Тема за кратки въпроси

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот mukter » Пет Юли 27, 2012 9:13 pm

andycu написа:
mukter написа:
VGC написа:Dartmoor Phantom за какво каране е предназначена и издържа ли на бой? И как е като здравина в сравнение с Drag C1 i Dartmoor Hornet - голяма ли е разликата в здравината и заслужава ли си да се вземе втора ръка на разумна цена? :dontknow: :beer:

Фантомът е за Дърт Джъмп, рамката му е от хром, т.е. е по-здрав от Клаймър/Ц1, но не мисля че е по-здрава от Хорнета ( не знам каква му е рамката)..



Айде да не се изказваме неподготвени сега :nono: !
http://industrial-bg.com/bg/products.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1437&category_id=6
Рамката е за фрирайд и 4х(да, издържа на сериозен бой). С Хорнета, разликата е само в геометрията, иначе са сходни по здравина(поне няма да забележиш разликата).
Ц1 няма къде да се бута за сравнение тука :D .

Ще ме прощаваш :)
:eyebrow:
Аватар
mukter
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1139
Регистриран на: Пет Юли 20, 2012 7:37 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Smok » Пет Юли 27, 2012 9:26 pm

Smok написа:Някой има ли представа от къде може да се вземе стойка за малка помпа , която да се сложи на мястото на стойката за бидон?


:dontknow:
Sprint Apolon 2012
Аватар
Smok
 
Мнения: 86
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Нед Юни 03, 2012 1:26 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот teodor4o0 » Пет Юли 27, 2012 10:35 pm

mukter написа:
mbikerX написа:
teodor4o0 написа:вилка XCR 2011 011 series lock out колко мм ротор издържа ? :D

Аз я карам със 160 мм и вече има лек луфт . Не знам какво е със 185 :dontknow:

:agree: На тая вилка повече от 160 не слагай.. Най-добре я карай с В-брейк..

a луфта къде се появява и при какво ''деиствие'' тоест разлуфтва се от спирачната сила или от джазкане :D
teodor4o0
 
Мнения: 207
Рейтинг: 982
Регистриран на: Пет Апр 01, 2011 9:28 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот VGC » Пет Юли 27, 2012 11:04 pm

mukter написа:
andycu написа:
mukter написа:
VGC написа:Dartmoor Phantom за какво каране е предназначена и издържа ли на бой? И как е като здравина в сравнение с Drag C1 i Dartmoor Hornet - голяма ли е разликата в здравината и заслужава ли си да се вземе втора ръка на разумна цена? :dontknow: :beer:

Фантомът е за Дърт Джъмп, рамката му е от хром, т.е. е по-здрав от Клаймър/Ц1, но не мисля че е по-здрава от Хорнета ( не знам каква му е рамката)..



Айде да не се изказваме неподготвени сега :nono: !
http://industrial-bg.com/bg/products.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1437&category_id=6
Рамката е за фрирайд и 4х(да, издържа на сериозен бой). С Хорнета, разликата е само в геометрията, иначе са сходни по здравина(поне няма да забележиш разликата).
Ц1 няма къде да се бута за сравнение тука :D .

Ще ме прощаваш :)


Ок, до тук добре. А мога ли да си му сложа стандартна капла с венци и скорости? И дали главината от HT2 ще пасне на Фантома :dontknow: :beer:
VGC
 
Мнения: 188
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 9:59 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот xcrider » Пет Юли 27, 2012 11:10 pm

ще пасне :beer:
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот VGC » Пет Юли 27, 2012 11:58 pm

Забравих нещо важно :D Phantom-a колко мм вилка би понесъл? 150-60 май ще са му прекалено много?
VGC
 
Мнения: 188
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 9:59 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот teodor4o0 » Съб Юли 28, 2012 12:04 am

teodor4o0 написа:
mukter написа:
mbikerX написа:
teodor4o0 написа:вилка XCR 2011 011 series lock out колко мм ротор издържа ? :D

Аз я карам със 160 мм и вече има лек луфт . Не знам какво е със 185 :dontknow:

:agree: На тая вилка повече от 160 не слагай.. Най-добре я карай с В-брейк..

a луфта къде се появява и при какво ''деиствие'' тоест разлуфтва се от спирачната сила или от джазкане :D

а ето и пример за stock велосипед с такава комбинация http://www.bikedelivery24.com/product/5 ... ition.html (гледайте вилката и предната спирачка , самоче тази е с 160 ротор)
teodor4o0
 
Мнения: 207
Рейтинг: 982
Регистриран на: Пет Апр 01, 2011 9:28 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот andycu » Съб Юли 28, 2012 12:08 am

VGC написа:Забравих нещо важно :D Phantom-a колко мм вилка би понесъл? 150-60 май ще са му прекалено много?


"Препоръчителен ход на вилката: 80-130мм"
Сигурен съм, че би издържал и повече, но геометрията ще му се наруши доста(все пак е 4х рамка).
Прецени си, все пак във форума има доста хора, за които геометрията не се оказва проблем дори и със боксери на ц1-чки.
Ambition is for people without a plan.
Продавам: Dartmoor Hornet Боен твърдак http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=166845
Аватар
andycu
 
Мнения: 200
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Вто Юли 03, 2012 1:08 pm
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот xcrider » Съб Юли 28, 2012 2:19 am

има ли начин да се монтира деклашор за по-голяма седалкова тръба, на по-малка такава, чрез адаптерче или някакво парче вътрешна гума? деклашора е Асера и няма "панта", чрез която да може да се монтира на различни тръби
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот PtD » Съб Юли 28, 2012 8:32 am

xcrider написа:има ли начин да се монтира деклашор за по-голяма седалкова тръба, на по-малка такава, чрез адаптерче или някакво парче вътрешна гума? деклашора е Асера и няма "панта", чрез която да може да се монтира на различни тръби

Възможно е, да. Все пак зависи и колко е разликата.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот mukter » Съб Юли 28, 2012 11:08 am

Дайте идея, как да сваля ротор, със 6 ръждясали болта, които не мръдват. Счупих два шестограна и разбих два от болтовете.. Ако капна малко смазка в болтовете, дали ще раздвижат,или да не рискувам да омасля ротора?!?
:eyebrow:
Аватар
mukter
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1139
Регистриран на: Пет Юли 20, 2012 7:37 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Fanatico » Съб Юли 28, 2012 11:24 am

Действай с гарги.
Аватар
Fanatico
 
Мнения: 1428
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Чет Юли 23, 2009 10:09 pm
Местоположение: Варна

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот mukter » Съб Юли 28, 2012 12:10 pm

Fanatico написа:Действай с гарги.

И с клещи не става.. Като тези, пък и други - неще и неще.. Те просто са ръждясали и не мърдат на никъде.. Не знам кво да ги правя вече..
:eyebrow:
Аватар
mukter
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1139
Регистриран на: Пет Юли 20, 2012 7:37 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот taurus13 » Съб Юли 28, 2012 12:49 pm

Първо капни малко смазка като WD-40 или подобна тънка такава. После действай с читав шестограм - такъв на който ръбовете не са заоблени. На повечето евтини така им става ръбовете след малко употреба. Най-добре е да си купиш едно камъче за гедоре от пазара за няколко лева. След като вече прецакаш главите на болтовете нещата стават по-трудни.
А на диска нищо му няма от смазката - той все пак е метал и лесно се чисти с обезмаслител. Ти гледай на накладките да не сипваш.
Изображение
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Ozzie » Съб Юли 28, 2012 12:52 pm

Режи главите на болтовете. След това лесно ще развиеш това което е останало във фланеца на главината.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот iioorrddaann » Съб Юли 28, 2012 1:11 pm

Има и друг начин по-труден, но изпитан :D ..с малка шлефовалка и тънък диск срежи главите така, че да станат за права отверка.. след това е ясно :agree: За ръждата: евтиният и по-не ефикасен е с кола(аз не съм пробвал понеже имам спрей, но при Mithbusters стана :D ).. по-скъпият и съответно по-ефикасен с специален спрей за това. Дано съм бил полезен. :)
:beer:
Продавам: курбели Truvativ Hussefelt, кормило Funn Full On, лапа Funn Rippa
Държах си на рейтинга. :shooter:
Аватар
iioorrddaann
 
Мнения: 150
Рейтинг: 1172
Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 11:25 pm
Местоположение: Ловеч

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот andycu » Съб Юли 28, 2012 2:03 pm

Има ли шанс рамка Drag One 2010 година, да понесе Avid BB7 185 ротор? Ще се кара сериозно :crap:
Ambition is for people without a plan.
Продавам: Dartmoor Hornet Боен твърдак http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=166845
Аватар
andycu
 
Мнения: 200
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Вто Юли 03, 2012 1:08 pm
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Inzagi » Съб Юли 28, 2012 10:58 pm

Някой да знае от къде в София може да се купят парчета за педали кранк брадърс?
Аватар
Inzagi
 
Мнения: 544
Рейтинг: 1636
Регистриран на: Вто Май 26, 2009 10:16 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот xcrider » Съб Юли 28, 2012 11:03 pm

PtD написа:
xcrider написа:има ли начин да се монтира деклашор за по-голяма седалкова тръба, на по-малка такава, чрез адаптерче или някакво парче вътрешна гума? деклашора е Асера и няма "панта", чрез която да може да се монтира на различни тръби

Възможно е, да. Все пак зависи и колко е разликата.

