bio написа:ако държиш... бих те посъветвал да свалиш буталата и да разглобиш всичко (голяма занимавка)..
zafirovp, занимавка си е това, а и проблема ако искаш да я направиш тази манипулация мисля е, че трябва да имаш компресор....пък и уплътненията после влизат трудно после, а както са и старички, нищо чудно ако ги повредиш...а си нямам идея до колко се намират и дали ги има у нас
zafirovp написа:Проблемът е, че редовно буталата са пръскани с wd40 и съм сигурен, че в системата ще има малки остатъци от смазка.
WD40 не е точно смазка, защото съдържа доста леки петролни фракции - функцията му е по-скоро почистваща и "водоизместваща" както предполага името му + лека защита против корозия, благодарение на слоя който не се изпарява...но смазочните му свойства не са големи.
Иначе съвети ти дадоха....промиваш си системата с ДОТа веднъж и не рискуваш със спирта - спирачната течност и без това е доста агресивна и разтваря доста неща
outfaced написа:A кой ти каза да пръскаш с WD40
+1