Накратко казано, на вилките Фокс им се носи славата на такива, нуждаещи се от по-честа профилактика, за да работят удачно. Отделно от това Фокс използват разни масла, които водят като собствени флуиди и видиш ли, трябва да си поръчваш от тях.
На практика обаче работата е малко по-различна -за карането, на което ние, аматьорите и хората, каращи за кеф, подлагаме байковете си, поддръжката си е напълно нормална като време между отделните профилактики и избор на масла/флуиди за вътрешността на вилки и шокове.

Малко обяви, на които попаднах:
http://www.pinkbike.com/buysell/1187125/ - медиум размер, може би е прекалено голямо за авторката, но определено си заслужава да му се хвърли 1 поглед. Цената е повече от добра на база класата на байка!
http://www.pinkbike.com/buysell/1144314/ - малък размер. Цената вече е малко по-дебела, около 2 бона и мъничко повече, но тук си говорим за рамка с автоматично променящ се ход на задницата и геометрия взависимост от позицията ти отгоре му.
http://www.pinkbike.com/buysell/1118919/ - типичното АМ колелце, много разпространено, много харесвано.

Това намерих само с 1 бърз преглед из Пинкбайк. Ако се задълбочиш повечко, ще излезнат още доста офертички.
От тези тричките аз лично бих се спрял на второто - заради увеличаващия се автоматично ход при спусканията и по-легналата геометрия, което ще ти спомогне да си по-стабилна, като доди по-стръмното.

А в същото време при въртене и изкачване хода се намаля и окачването се втвърдява до известна степен.

Кона според мен много го измислиха тоя Маджик линк (малката пружинка под шока)!

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.