Ozzie написа:За подобни трасета си трябват скъпи спирачки. Уви.
Може да се оглеждаш за някое Shimano BR-M 775.
rumbala написа:Наблюдения над въпросните спирачки имаш ли ? Из mtbr пише, че яко проблеми с въздух и bleeding...
Ozzie написа:rumbala написа:Наблюдения над въпросните спирачки имаш ли ? Из mtbr пише, че яко проблеми с въздух и bleeding...
Три години само забърсвам от време на време праха от апаратите. Тези проблеми не знам кой си ги е измислил.
Издържаха на спускане към Паниците в стил "право надолу". Вместо по пътя със серпентините, директно по шорткътовете, ако мога да го обясня така.
25thframe написа:Има ли тема във форума, в която се обсъжда Red Bull Ride the Palace? (Urban DH-а в НДК от вчера).
Това което намирам е, тази тема, но тя е старичка и не се говори само за този event.


TurboDoctor написа:Здравейте ще ми кажете ли как мога да направя single speed на Dartmoor Hornet ?![]()
Ще ми дадете ли линкове за нужните неща ?
![]()
![]()
rodopi_biker написа:Да си боядисам ли колелото по този начин или ще стане прекалено селско? Съвети?

Falcor написа:поддържа прекалено ниска температура в хладилната част

Falcor написа:Тъпия въпрос: Възможно ли е да се дължи на теч на фреон? (Както се опитва да ме убеди майстора!) Защото както и да го мисля ми се струва че ако има теч няма да изстудява, атой изстудява та не се трае.
А сега да ви видя! Мерси!

taurus13 написа:Ако навън е толкова студено, просто го изключи.
vpravov написа:Не че разбирам от хладилници, ама май на майка ми стария хладилник го правеше този номер, когато се запушеше отвора или тръбичката за отводняване. Имаше едно като ваничка в долната част и ако останеше суха, май точно това беше ефекта.


rumbala написа:Някой да има електрически котел Екотермал MRE 6 ?
Обезвъздуших вътрешния кръг, напрайх уж каквото трябваше, но манометъра не отчита налягане в системата и съм на студено

rumbala написа:rumbala написа:Някой да има електрически котел Екотермал MRE 6 ?
Обезвъздуших вътрешния кръг, напрайх уж каквото трябваше, но манометъра не отчита налягане в системата и съм на студено
Като това по-горе го правя при отворен кран на входа на кръга
teoedosi написа:rumbala написа:rumbala написа:Някой да има електрически котел Екотермал MRE 6 ?
Допълни системата с вода.Трябва да вдигнеш над 1атм.,.
teoedosi написа:rumbala написа:rumbala написа:Някой да има електрически котел Екотермал MRE 6 ?
Обезвъздуших вътрешния кръг, напрайх уж каквото трябваше, но манометъра не отчита налягане в системата и съм на студено
Като това по-горе го правя при отворен кран на входа на кръга
Допълни системата с вода.Трябва да вдигнеш над 1атм.,след което обезвъдушаваш,и пак допълваш ако е необходимо.Всички ел.котли имат защита срещу ниско ниво на водата,и когато то е ниско се блокира и помпата и нагревателя/обикновено свети и червен светодиод с една удивителна за авариен режим,което означава ниско ниво на водата,или изключил авариен термостат,след прегряване на водата/.При първо пускане след продължителен престой.често помпата е блокирала механично от варовика/бръмчи но не се върти /,което също води до прегряване и излизане в авариен режим.Успех.
rumbala написа:yo....сега първо да се похваля
В неделя с приятелите от няма да споменавам кой добре известен DH отбор решихме да пиеме на Витоша и добре се получи, но след това (те все пак са DH маняци) решиха да пускат Лале 1...Супер, чудесно си казах аз - все пак с мекица ще го подкарам добре, предната 180мм ротор - ще издържи, обачееее на половината на Лалето усетих, че нямам почти никаква спирачна сила (явно заради големия наклон). Та..карам с Juicy 3 предна и задна...за XC са супер, обачеее като пусках Лалето найстина никаква спирачна сила - лоста до край, а гумата се върти (не успях да го проумея, тъй като мислех, че ще задере и ще закове гумата, та поне ще смъква земята, ама не се получи)....Та сега въпроса: к'ви спирачки (не много скъпи) да си купя за подобни трасета ?

Животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта