Имам малко глупав въпрос, но силно се надява да получа умен отговор



П. С. Не разбирам много, но желание за каране имам 3 x толкова

Rayko написа:Докторът няма да ти каже да смениш дерайльорите, защото Кампаньоло не произвеждат МТБ компоненти, а ще му е трудно на шосеен заден дерайльор да работи с МТБ венци. Докторът ще ти каже да смениш командите, ти ще му кажеш, че тъкмо си ги купил, той ще ти каже, че тъкмо си се прецакал.
zazon написа:Rayko написа:Докторът няма да ти каже да смениш дерайльорите, защото Кампаньоло не произвеждат МТБ компоненти, а ще му е трудно на шосеен заден дерайльор да работи с МТБ венци. Докторът ще ти каже да смениш командите, ти ще му кажеш, че тъкмо си ги купил, той ще ти каже, че тъкмо си се прецакал.
Колега, дано не си прав....Но доста логично се изказваш, което ме навежда на мисълта, че може и да си прав...., което от своя страна ме сдухва жестоко, което пък ще провокира желание за изпиване на 15 бири по 3 лева, т.е. половината (по твойте размишления 1/5) от стойността на бъдешата инвестиция
Силно се надявам да не се случи това (за бирата, ще не ще, ще се пие:)
teoedosi написа:Всъщност JTEK имат решение за този случай, с ексцетричен жлеб на колело,което променя хода на дерайльора в другия стандарт,компенсирайки скъсения с около 0.2мм за всяка предавка, ход на командта на Кампа.Друг е въпроса, доколко си заслужава усилята и парите,та в тази връзка мнението ми е по-скоро информативно,отколкото препоръка,за решаване на проблема.?
http://jtekengineering.com/shiftmate.php
zazon написа:
А по темата бих искал да допълня, че отзад си ги реди безпроблемно, нагоре и надолу, проблема идва с 3-те големи венци.........
teoedosi написа:zazon написа:
А по темата бих искал да допълня, че отзад си ги реди безпроблемно, нагоре и надолу, проблема идва с 3-те големи венци.........
Несъвместимостта е отзад.Отпред" доктора" ще реши проблема.
Успех.
ПП.Отзад е възможно да си го излъгал някак,но проблема си съществува.Ако настройш средния венец/5 скорост/ в центъра на веригата,то при слизане надолу,на всяка скорост трупаш по около 0. 2мм. отклонение .На 9 ск.вече са о.8мм.
Същото е и в другата посока до 1-ва - пак 0.8мм.При тясната верига в 9ск.система си е проблем.който ще води до по-ускорено износване,на цялата задна група,и веригата.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта