TsvetanVR написа:50% от всички модели вилки? Дай ми, дай ми ги насам....
А иначе, щом проблема е във вилката и ти е гаранционно колелото, искай да ти я сменят.![]()
Ако имаш пари и желание за ъпгрейд, обаче, отстъпката си важи и то много...
TsvetanVR написа:Ако си купил готовото колело и не си сменял спирачките, ги натискай да ти сменят каквото е проблемно. Да са мислили като са правили сглобката.
peterto11 написа:Здравейте.Имам Ram HT2.1 http://www.ram-bikes.com/bg/view_bikes.php?bikes_id=8 който е със вилка RockShox xc 32tk.
Проблема ми почна на 5тия месец след покупката не колелото(сега е на 7).Предната гума при натискане на спирачка, правене на бъни хоп, скачане от бордюрче и т.н отива доста наляво наляво и се докосва до арката понякога което е много неприятно.Гумата мърда доста.Слагам я до дясната част на арката, натискам спирачка и тя се мърда 3-4 см и се залепва за лявата част.Затягам qr-а много обаче и това не помага.Върнах го гаранционно и ми прегледаха главината и стегнаха спиците което оправи нещата за едно известно време обаче сега проблема се върна.Спирачната ми сила също се влошава когато го има този проблем.Обясниха ми, че вилката се гъне и нищо неможе да се направи по-въпроса.Предложиха ми 50% отсъпка от всички модели или да сложа малко по-тънка гума защото моята гума 2,40 HIgh ROLLER II надвишава изискването (2,35).Обаче дори и да го направя това гумата ще мърда много пак което според мен не е редно.Колелото не го карам много агресивно.Най-големите неща който е виждало са 4 стълби и някое скокче 50-60см.
Та накратко въпроса ми е има ли и нещо на вилката, мога ли да искам гаранционно нова и защо спирачната ми сила намалява когато го има този проблем?
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
peterto11 написа:Момчета благодаря много за вниманието оценявам го.Ще си сменям вилката най-вероятно на Sector благодарение на баща ми.
Иначе да ви отговоря на въпросите.
QR-а стой стегнат и не се налага да го навивам, нито мърда по вилката.Просто като натисна спирачка или скоча от него гумата изведнъж дърпа наляво.Ако не затегна доста qr-a опира доста по-лесно гумата в арката.Съжалявам наистина съм преувеличил, гумата мърда около 1 съм.Когато го погледнеш като караш обаче изглежда доста повече.Нямам луфт на главината като разклатя гумата.
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта