поддръжка на FOX

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот outfaced » Вто Май 08, 2012 1:43 pm

ъъъм, да не очакваме все пак невъзможни неща. Въздуха си е въздух, няма как да получиш линейното усещане като от пружина.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот rarekin » Пон Май 14, 2012 3:26 am

4getcredo написа:Аз пък не мога да си представя как така ще намаляш/променяш налягането във въздушната камера и вилката ще продължава да си прави 1/3 - 1/2 от хода само? :dontknow:


Ако не греша, при намаляване на въздушното налягане, вилката наистина ще си прави целия ход, но саг-а ще ти стане значително по-голям, което всъщност може и да означава още по-малко ход. И все това предното пак зависи от това каква е вилката (Single air, Dual air и пр.)
Планинското колоездене може да бъде опасен спорт! Винаги карайте с каска! Никоя екипировка не може да гарантира колоездача срещу падане и тежко нараняване!
rarekin
 
Мнения: 1589
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 1:25 am
Местоположение: Германия

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот 4getcredo » Пон Май 14, 2012 9:48 am

rarekin написа:
4getcredo написа:Аз пък не мога да си представя как така ще намаляш/променяш налягането във въздушната камера и вилката ще продължава да си прави 1/3 - 1/2 от хода само? :dontknow:


Ако не греша, при намаляване на въздушното налягане, вилката наистина ще си прави целия ход, но саг-а ще ти стане значително по-голям, което всъщност може и да означава още по-малко ход. И все това предното пак зависи от това каква е вилката (Single air, Dual air и пр.)


Това, разбира се, е така, ако не възприемаш сага като част от хода, а той би трябвало да е :look:, нали? :) dob111 черпи впечатленията си за количеството упражняван ход от положението на о-пръстена на вилката, т.е. благодарение на неговото положение той отчита, че вилката прави само 1/3 - 1/2 от хода си - това е фактът. А това фактическо състояние (според моя хвърлен боб) няма как да се получи, ако вилката е настроена на нормалния саг (около 20% от целия ход), което вече си е почти 1/3. Сагът е "минималният" ход, който трябва да прави вилката, а той вади (и ние косвено вадим) изводите си от данните за максималния. Разбира се, двата показателя са свързани и тяхното отношение не е просто аритметично, затова му препоръчах да експериментира по-смело.

Вилката е Фокс и при нея просто се надува :roll2: . Какво е вътре във въздушната камера не е от правомощията на обикновения потребител. :agree:
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот Koko88 » Нед Май 20, 2012 11:59 pm

Имам FOX VAN R 32 вече на година.Сервизира ми я Боби в BSX защото от там я купих и всичко е точно.
Аватар
Koko88
 
Мнения: 8
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Апр 28, 2011 10:06 pm

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот outfaced » Сря Май 23, 2012 9:05 pm

outfaced написа:На новата вилка махнах фабричното уплътнение и дунапрена и сложих един възможно най прост O-пръстен от хубата (какъвто си слагах едно време и на пайка). До сега към 200км каране и 2 месеца седене при това с най обикновено масло 15w - всичко изглежда ОК.

Хммм ... малък проблем ... тоя път маслото е изтекло в ботуша (най вероятно де, не съм проверил) :dontknow: Всъщност доста ми е трудно да си го представя, понеже налягане не се е губило, обаче факт ... от 7ml не беше останало нищо във въздушната камера. :magnify: Все пак експеримента продължава.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот 4getcredo » Чет Май 24, 2012 10:36 am

codename47 написа:Аа и фабричните прахови уплътнения протекоха при мен адски бързо - сега съм със SKF които вършат страхотна работа и май намаляват триенето защото не усещам насичане като преди (преди да започнат да текат)..

Нашенските представители на SKF имат ли такива работи или си ги поръча от чужбина?
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот dob111 » Вто Окт 30, 2012 9:18 am

Днес се обадих на приятел, който притежава също като мен вилка Fox F120 RL 2009. Помолих го да изпусне въздуха докрай, за да видим докъде ще могат да се приберат в ботушите горните тръби при натиск. Той ми каза, че остават по малко от 10мм, които не могат да се приберат.

При моята вилка при изпуснат въздух оставаха около 30мм, които не можеха да се приберат. Тогава предприех следната процедура: обърнах велосипеда, и натиснах вентила на вилката. Започна да се излива масло. Излезе доста(доста е относителна мярка, но не бяха наколко капки). След това обърнах колелото и натиснах вилката. Горните тръби се прибраха в ботуша почти до край. Останаха 7-8мм, които не се прибираха. Като има и едно уточнение. Преди да излея маслото от вентила при изпуснат въздух тръбите като прибираха удряха на по-твърдо. Сега след изливането на маслото има пластичност преди да ударят на 7-8мм от края си.

Обърнах колелото и напомпах. Вилката заработи по хубаво. С по малка прогресивност.

Та, въпросът ми е следния.
Аз искам да си настроя хода на вилката на 85-90мм. Но искам да използвам реално целия този ход. А не заради горния проблем, който описах, да се лишавам от едни 20-25мм ход(които ще са много важни за мен при тази дължина).
Как и къде в Сф биха могли да се справят трайно с този бъг.

(заб.бях публикувал същия пост в друга тема, мисля, че тук е правилното място за този пост, а модераторите, ако желаят могат да изтрият поста от другата тема)
Аватар
dob111
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1900
Регистриран на: Нед Юни 20, 2010 3:32 pm

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот outfaced » Сря Ное 07, 2012 6:08 pm

outfaced написа:
outfaced написа:На новата вилка махнах фабричното уплътнение и дунапрена и сложих един възможно най прост O-пръстен от хубата (какъвто си слагах едно време и на пайка). До сега към 200км каране и 2 месеца седене при това с най обикновено масло 15w - всичко изглежда ОК.

Хммм ... малък проблем ... тоя път маслото е изтекло в ботуша (най вероятно де, не съм проверил) :dontknow: Всъщност доста ми е трудно да си го представя, понеже налягане не се е губило, обаче факт ... от 7ml не беше останало нищо във въздушната камера. :magnify: Все пак експеримента продължава.


Финално заключение ... с О-пръстени при мен не стана :banghead: Изтича по около 5мл. масло на ден в ботуша :eek3: Не мога да разбера какво не е на ред. На рокшокс вилка съм бил със същите о-пръстени без никакви ядове. :dontknow:
Последно на фокса бях сложил е един о-пръстен, който едва наврях. Йок ... пак изпуска масло в ботуша.
Оня ден ми дойде ново оригинално уплътнение. Слагам го него, пък вече квот такова, писна ми. Най много от време на време да отливам масло от горе и да доливам долу.

4getcredo написа:Нашенските представители на SKF имат ли такива работи или си ги поръча от чужбина?

Има в байк-магазините ... http://bike-house.biz/product/2032/fox- ... -36mm.html
viewtopic.php?f=4&t=123734
Аз съм напълно доволен ... поне от това. Малко със зор влезе обаче. Трябва да се внимава при монтажа или подходящ инструмент да измислиш за набиване, да не стане сакалтлък. Едното мойто малко го цепнах, ама слава богу не на фатално място.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот codename47 » Съб Ное 10, 2012 11:31 am

@outfaced, аз бях писал на Фокс за 36цата и ми отговориха:
"The part number for the scraper seal on a 36 FLOAT 180 is 036-01-051. There is no scraper seal for 2009 model forks as this was before the foam reing design."
но не знам къде може да се намери де.., аз карам само с махнат дунапрен и като че ли няма трансфер на маслото.
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот Capoeira » Вто Ное 13, 2012 9:24 pm

Малко "общ въпрос"

Кой в България може да запълни, IFP камерата на FLOAT шок по-фабричния начин с азот и при 300-400PSI.

Отговорите до тук са ми доста притеснителни:
Дани Суха Река няма игла, гумата тапа която се сменя при всяко пълнене и масло за FOX.
Остава и Пацо да ме отбичи и вече наистина започвам да не разбирам, как хората въбще се навиват да си вземат такъв шок от БГ или колело с такъв шок.

П.С. готов съм да преглътна Азота, но не и ако се налага да се приспособяват разни винтили за това място и при всяка профилакика на въздушната камера да трябва да го развивам и навивам отново.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот sailman » Вто Ное 13, 2012 10:27 pm

Capoeira написа:Малко "общ въпрос"

Кой в България може да запълни, IFP камерата на FLOAT шок по-фабричния начин с азот и при 300-400PSI.

Отговорите до тук са ми доста притеснителни:
Дани Суха Река няма игла, гумата тапа която се сменя при всяко пълнене и масло за FOX.
Остава и Пацо да ме отбичи и вече наистина започвам да не разбирам, как хората въбще се навиват да си вземат такъв шок от БГ или колело с такъв шок.

П.С. готов съм да преглътна Азота, но не и ако се налага да се приспособяват разни винтили за това място и при всяка профилакика на въздушната камера да трябва да го развивам и навивам отново.

За съжаление и при Пламен няма възможност да бъде напълнена IFP-камерата с азот.
До колкото съм запознат, в България няма нито един сервиз, в който да разполагат с фабричният инструмент на Фокс за целта.
Все пак, според скромното ми мнение, това не е чак толкоз фатално. До момента в сервиза на Пацо са минали поне 15-тина шока сервизирани по, хъм, да го наречем "руският" начин и всичките си работят чудесно до ден днешен.
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот Capoeira » Вто Ное 13, 2012 10:55 pm

Руският начин включва ли монтаж на стърчаща пишка-вентил.
Дори да включва май това е последен вариянт
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот sailman » Вто Ное 13, 2012 11:01 pm

А, не... Под "руски" вариант имам предвид напомпването на камерата със самоделна игла. Иначе, технологично процеса е същият, както с фабричната, само не се ползва азот и не може да се постигне налягане от 400 psi. Помпите не го позволяват - затова.
Също тъй, хубаво е на мястото на старата да се сложи нова гумичка - т.н. "пелет". Става и със старата, ама много си зависи от общото състояние на шока.
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот Capoeira » Вто Ное 13, 2012 11:42 pm

Еми че то аз не съм се и надявал някой да има оригиналната игла. Щом като има пелети(знаех че се казват така, ама си мислеш че има накакъв друг термин от соц. времето) значи то става като оригинално налягането и без това според мен 400 е прекалено.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот _Mezdren4anina_ » Пон Яну 07, 2013 11:52 am

Добър ден колеги, горд притежател съм на един прост, но особено ефективен шок FLOAT R обаче мина, време и както всичко друго по колелото е вече претърпяло профилактика, остана само шока, но за съжаления нито имам достатъчно средства, нито нужното време да се разправям с разни куриери. Работата е там, че за да направя профилактика трябва да поръчам един кит FOX AIR rebuild kit за всички въздушни шокове. Та чудя се някой знае ли какви са уплътненията, защото с о- пръстените, прахоуловителя на буталото и FLOAT FLUID ще се оправя, но има едни белички пръстени, чието техническо наименование не знам, та се питам има ли някой, който се е занимавал с подобно нещо :dontknow: . Вече веднъж съм отварял шока (та имам си на представа от устройството) за да разгледам и да сложа малко Float Fluid и смея да кажа, че е доста ефективен, при редовна поддръжка, а тя като такава при наличност на нужните чаркове е лесна. Благодаря предварително за отделеното внимание и приятно и безаварийно каране на всички през новата 2013 година :) :beer:
viewtopic.php?f=5&t=68345
viewtopic.php?f=3&t=107843 Трябва да се чете за да се знае, терминологията не е лошо нещо
Аватар
_Mezdren4anina_
 
Мнения: 76
Рейтинг: 1229
Регистриран на: Пон Мар 15, 2010 4:36 pm
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот outfaced » Пон Яну 07, 2013 12:03 pm

Белите пръстени надали можеш си ги намери готови. Те са пластмасови. Но пък и те са най маловажното нещо за смяна. Това което държи въздуха и се трие са о-пръстените.
Шока ти изпуска ли въздух ... ако не, не виждам защо ще сменяш каквото и да било. Отваряш, ако има нужда добавяш масло/грес и затваряш.

Хубавото на купешкия кит е, че има и външен прахов семеринг. Но пак - ако шока си работи, не изпуска въздух или масло не мисля, че има причина да се пипа каквото и да било.

