idaivan написа:Не става, защото челото на рамката е normalsize, а вилката е oversize. Не научихте ли вече кое е over и кое normalsize?!?
sa6in написа:Пич всичките са овър сайз :Д незнам какво разбираш под това понятие и под нормал сайз
sa6in написа:Пич всичките са овър сайз :Д незнам какво разбираш под това понятие и под нормал сайз
FHANTOM написа:sa6in написа:Пич всичките са овър сайз :Д незнам какво разбираш под това понятие и под нормал сайз
и какво ще рече това ?? .. че немога да си сменя вилката?
FHANTOM написа:сега вече ми стана повече от ясно![]()
ми добре тогава предложете вие някоя ..
DRAGONBORN написа: ..оптигач срам СХ4.. гуми едната е кунда 2.50 ..
vikosaa написа:По-добре не давай излишни пари за колело, което ще сменяш след 2-3 месеца (особено при положение, че е такова, каквото е твоето). Ако искаш друга вилка, най-добре си вземи втора ръка за 30-40, в краен случай, ако е някаква много запазена и добра - 50 лева максимум и запази останалите пари за модифициране на новото колело, което ще вземеш.
GRUEL написа:Доста хора говорят по инерция, като видят крос тип "купих го от метро" и веднага се лепва чело 1", а в действителност по-голяма част от подобните модели са си с овърсайз чело. Докато не се измери челото или стержена на сегашната вилка всичко е само догадки. И аз преди време исках да сменям вилката на стария крос (номад) и всички викаха челото е малко, няма хубави вилки за него, ама като хванах шублера се оказа друго и един сънтур хср си му заспа направо...
П.П. В сайта на крос викат, че чашките са:
HEAD SET: VP MH-501 threaded oversize head set, ED BK
LogicaL написа:GRUEL написа:Доста хора говорят по инерция, като видят крос тип "купих го от метро" и веднага се лепва чело 1", а в действителност по-голяма част от подобните модели са си с овърсайз чело. Докато не се измери челото или стержена на сегашната вилка всичко е само догадки. И аз преди време исках да сменям вилката на стария крос (номад) и всички викаха челото е малко, няма хубави вилки за него, ама като хванах шублера се оказа друго и един сънтур хср си му заспа направо...
П.П. В сайта на крос викат, че чашките са:
HEAD SET: VP MH-501 threaded oversize head set, ED BK
Тя вилката може и да стане , но тук идва и въпросът има ли смисъл да се дават пари (в случая 50% от цената на колелото) за нея , при положение , че рамката както и повечето компоненти по байка са за кофата
GRUEL написа:Доста хора говорят по инерция, като видят крос тип "купих го от метро" и веднага се лепва чело 1", а в действителност по-голяма част от подобните модели са си с овърсайз чело. Докато не се измери челото или стержена на сегашната вилка всичко е само догадки. И аз преди време исках да сменям вилката на стария крос (номад) и всички викаха челото е малко, няма хубави вилки за него, ама като хванах шублера се оказа друго и един сънтур хср си му заспа направо...
П.П. В сайта на крос викат, че чашките са:
HEAD SET: VP MH-501 threaded oversize head set, ED BK
rsf написа:@FHANTOM Според сайта на крос в който пише че рамката е с тези чашки http://www.vpcomponents.com/newen/produ ... php?id=219
следва, че челото е oversize. Ако е така сегашната ти вилка е със стержен на резба 1 инч(25,4мм). За да можеш да монтираш вилка с 1 1/8 инч(28,6мм) стержен без резба(гладък) ще ти трябват нови чашки(за гладък стержен), нова лапа и спейсъри. Прави си сметка. Друг вариант няма.
FHANTOM написа:
ми колега може и да има смисъл защото нямам като теб и още много други 1000-2000 лв. за колело на 16 съм все още се уча и мисля да го понаправя малко за да го ползвам примерно още 1г.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта