) 18 Май - 22 Юни
Последна промяна penmark на Пон Май 14, 2012 7:21 pm, променена общо 1 път
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот vampum » Пон Май 14, 2012 7:21 pm

tishoh написа:Пробвам из електронните магазини да видя дали някъде имат необходимия размер.
Но за мое съжаление в store.bg се чете следното:
Grip 924
Планински велосипед 29"
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
:bawling:


Тук пробва ли?Аз моя го взех от тук пише,че го има но най добре да званеш и попиташ. :praying:
http://www.sportdelivery.com/bg/product ... 24/1-Black
vampum
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Апр 19, 2012 2:05 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот tishoh » Пон Май 14, 2012 7:31 pm

penmark
Поне моя коментар е относно подготовката им за настоящата промоционална кампания.
Относно коректността им това става пределно ясно след изявлението им по повод какво се покрива от гаранционната поддръжка и реакцията им относно "проблема" на xcraider и това което са предложили, а може вече и изпълнили.

vampum
Положението ми е :praying:
Освен на предложения от теб сайт http://www.sportdelivery.com/bg/product ... 24/1-Black и на
http://www.sportdepot.bg/products/velos ... -velosiped
Три неща в живота не избягвай: вода която тече, вятър който вее, и светлина която грее.
-----------------
Cross Grip 924
tishoh
 
Мнения: 43
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Нед Май 01, 2011 10:24 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот positive » Пон Май 14, 2012 10:08 pm

Admin написа:Тъй като в темата бяха повдигнати доста на брой и важни въпроси, включително относно гаранцията, Cross подготвиха специално изявление, адресирано до всички техни настоящи или бъдещи клиенти, както и до всички читатели на тази тема. Цитирам го дословно:

............



Благодаря на Cross за отговора (както и на Admin като посредник). Намирам го за много полезен, като категорично отговори на доста от въпросите.
Веднага след като времето се подобри, ще закарам велосипеда във фирменият сервиз.
positive
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Апр 27, 2012 1:18 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот mitacheto » Пон Май 14, 2012 10:15 pm

Като стана въпрос за Grip 924 ,днеска се качих на един такъв.
Някак си се почувствах по-комфортно,по на високо като че ли съм в 'Джипка'.
В сравнение 26er велосипедите до него,изглеждаха като детски.
Не можах да го покарам малко да видя за какво става въпрос,понеже педалите му не бяха монтирани.
Мога да кажа ,че на прима виста ми хареса,но дали ще остана на това мнение мога да потвърдя едва след 2-3 часа каране.

Това което ме възпря да го купя и да изчакам за Grip 124 е следното:
Тестово каране което за съжаление не мога да осъществя! /може да се рискува/
По скапаната вилка. /може да се преживее/
По високата цена. /не е фрапантна/
По високата поддръжка. /това вече е лошо/
И не на последно място гумите. /искам градски гуми което при 29er е трудна работа и значи още 70-80лв на зад/

Признавам си че бая се замислих,но в край на сметка колело не се купува всеки ден и аргументите в полза на Grip124 надделяха. :look:
Аватар
mitacheto
 
Мнения: 44
Рейтинг: 1100
Регистриран на: Вто Апр 24, 2012 12:40 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот merovingii » Вто Май 15, 2012 1:09 pm

Здравейте,
Имам биг фут модела и имам проблем с предната гума. Като пристигна беше хлажава и на втория ден механизмът, който я държ (такъв като на седалката) се отвори и след като го затворих започна диска на спирачката да опира на една от накладките. Някой може ли да ми даде съвет как точно се регулира, дали трябва да регулирам гумата или спирачката ?
merovingii
 
Мнения: 10
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Вто Фев 15, 2011 1:08 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот autosvet » Вто Май 15, 2012 1:35 pm

Явно голямото търсене е довело до сериозно занижаване на качествения контрол и тази вечер мисля да прегледам основно колелото.