Не вреди да си имаш един кит под ръка за резерва обаче.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот _Mezdren4anina_ » Пон Яну 07, 2013 10:17 pm

Благодаря за съвета, обаче и аз точно това което Вие казахте си мисля. Няма да е лошо да имаш един кит под ръка. За сега всичко си му е ок е нормално като излезе на студа и карам около 3 часа да омекне малко, защото все пак малко или много е пневматика и доколкото съм на ти с физиката- въздуха се свива при понижаване на температурата, така че за сега нищо сериозно, ако имам въпроси ще пиша тук. Благодаря за бързия отговор. Приятно и каране през новата година :)
viewtopic.php?f=5&t=68345
viewtopic.php?f=3&t=107843 Трябва да се чете за да се знае, терминологията не е лошо нещо
Аватар
_Mezdren4anina_
 
Мнения: 76
Рейтинг: 1229
Регистриран на: Пон Мар 15, 2010 4:36 pm
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот codename47 » Пон Яну 07, 2013 11:34 pm

каква грес използвате за въздушните камери на float/air? В ръководството пише само да се слага float fluid ама по мой наблюдения не държи и започва да изпуска масло по малко.
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот _Mezdren4anina_ » Вто Яну 08, 2013 9:22 am

Лично аз правя нещо като смазка- комбинация от малко, масло за вилка или шок, и грес и с нея се мажа буталото и уплътненията, доста добра работа върши и не наранява уплътненията. Като се смесят се получава на доста мазна и лепкава консистенция, която доста добре се държи по уплътненията и има доста добри мазилни свойства, мисля, че и това е вариант, с който можеш да избегнеш употребата на FLOAT FLUID, но е хубаво да се спазва и препоръката на производителя, когато имаш под ръка такава течност. Това мога да кажа аз :)
viewtopic.php?f=5&t=68345
viewtopic.php?f=3&t=107843 Трябва да се чете за да се знае, терминологията не е лошо нещо
Аватар
_Mezdren4anina_
 
Мнения: 76
Рейтинг: 1229
Регистриран на: Пон Мар 15, 2010 4:36 pm
Местоположение: София

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот MAN6 » Вто Яну 08, 2013 9:27 am

Ако някой има желание да си закупи FOX Fluid и няма друга алтернатива, може да ми пише лично съобщение. :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот bio » Пон Дек 09, 2013 9:26 am

отворих си шока FOX Float RP2 (че не работеха копчетата) и открих доста масло в IFP камерата. нялягането не съм го мерил, но някак прекалено леко/бързо преключи всичко. в руския форум видях, че уплътнението би трябвало да е 17,5х3. ама старото като го меря повече прилича на 17,5х3,2.
въпроса ми е някой сменял ли го е това и какъв размер е подходящ ?!?
благодаря за вниманието.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

поредно питане за float.

Мнениеот bio » Нед Яну 26, 2014 6:31 pm

най-накрая си отворих шока, смених си уплътненията, затворих, мнених маслото, напомпах IFP камерата, затворих въздушната камера и го напомпах.
всичко е добре вече имам компресия и ребаунд, но се появи едно леко почукване.
усеща се когато шока стигне равновесна точка и започне да се връща. като лек удар. интересното е, че го има само когато propedal-a е изключен.
свалих налягането почти до 0bar и пак се усеща много отчетливо. в момента в който спра да натискам шока, ДЪН, и започва да се връща.
някой да е срещал подобнено поведение ?!?
някаква идея. уж propedal е за правия ход ... а се чува този досаден звук в началото на обратния.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот bio » Пон Яну 27, 2014 10:58 am

май сам си говоря ама хич не ми пука.
и добре ... снощи не се стърпях и си отворих отново шока. разгледах схемата за клапана, там с разните му пластини/мластини и се оказа, че имам грешка в нея. преподредих я и схлобих. супер rebound се получи. обаче звука при липса на propedal си остана. спах и си разсъждавах ... ей така леко.
та ми хрумна, че всъщност звука може да идва от CheckValve-a (еднопътния вентил), който опира в Piston Bolt (болта на клапана).
Проблема според мен е че при включен propedal е леко опрял в болта, а при изключен - стой отделен от него 2mm. Демек когато буталото тръгна в обратна посока все едно се тряска в болта и от там да идва този звука. Дори имам известни подозрения, че е изпаднала една съчма между inner compression rod и cam shaft.
Та питането ми е следното при вас как седи въпроса с този CheckValve? оправял ли е в Piston Bolt при нормално положение на компресията ?!?
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот outfaced » Пон Яну 27, 2014 11:20 am

Човек ... тия шокове се водят несервизируеми :D ... така че не бих се учудил от липсата на отзвук.
Аз лично много бегла идея си имам за какво говориш и докат не се види на живо надали ще ми хрумне нещо.

