
Fujitzo написа:Пичове, евала за ентусиазма. Отново доказвме, че ние българите намираме винаги решение в стил "чук и тел и вълшебните думички" И аз съм зарибен да пробвам с безкамерни (карам Крос грип 29") , но нещо не мога да се убедя в предимствата им:
PtD написа:2. В полеви условия е невъзможно да се ремонтират
Andy3 написа:Гледам се заговорихте за бози и не само..., някой пробвал ли е бозата на Schwalbe?
New Doc Blue: Now even better formulated for Tubeless conversions. Produced by Stan´s NoTubes! It can also be used as a puncture potection preventative for bicycle tubes, tubular tires and standard Tubeless systems.
xcrider написа:Най-добре си ги направи по стандартния начин с 20 цола вътрешна. Махаш бандажната лента, на нейно място увиваш 3 слоя изолирбанд, после слагаш 20 цоловата и нататък знаеш- https://www.youtube.com/watch?v=IQX3CciWsSg.
Само изолирбанд не вярвам да държи. Ако не искаш да е с 20цолова, намери си от някъде Gorrila Tape и слагаш само вентил.
PiD написа:xcrider написа:Най-добре си ги направи по стандартния начин с 20 цола вътрешна. Махаш бандажната лента, на нейно място увиваш 3 слоя изолирбанд, после слагаш 20 цоловата и нататък знаеш- https://www.youtube.com/watch?v=IQX3CciWsSg.
Само изолирбанд не вярвам да държи. Ако не искаш да е с 20цолова, намери си от някъде Gorrila Tape и слагаш само вентил.
За 20 цоловата вътрешна ме притеснява само, че шината от 17мм като излезе гумата по ръбовете и ширината на каплата ще се смали с още 1- 1.5мм и това веше ми се вижда тесничко за 2.25 гуми. Ти как изряза вътрешната? По средата и после излиза отстрани на шината, слага се външната и после се изрязва остатъка по ръба. Аз се опитвам да избегна този вариант, заради минимална ширина и без това на шината.
Може и да си купиш готови tubeless вентили.spirov92 написа:Изрязах си такива от стари вътрешни гуми, плюс 1-2 парченца от вътрешна за уплътнение, понеже не ми се търсеха о-пръстени.
spirov92 написа:На предишната страница го говорихме:Може и да си купиш готови tubeless вентили.spirov92 написа:Изрязах си такива от стари вътрешни гуми, плюс 1-2 парченца от вътрешна за уплътнение, понеже не ми се търсеха о-пръстени.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта