Ако се търси дух и желание при сглобяването на колела, то трябва да се погледне към РАМ. Концепцията е друга и хората, които работят в самата компания са малко. Като цяло бих казал, че само малките и "бутиковите" марки поддържат персонал, който има пряк интерес към колоезденето, говорейки за хората, които сглобяват самите колела, не за дизайнери или тези, които правят тестове и т.н.
Относно протекцията и облекло при работа - не знам подробности за Крос, но съдейки по други бизнеси свързани с направата на даден продукт, като цяло хората дори да имат на разположение предпазни средства и екипировка, то не винаги я използват. От друга страна, явно не се и напрягат да ги контролират.
И естествено много хора оплюха статията, понеже Крос правели и неправили разни неща, факт е, че това са работни места и то в район, където са нужни, както изтъкна Любо в статията. Не са ми любимата марка, но ме радва фактът, че произвеждат тук и явно предлагат добри условия на други марки за да поемат производството им. Честно казано ми е интересно и кои други още могат да привлекат.Все пак за това е статията, а не за техните колела. Нещата под името "Крос" са друга тема.