Ку земеш да фъргаш по някоя снимка може да стане любопитно :)

Тая тема чел ли си я ...
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот bio » Пон Яну 27, 2014 12:47 pm

да преглеждал съм го това.
сега моите ресурси са много:
номер 1: описания, схеми, модификация.
номер 2 - в началото на темата има много полезна информация. и много добра схема с обяснения на Valving Assembly-то.
Демек този CheckValve е на пътя на LowSpeedCompression. При връщането на шока трябва да се затвори. Идеята ми е, че той не е подпрян в болта и най-вероятно чука. Аз така го разбирам:
в началото на хода клапана отваря. след това с приближаване на равновесната точка той лека по-лека притваря(защото силата върху пружината намалява) и когато стигне в най-долно положение, той практически е затворил. при мен винаги той си плава и после изведнъж ... ПЛЯС обратния ход го затваря.
В този документ виж стъпка 15 и 16 от сглобяването на шока. А си мисля, че съчмата от стъпка 5 липсва и затова имам хлабина. И честно да си кажа, не ми се разглобява по-надолу, че да стигна и до нея.
Иначе много хубави, чертежи имат хората от FOX ... вътре си пише размери на о-пръстени и всичко за детайлите.
Игла за помпането си направих подобна на тази. Ключът е от сцепен(с 1mm диск на шлайфа) имбусен бит 4mm. Иглата е сглобка от игла за топки запоена за игла от спинцовка. Спояването безпроблемно става с флюс (гасена солна киселина). Много съм добър с поялника ... :>
Владо ... може скоро да помагаш с един Swinger :P
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот outfaced » Пон Яну 27, 2014 1:17 pm

Сакън .... суингера е гадно нещо за сервзиране ...
Иска чалъми и подходящи инструменти инак без тях е голяма борба. :banghead:

Инак това със съчмата звучи логично. Макар че ако ти е паднала би трябвало да ти прави ребаунда доста бърз и цъкането на LSC да няма кой знае какъв ефект като е включена.


офф
Братушките както винаги са покъртителни ...
2014-01-27_131146.jpg
2014-01-27_131146.jpg (12.17 KiB) Прегледано 10839 пъти


Все о Manitou е само 600 страници
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот bio » Пон Яну 27, 2014 2:03 pm

ами доброто е, че началото на темата слагат линкове към всички по-важни постове (иначе доста се олитват момчетата).
иначе тази съчма е над inner compression rod и има контакт само с cam shaft. не виждам да има някакво отношение към rebound-a, според мен е само за компресията.
Изображение
Да разгледах го СВИНГЕРА как работи ... ще иска доста направия. лошото е, че до момента съм с най-високо предложение.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот bio » Вто Апр 29, 2014 11:15 pm

това горното му свикнах ... нов проблем се появи.
шокът работи, но без последните 15-20% от хода си.
като го спадна до 0 psi няма проблем, но напомпам ли го до 90 psi (при нормални 150 psi) не мога да го сгъна до повече от от 80%.
колелото седя близо месец с главата на долу и малко счупих задна ос преди това ас ...
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот outfaced » Сря Апр 30, 2014 7:39 am

А преди правеше ли го целия ход. Щот при мен го има същия проблем, ама си е просто поради голямата прогресия и непасващ шок за тая рамка.
Инак не се сещам какво друго да е. :dontknow:
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: поддръжка на FOX

Мнениеот bio » Сря Апр 30, 2014 10:00 am

outfaced написа:А преди правеше ли го целия ход. Щот при мен го има същия проблем, ама си е просто поради голямата прогресия и непасващ шок за тая рамка.
Инак не се сещам какво друго да е. :dontknow:

мда, преди правеше без последните 5-10% от хода, но с времето се увеличи. прогресивна прогресия стана при мен, явно пак ще го отварям. повече го усещам като тапа, lockout, gate в долно положение ... добре, че имам още няколко шока !!! мекекекеке
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

ПредишнаСледваща

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта