fiderota написа:Остава да решим проблема със звънеца
Мноо просто. Звънеца никой не може да го чуе от шума на мпс-тата. Сори.
fiderota написа:Остава да решим проблема със звънеца
krach написа:hitar_potter написа:Трудно ще ме накарат да си сложа звънец... Останалите изисквания са по-приемливи. Иначе ако ми се заядат, в прав текст ще ги питам редно ли е да е разрешено да караш без каска...
Абе за звънеца най - много да ти кажат "Трябва да си купиш"...ти пък ще кажеш: "Дааааа ще си купя". И толкова.
А за да го питаш полицая, според случая или ще се съгласи с теб или не...но и в двата случая не е аргумент срещу липсата на звънец (било то нужен или ненужен това пише в закона). Полицая е полицай защото прилага това което е написано в закона, не го мъдри той.
hitar_potter написа:krach написа:hitar_potter написа:Трудно ще ме накарат да си сложа звънец... Останалите изисквания са по-приемливи. Иначе ако ми се заядат, в прав текст ще ги питам редно ли е да е разрешено да караш без каска...
Абе за звънеца най - много да ти кажат "Трябва да си купиш"...ти пък ще кажеш: "Дааааа ще си купя". И толкова.
А за да го питаш полицая, според случая или ще се съгласи с теб или не...но и в двата случая не е аргумент срещу липсата на звънец (било то нужен или ненужен това пише в закона). Полицая е полицай защото прилага това което е написано в закона, не го мъдри той.
Аргумент е, че законът е малоумен. Загледайте се колко впечатляват трамвайните звънци останалите участници в движението. Велосипедният звънец би го чул само пешеходец. Но по закон мястото ни не е при пешеходците.
През 1906 г. търговската къща "М. Вебер" от Русе, чийто основен предмет на дейност до този момент е продажбата на велосипеди, става първото у нас търговско представителство, което официално започва да се занимава с внос на автомобили и още същата година успява да продаде на частни клиенти два леки автомобила. В София такава се открива едва през 1910 година.
...18 години карам велосипед в София, и положението е страшно от към движение, порядки и навици на участниците в това движение. На ден в София изминавам около 8 км, който са изцяло в централната част на града, където в пиковете часове когато пътувам си е брало лайката...
edinmilion написа:http://play.novatv.bg/play/275016
линк към "Часът на Милен Цветков" - след 25 мин.
Христо Химчев говори за проблемите на велосипедистите в България. Опасни ли са велоалеите в София?
Общо взето дъвкани неща, но поне са включили свежият клип на глобеният нюйоркчанин, къде не кара по алеята - 31 мин.
Kamaka написа:но това за ... преминаването през пешеходните пътеки като пешеходец мисля, че вече е престараване.
Grash написа:От цялата история на мен ми се струва малоумно да е задължителен звънеца, както и да са задължителни светлини/светлоотразители и жилетка през деня... Сега на шосейката да взема да й сложа всичкото това, за да мога да я карам ли?! Явно ще сме си нарушители, ще бягаме от куките, няма да им спираме... какъв друг избор имаме...
penmark написа:В София май ще си правите преследвания с новите полицаи на велосипеди.
http://btvnews.bg/kriminalno/velopolits ... rkove.html
Grash написа:Да, от името на петимата активни шосейни колоездача в София може да пуснем такова предложение...![]()
Иначе съм чувал, че в Германия е така. За състезателни велосипеди не важат изискванията
hitar_potter написа:Grash написа:Да, от името на петимата активни шосейни колоездача в София може да пуснем такова предложение...![]()
Иначе съм чувал, че в Германия е така. За състезателни велосипеди не важат изискванията
Ако си осигуриш ескорт вероятно...
Equipment on Bicycles sold as new, each bicycle must provide the following equipment:
1. Brakes: Two independently acting braking devices.
2. Bell / horn: For dispensing acoustic warning.
3. Lighting: Non-blinking front headlamp to illuminate the road of white or pale yellow color. A red rear taillight that stays lit when stationary.
4. Reflectors: front with a white with a red rear reflectors that may be connected to the lights and/or connected to the pedals. At least two yellow reflectors on each wheel.
5. In daylight and good visibility bicycles may be used without lights.
6. Racing bike exceptions: Racing bikes are not required to meet the above rules. However, if riding at night, all bikes, including racing bikes are required to have lights and reflectors.
7. A Racing bike is defined as less that 12 kg, with drop handlebars, a rim diameter at least 630 mm diameter, and a rim width not more than 23 mm. Mountain bikes are not road bikes so are exempted from certain requirements (unless ridden at night on the roads).
did написа:http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/06/13/1845703_kat_zapochna_akciia_velosipedist_sled_incident_mejdu/
Коментарите след статията са показателни!
autosvet написа:Grash така и не разбирам каква е разликата между шосейката и другите велосипеди като си караш по пътя. Ако караш в гората принципно е ненужно да мигаш и звънкаш на елените.
HepBeH_XaMcTep написа:Интересното - дефиниран е "звънец" а не сигнално устройство - тип "Тромба" или други подобни
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 394 госта