Иначе съм забелязал, че има доста хора във форума, на които трябва със закон да им се забрани да си купуват по-скъпи велосипеди от 200лв. Заслужават да карат само боклуците дето ги продават по хранителните магазини. И ще Ви кажа защо.
За да си купиш по-скъп велосипед, трябва да имаш малко от малко някаква култура, за да можеш да се грижиш за него. Да го почистваш, да го смазваш, спирачките да си настройваш. Има много хубави статии на сайта, които като се прочетат, може спокойно да си настроиш сам скоростите, да си сервизираш вилката. Общо взето велосипеда не е само каране, трябва и акъл.

1 година откакто съм регистриран в тоя форум, смея да твърдя, че научих много от него.

Та това е, аз така ги виждам нещата.

sensation_blue написа:Моля за извинение, че се мешам където не ми е работа, защото си нямам взимане даване с велосипеди на Крос, но каквото съм видял лично като отзиви на познати - не е имало проблеми. Според мен, многото негативни мнения, идват поради факта, че напоследък много хора решават да си купят първия съвременен байк със скорости и виждат добра оферта във велосипедите на Крос, още повече след положителните отзиви от последните 1-2 години. Хората, които за първи път си взимат велосипед с повече от 1 скорост, просто не са свикнали да боравят с него. Аз лично преди 3 години минах през всичките тези проблеми, докато разбера как се регулират скоростите и как се превключват безпроблемно.
Все пак искам да попитам дали колегата Run знае например, че превключването трябва да става в момент, когато не се прилага силен натиск на веригата, т.е. трябва да се върти на празен ход?
Регулирането на скоростите понякога наистина е финна и досадна работа, още повече ако става дума за по-нисък клас компоненти. Ще дам за пример спринт-а, който взех наскоро на приятелката си - колкото и да я учих и обяснявах, тя не може и не може да превключи нормално на скорост и веригата постоянно трака. Реших че явно скоростите искат регулиране, но преди това се качих на твърде неудобния като размер за мен байк и що да видя, всичко си превключва идеално, стига да знаеш какво да правиш. Мисля, че изводите можете да си ги направите сами.
Run, не се отказвай заради такива неща, колоезденето наистина е супер и не мисля, че има технически проблеми (ако има такива наистина), които да не могат да бъдат решени. Разбирам те много добре какво ти е, защото и аз съм минал по този път и много ама много се нервех докато всичко не стана перфектно, но това отне време и 1-2 разбити компонента, които смених
Напълно подкрепям!