Съвет към merovingii - обърни колелото да легне на кормилото и седалката. Механизма са затягане на колелото го разхлаби и виж да не си усукал самата ос при монтажа й и за това да опира диска в накладките. Виж също дали и каплата не бие. Ако ти е трудно го води на майстор или пък във фирмения сервиз нали е в гаранция.
Аватар
autosvet
 
Мнения: 258
Рейтинг: 1440
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 10:09 am
Местоположение: Edinburgh

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот merovingii » Вто Май 15, 2012 2:08 pm

autosvet написа:Явно голямото търсене е довело до сериозно занижаване на качествения контрол и тази вечер мисля да прегледам основно колелото.

Съвет към merovingii - обърни колелото да легне на кормилото и седалката. Механизма са затягане на колелото го разхлаби и виж да не си усукал самата ос при монтажа й и за това да опира диска в накладките. Виж също дали и каплата не бие. Ако ти е трудно го води на майстор или пък във фирмения сервиз нали е в гаранция.

Каплата е наред, не ходи на една страна като, че ли е крива. Просто при самото пристягане, като затварям механизма, диска моментално опира едната накладка, иначе като отворен няма проблем да я регулирам по средата но като пристегна и се "прибира" диска към едната накладка. Как да разбера дали е усукана оста. Не съм го монтирал аз, то дойде монтирано.
merovingii
 
Мнения: 10
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Вто Фев 15, 2011 1:08 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот bb_king » Вто Май 15, 2012 2:12 pm

autosvet написа:Съвет към merovingii - обърни колелото да легне на кормилото и седалката. Механизма са затягане на колелото го разхлаби и виж да не си усукал самата ос при монтажа й и за това да опира диска в накладките. Виж също дали и каплата не бие. Ако ти е трудно го води на майстор или пък във фирмения сервиз нали е в гаранция.


Не е ли вредно да се обръща велосипеда на обратно при положение,че е с хидравлични спирачки?До колкото знам е възможно да се създадат въздушни мехури в резервоарчето.
Изображение Изображение
bb_king
 
Мнения: 270
Рейтинг: 1345
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 6:57 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот mitacheto » Вто Май 15, 2012 6:00 pm

bb_king написа:Не е ли вредно да се обръща велосипеда на обратно при положение,че е с хидравлични спирачки?До колкото знам е възможно да се създадат въздушни мехури в резервоарчето.

И аз съм чувал че да се объща колелото с главата на-горе,не е добра идея при някои видове хидр. спирачки. :smokin:

Сега към моите истории.
Днеска ми звънят по телефона от магазина и казват: Идвай, дойдоха 124-ките.
Взимам парите и бягам да пазарувам.
Пристигам и к'во да видя, два Grip 924;един Grip 130 и три Grip 124.
Засилвам се към 124-ките ,обаче не виждам това което искам да видя.
Няма XL-52 размер рамка.
М-44; L-48 ; XXL-56 това е.
Питам за всеки случай има ли ХL-52 размер,отговора е отрицателен.
М' рамката направо я пропускам,качвам се на L-48 /някак си не ми е комфортна и ми касее/,скачам на XXL-56
/направо стъпвам на пръсти за да не ми опира рамката/,голяма ми е спор няма.
За протокола пробвам един Grip 924 L-48 и рамката ми заспива,а тя по геометрия е близка до XL-52 на
Grip 124 обаче не съвсем.
Търговеца каза че не очаква други доставки в близките 10 дена поради което, не ми остава нищо друго освен
да си поръчам колело по интернет докато не е свършила промоцията.
Проблема е че не съм сигурен дали пък XL-52 няма да ми дойде голяма и пак да стъпвам на пръсти да не
опирам рамката.
Висок съм 182 ,80см до чатала,по калкулатор съм за L-48 ,но чувствам рамката малка !
Гледам тука таблицата, обаче нещо не мога да се светна дали на XL-52 горната тръба няма да се вдигне с
2см спрямо L-48 което ще е проблем ???
Някой по-компетентен ако може да ме светне. :idea:

Изображение
Аватар
mitacheto
 
Мнения: 44
Рейтинг: 1100
Регистриран на: Вто Апр 24, 2012 12:40 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот sensation_blue » Вто Май 15, 2012 7:02 pm

Мисля че ефективната горна тръба означава проекцията й по хоризонтала, т.е. "B" според мен на картинката не е дадено правилно - там сякаш е дадена дължината на самата тръба.
Размера на рамката се определя от дължината в милиметри на седалковата тръба (А) - от където можеш да сметнеш (ако на всички размери се подава по равно над горната заварка на горната тръба) че разликата е 520-480 = 40мм => 4 см. - това обаче не е точно 4см при височината - трябва да го изчислиш от ъгъла "C" и да намериш вертикала. Премери пак L и виж имаш ли още (4-x) см. Ако ще го караш за градско не е толкова проблем височината да е повече, но ако мислиш да караш малко по- така :eyebrow: според мен L e твоя размер (учудват ме обаче разликите в ъглите както на седалковата тръба, така и на челния ъгъл при "L" - това на крос таблицата ли е?), а "късотата" може да се коригира чрез преместване назад на седалката (виж има ли достатъчно място), както и с по-дълга лапа (колко е сегашната?).
Аватар
sensation_blue
 
Мнения: 529
Рейтинг: 1794
Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 2:34 pm
Местоположение: Габрово

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот mitacheto » Вто Май 15, 2012 8:04 pm

Ами да,таблицата е на Cross.
Диагонали,вертикали,хоризонтали,ъгли нищо не разбрах да ти кажа.
Обаче това "А" не му бях обърнал особено внимание ,а то май е най-важното що се отнася за височината тръбата на рамката.
sensation_blue написа: "520-480 = 40мм => 4 см. - това обаче не е точно 4см при височината"

Ако беше така нямаше да мога да прекрача рамката ХХL-560 - L480 = 8 см.
Само че като мерих преди време един GRX7 направо ми заспа. Там "А" е 510 и "Е" 140.0 ???
Изображение
Абе к'вот да си говорим истината е да се пробва на живо ,ама кат няма...
Иначе L 48 не че не става ,ама XL 52 ако ми е по-добре що да не взема него !?!
Тука събрах разни статистики от темата във форума които ми говорят ,че моя размер би трябвало да е XL-52.
Все пак разстоянието да чатала е важно,а то е различно независимост от височината на човека !

"
Аз съм висок 168-170 см, от земята до чатала разстоянието е 76 см, взех L размер (48 см).
Взех си размер L 48" при ръст 173 см. Рамката леко ми опира отдолу с маратонки 1-2см бях.
Висок съм 179,размера на рамката е L или 48 cm,чувствам се удобно и мисля,че е точният размер за мен.
Aз взех 560 mm (на грип 124) и ми е супер за ръст 185 см.
Aз съм 185 см висок и в момента карам Grip 124, размер 560 mm
"
Аватар
mitacheto
 
Мнения: 44
Рейтинг: 1100
Регистриран на: Вто Апр 24, 2012 12:40 am

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот tishoh » Сря Май 16, 2012 5:53 pm

От днес съм собственик на Грип 924 - 520 мм , а аз съм висок 185-7.
За съжаление гадното време т.е. дъждовете и локвите ще отложат малко карането, но явно още на първото изкарване ще трябва да отида до сервиза за първото гаранционно обслужване - оправянето на предния спирачен апарат понеже диска е постоянно опрян в едната от накладките. Предполагам има начин и в домашни условия да се реши този проблем, но не съм от запознатите с начина по който може да се направи това регулиране на положението на накладките или може би на целия апарат.
Иначе за разлика от официалния магазин в който ми казаха, че 924 не може да ми бъде доставен то интернет търговците си ми го доставиха доста бързо - понеделни късно вечерта пуснах поръчка, вторник потвърждаване на поръчката и наличноста и днес куриера ми го достави.
Надявам се скоро да дам и мнение на собствени който има някакви километри изминати с велосипеда.
Три неща в живота не избягвай: вода която тече, вятър който вее, и светлина която грее.
-----------------
Cross Grip 924
tishoh
 
Мнения: 43
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Нед Май 01, 2011 10:24 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот xcrider » Сря Май 16, 2012 6:40 pm

За такава дреболия не си струва да си хабиш времето да ходиш до сервиза.
Вземаш един шестограм 5-ца, разхлабваш болтовете, които държат апаратчето към преходника, така че същото да може да се мърда. След това стискаш здраво спирачката, която центроваш, и завинтваш обратно с шестограма болтовете. Просто и лесно.
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот martostop » Чет Май 17, 2012 8:35 am

Здравейте,

преди няколко седмици и аз си взех 924, колелцето е готино, но нещото, което ми направи впечатление при самата покупка беше следното:
разглеждам аз в магазина и съответно пробвам размери. 190см съм, кръгчета не даваха да се правят за проба, че вече било имало случай на "изчезвания", та с малко уговорки успях да ги навия за пробни кръгчета, като им казах, че не пробвам ли, не купувам. Врътнах аз по едно кръгче с два размера, прецених, че XL е за мен. Та това, което ме учуди, докато ги тествах беше, че и четирите капли съответно на двата байка имаха биене, т.е. бяха кривички. На XL-а повече на L-a по-малко, но го имаше биенето. Казах го това на продавача, а и му го показах, като той каза, че каплите се натягали от машини в завода и човек не ги пипа изобщо, но според мен не е много нормално при самата покупка на чисто ново колело да го има това. Взех да въртя предните капли на 4-5 колела изложени в магазина и всички имаха този проблем, включително и един пичага, който си беше купил миналата седмица Big foot и беше дошъл за регулиране на скорости , врътнах му и на него предната капла, и тя имаше леко биене, той вика "то това е нормално". Взех си го де XL размера като сменихме каплите от L-ката на XL-ката (уговорих се с продавача да сменим каплите с "по-хубавите" :roll2: и след това да оставя байка за натягане на спици). След ръчната регулация нещата са съвсем различни, пак не перфектни, но чувствително по- добре. Самите капли нямат биене, по-скоро вече е от самите гуми има леееко ...абе вече е добре.
Мисълта ми е, само на мен ли ми прави впечатление това, или просто всички единични бройки в този магазин са били изключение!?...
martostop
 
Мнения: 1
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Май 15, 2012 7:00 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот motomarzel » Чет Май 17, 2012 1:22 pm

martostop написа:Здравейте,

преди няколко седмици и аз си взех 924, колелцето е готино, но нещото, което ми направи впечатление при самата покупка беше следното:
разглеждам аз в магазина и съответно пробвам размери. 190см съм, кръгчета не даваха да се правят за проба, че вече било имало случай на "изчезвания", та с малко уговорки успях да ги навия за пробни кръгчета, като им казах, че не пробвам ли, не купувам. Врътнах аз по едно кръгче с два размера, прецених, че XL е за мен. Та това, което ме учуди, докато ги тествах беше, че и четирите капли съответно на двата байка имаха биене, т.е. бяха кривички. На XL-а повече на L-a по-малко, но го имаше биенето. Казах го това на продавача, а и му го показах, като той каза, че каплите се натягали от машини в завода и човек не ги пипа изобщо, но според мен не е много нормално при самата покупка на чисто ново колело да го има това. Взех да въртя предните капли на 4-5 колела изложени в магазина и всички имаха този проблем, включително и един пичага, който си беше купил миналата седмица Big foot и беше дошъл за регулиране на скорости , врътнах му и на него предната капла, и тя имаше леко биене, той вика "то това е нормално". Взех си го де XL размера като сменихме каплите от L-ката на XL-ката (уговорих се с продавача да сменим каплите с "по-хубавите" :roll2: и след това да оставя байка за натягане на спици). След ръчната регулация нещата са съвсем различни, пак не перфектни, но чувствително по- добре. Самите капли нямат биене, по-скоро вече е от самите гуми има леееко ...абе вече е добре.
Мисълта ми е, само на мен ли ми прави впечатление това, или просто всички единични бройки в този магазин са били изключение!?...