от 34,9 на 31,8
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот hakama » Нед Юли 29, 2012 12:32 am

Здравейте.
Имам няколко питания относно този модел:
http://www.alexokazion.com/products/%D0 ... D0%B8.html

Купуван преди 8г, т.е. няма усилени капли, QR и т.н. глезотии :D ,но се вкара в движение от скоро и му трябва малко ъпгрейд, понеже предната капла е изкривена - ще се сложи нова - брат ми иска да е с дискова предна спирачка => нова капла, движение + вилка, като стана дума за вилка - вчера ми предложи да му сложим амортисьорна вилка - но то май на Normal size :dontknow: какви са опциите? Аз мисля с V-brake-а да си кара и едни по-читави колодки (само дано са съвместими, да се избегне и покупка на апарат).


Каква е разликата в теглото: v-brake спрямо дискови (нисък/среден клас, нещо поносимо) - има ли смисъл от дискови ако ще се кара предимно градско? Какви колодки ще ми препоръчате?

ПП: Не попаднах на капли от форума - дайте идея за бюджетни, все пак да са двустенни (предна и задна) от магазин... :peace:

ПП2: Тази задна капла с 8 венеца (скоростите са за 7) ще ми върши ли работа?
viewtopic.php?f=19&t=117622

Трябва ми нещо като таблица, списък с частите на велосипед - искам да видя колко % съм закупил от един недовършен проект, направих някои сметки колко пари ще ми трябват още, но съм сигурен че има още пера и перца :magnify:


Това е :)
Аватар
hakama
 
Мнения: 327
Рейтинг: 1164
Регистриран на: Нед Авг 12, 2007 2:23 pm
Местоположение: Sofia

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот Smok » Нед Юли 29, 2012 1:33 am

Според мен, това са излишни пари за това колело. Ще дадеш едно 150-200лв за това колело :crazy:
Сложи още 100лв и купи ново.. че и гаранция ще има.
Sprint Apolon 2012
Аватар
Smok
 
Мнения: 86
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Нед Юни 03, 2012 1:26 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот dudelgrincen » Нед Юли 29, 2012 12:16 pm

hakama написа:.... и т.н. глезотии :D ,но се вкара в движение от скоро и му трябва малко ъпгрейд....по-читави колодки (само дано са съвместими, да се избегне и покупка на апарат).


hakama, няма смисъл от ъпгрейд. Въобще не си и помисляй за такова нещо. (Освен това здравите и качествени компоненти не са глезотия...) Или си карай колелото за сега както можеш или, ако вече се решиш купувай ново (предполагам, че бюджета ти не е голям, така че гледай да е с твърда рамка, твърда вилка, ви-брейк и без излишни бутафорни имитации на окачване или спирачки).

Относно съвместимостта на колодките, основно има три вида : за БМХ, шосейни и планински, като последните са най-дълги и имат най-голяма контактна повърхност. Разбира се, не са съвместими помежду си :).

hakama написа:Каква е разликата в теглото: v-brake спрямо дискови (нисък/среден клас, нещо поносимо) - има ли смисъл от дискови ако ще се кара предимно градско? Какви колодки ще ми препоръчате?

При тия велосипеди, въобще не може да се говори за тегло (те като механика да бяха добре...та да стигнем и до теглото, но уви не са).
Ако искаш препоръка за колодки - вземи си едни най обикновени от 1-2 лева - спират толкова добре, колкото и тези за 5, за 6.. за 10. Има и едни трикомпонентни, които спират по-добре (да кажем два пъти) и запазват способностите си и в дъжд, но цената им е поне 15 лв за чифт, което най-вероятно надвишава с много цената на твоя Ви брейк.

hakama написа:ПП: Не попаднах на капли от форума - дайте идея за бюджетни, все пак да са двустенни (предна и задна) от магазин... :peace:

ПП2: Тази задна капла с 8 венеца (скоростите са за 7) ще ми върши ли работа?
viewtopic.php?f=19&t=117622

За всяка капла е важно да е добре наплетена. Ако искаш, нова от магазина трябва да отделиш поне 100 лв за всяка, за да вземеш нещо разумно като качество. ...но отново ще ти кажа, че няма смисъл с твоя велосипед

