[quote="bikerider"]
[quote="PtD"]
[quote="Nazgull"]
И още 1 въпросче- някъде гледах, че докато правиш manual, се натиска леко и предната спирачка
[/quote]
Е това за първи път го чувам... Аз даже много се кефя по време на manual да ми се върти предната гума във въздуха.
[/quote]
Хихихи, четох преди време в някакъв форум, че всъщност движението на предната гума затруднявало баланса, заради центробежни сили и инерции и подобни. Доста се смях...

:8D:
[/quote]
Не съм сигурен че е за смях.
Значи ако баланс се преведе от английски - освен това за което се сещате се превежда и като
везна
т.е. кантар по нашенски.
Значи ако да речем предницата на байка е едното рамо на везната а байкъра и задницата са другото и като ос на която са окачени е задната ос -( важи и за предната при преден баланс) то везната трябва да се балансира - ако предната гума (а тя обикновенно не се балансира ) не е балансирана на машини като тези за баланс на гумите на колите - то предната гума ще има някакъв макар и малък дисбаланс - уф май нищо не разбрахте.
Нищо де ако някой е разбрал моля да преведе че почвам да се убърквам.
Значи въртейки се предната гума ще се люшка и така ще дисбалансира везната.