Ама ВЪОБЩЕ не мога да разбера какво се палите толкова по тези капли!!!

Първо - велосипедите са с дискови спирачки, а не с В-Брейк, иначе казано докато не почне гумата да опира в рамката, кривината на каплата не оказва никакво влияние(или почти никакво) върху работата на велосипеда.

Второ - велосипедите са нови, изисква се велосипеда да се покара известно време, за да могат гумите да улегнат по шината, също така бидейки машинно наплетени, след известен период на експлоатация спиците улягат, и е нужно центроване/натягане. Каплите на Кросс са наплетени със спици Pillar с бронзови нипли(а не стоманени, както при по-евтините велосипеди). За 11 000км, които навъртях миналата година с GRX8 успях да скъсам само една спица, преди продажбата на велосипеда центровахме каплите - бяха много малко изкривени, при все цялото количество тормоз, което бяха видели от мен.

И държа да отбележа - това дали каплите+гумите ще са изпънати като струна или не в планинското колоездене няма съществено значение. Карайте велосипедите и им се раздавайте и престанете да търсите под вола теле, и да плюете наляво надясно, че продуктите били некачествени.

Българина не е свикнал едно нещо да има толкова много хубави страни и за това постоянно и всячески се мъчи да открие къде е уловката. Е драги - уловка се нарича "КОРЕКТНИТЕ ЦЕНИ".

Поздрави: Васко Василев
Аватар
motomarzel
 
Мнения: 734
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 14, 2011 11:33 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот xcrider » Чет Май 17, 2012 4:42 pm

tishoh написа:Относно коректността им това става пределно ясно след изявлението им по повод какво се покрива от гаранционната поддръжка и реакцията им относно "проблема" на xcrider и това което са предложили, а може вече и изпълнили.

Cross наистина са супер коректни. Преди малко ми пристигнаха каплите по спийди, перфектно опаковани, с експресна услуга, застраховка и определен час, платени от тях. Чак от завода им в Монтана. Направо не вярвам. Бандажът е широк и покрива цялата шина, а каплата, както се очакваше, е идеално права. Браво на крос, евалата, това е да си коректна фирма. Съжалявам за онези ми оплаквания, но както казах, бях страшно ядосан. Купувайте и не се чудете, не мисля, че по коректна байк-фирма има в момента в България(че дори в европа), това че следят форума е нещо много хубаво и правилно, а и както казаха, съобразяват окомплектовките спрямо търсенето. Благодаря !
П.п. Това за улягането на гумите, за което спомена motomarzel е вярно, чувал съм го от много майстори. Трябва да се кара известно време, докато улегнат. Разбира се е важно и дали самата гума е изляла добре - ако не е може да се пробва с сапунена вода . Другото, което ми казаха е, че почти всички максиси нисък клас имали фабрично кривина, просто не са изработени точно.
Ето ги и самите капли :
Изображение
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот vampum » Пет Май 18, 2012 5:45 pm

Гледам в сайта на Cross промоционалните модели grip ги няма вече-нещо по рано от обявеното. :dontknow:
За сметка на тях grx 8 е в промоция.
vampum
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Апр 19, 2012 2:05 pm

Re: Новите предложения на Cross 2012

Мнениеот Afonya » Пет Май 18, 2012 6:00 pm

А този GRX8 по-добър ли е като окомплектовка от 124-ката? 124 е с по-лека рамка, а предимствата на GRX8 какви са?
Afonya
 
Мнения: 18
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Апр 17, 2012 4:13 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


cron