Това колело което си посочил ще е съвместимо с командата и обтегача (при 7 и 8 скоростните касети разстоянията са еднакви), венците са на шлици което е добре... Цената може и да я намалиш малко, ако ще го купуваш... но в предвид това, че по-добрата възможност е ново колело, по-добре си спести парите за него.
Аватар
dudelgrincen
 
Мнения: 241
Рейтинг: 1515
Регистриран на: Нед Окт 04, 2009 9:35 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот mukter » Нед Юли 29, 2012 2:59 pm

taurus13 написа:Първо капни малко смазка като WD-40 или подобна тънка такава. После действай с читав шестограм - такъв на който ръбовете не са заоблени. На повечето евтини така им става ръбовете след малко употреба. Най-добре е да си купиш едно камъче за гедоре от пазара за няколко лева. След като вече прецакаш главите на болтовете нещата стават по-трудни.
А на диска нищо му няма от смазката - той все пак е метал и лесно се чисти с обезмаслител. Ти гледай на накладките да не сипваш.

Точно така и стана.. Капнах смазка на болтовете и с хубави шестограми успях да развият първо читавите, после разбитите болтове, които излязоха лесно.. Мерси на всички за отговорите :beer:
:eyebrow:
Аватар
mukter
 
Мнения: 71
Рейтинг: 1139
Регистриран на: Пет Юли 20, 2012 7:37 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот VGC » Нед Юли 29, 2012 3:34 pm

Dartmoor Phantom нали може да му се сложат скорости отзад? И 140 мм Marzocci 55 ATA (смъкнато от 160) зле ли ще му се отрази? И последно - горепосоченото Marzocci, което ще взимам от пазара на форума е с неработещ локаут патрон, и ви питам Пацо за колко ще ми го смени? Мерси предварително :beer:
VGC
 
Мнения: 188
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 9:59 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот did » Нед Юли 29, 2012 6:29 pm

VGC написа: и ви питам Пацо за колко ще ми го смени?

17 лева и 45 стотинки.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот FastBiker » Нед Юли 29, 2012 6:31 pm

did написа:
VGC написа: и ви питам Пацо за колко ще ми го смени?

17 лева и 45 стотинки.


Тц, заради кризата вече взима по 17 лева и 28 стотинки ;)
Morpher написа:Никът подсказва, че си мъжко, обаче като гледам ъгъла на седалката ти - няма да е за дълго!
Аватар
FastBiker
 
Мнения: 166
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Пон Сеп 19, 2011 7:00 pm
Местоположение: Габрово

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот VGC » Нед Юли 29, 2012 7:27 pm

Ще питам още някои работи за последно защото взех да ставам досаден. :peace:
Първо да Ви питам отново - ще купувам Marzocci 55 АТА от форума, но с неработещ локаут. Колко ще ми струва (горе долу де) да го оправя/сменя?
Второ. Ще взимам и рамка. Двете които съм харесал са Dartmoor Phantom и Ram 4130. Коя от двете ще издържи повече агресивно каране с въпросната вилка. :erm:
Трето. Колко мм. е средното движение на Рам-а и дали тези курбели viewtopic.php?f=19&t=118680 са съвместими с това средно viewtopic.php?f=19&t=118362 и дали те на свой ред са съвместими с рамката.

Благодаря за отделеното внимание :beer:
VGC
 
Мнения: 188
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 9:59 am

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот biker9812 » Нед Юли 29, 2012 8:28 pm

някой да има накладки за еликсир 5 на 80 90%
Изображение
biker9812
 
Мнения: 221
Рейтинг: 1032
Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 10:46 pm

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот VOLATGE » Нед Юли 29, 2012 8:49 pm

biker9812 написа:някой да има накладки за еликсир 5 на 80 90%


Да?!
Аватар
VOLATGE
 
Мнения: 816
Рейтинг: 1126
Регистриран на: Сря Мар 23, 2011 4:07 pm
Местоположение: София

Re: Тема за кратки въпроси

Мнениеот breat » Нед Юли 29, 2012 10:13 pm

привет, да си мина от реда и аз :D ,та искам да си сменя средното движение което е на квадрат стандартно и гледах по онлайн магазините има 2 следните:
http://screambikes.eu/bg/kurbeli-os-kas ... -bc82.html
http://www.bike.store.bg/p71892/bb-un26 ... siped.html
,а има ли по висок клас от тези двете или няма ? п.п. курбелите са ми шимано пак на квадрат :beer:
breat
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 5:35 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 151 госта