1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот X_NRG » Сря Апр 09, 2014 1:23 pm

Мда, моя грешка. Явно темата е станала доста голяма.
Аз след всичко изчетено и особено след като тенденцията е този тип адаптори да се предлагат на все по-ниска цена, май реших да си стоя с 9-скоростната преправена касета 11-36 и този сезон, пък ще видим по-нататък какво ще измислят. :D
Warning! I listen to metal!
This is my bike. There are many like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...
Какво продавам.
Аватар
X_NRG
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 6:43 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Сря Апр 09, 2014 4:26 pm

Мда, то и аз май съм на такава вълна, макар и да разполагам с 9-ка 11-28, но пък и с 22т отпред. Но не спирам да се чудя да изнамеря ли 36т за комбинацията 2х9 (че 32т-то сега ми е много неудобно), или да не вкарвам пари и да си чакам за 1х10 нататък (което пък ми е много чудно с ква плоча ще го карам, щото хем не искам да оставам без леки предавки, хем не искам да се лишавам и от по-тежка, че от време на време си правя извънградски шосейни разходчици (струва ми се, че 34т плоча на 11т зъбчатка е достатъчно за равно и леко надоле :evil: ).
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот MacLeod » Сря Апр 09, 2014 8:11 pm

windv написа:Което не пречи да използваш обтегач за 10 скорости на 9-ка касета...:)

Това ще стане ли ?

Извинявам се за офтопика.
Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Сря Апр 09, 2014 10:26 pm

MacLeod написа:
windv написа:Което не пречи да използваш обтегач за 10 скорости на 9-ка касета...:)

Това ще стане ли ?

Извинявам се за офтопика.


Става принципно, аз пробвах със Zee и някъде имаше тема в която бях писал , а и други обсъждахме подробно как става, но не мога да се сетя нито как се казва, нито къде е. Някой ако се сети да каже къде беше темата...

>>Тогава направих ей това филмче<<
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот marsa » Сря Апр 09, 2014 10:51 pm

windv написа:имаше тема в която бях писал , а и други обсъждахме подробно как става
Тема:
viewtopic.php?f=26&t=139932
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Чет Апр 10, 2014 9:39 am

А дерайльор Зий може ли да поеме зъбчатка 42т (направо да си го кажем зъбен блок 11-42т)? Имам някакйв смътен спомен, че е възможно, ама не съм сигурен с тва късото рамо......
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Чет Апр 10, 2014 12:05 pm

Имаше някакъв пичага в чужбина, който го беше направил ,ама на твърдак. Така явно може и да се получи.
Производителите на допълнителни венчета пишат, че 42 няма да стане, но 40 могло.
И аз като го гледам моя с 11-36 , 40 зъбна плоча е на предела и то не за друго, ми щото ще увисне веригата на най-малкото венче, ако е 42...
Те вече напускаха достатъчно 40зъбни плочи, с тях би трябвало да заспи...
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Чет Апр 10, 2014 1:21 pm

Да де, ама аз ако реша да мина на 1х10, 90% плочата ще е 34т. А нещо не мога да си представя колко ще е най-леката ми предавка дали с 40т, дали с 42т, и ме е страх да не остана без предавки по някое изкачване. А пък с по-малка плоча нещо не ме кефи варианта - сега съм с 32т отпред и из града карам на последните 4, като 11т-то рядко го включвам, но другите са ми най-масовките. Разбирай: 32т отпред ми идва малко лекичка... :dontknow:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот Pr3d4t0R » Чет Апр 10, 2014 4:35 pm

Много лесно може да си представиш как биха изглеждали предавките. Ще дам пример с моя случай - първото число е плочата на курбела, а второто венеца на касетата:
- бях с 22/36=0,61 и ми беше перфектна за всякакви баири, на които мога да задържа предницата на земята;
- новата комбинация е 30/42=0,71 което е съвсем малко по-трудно от 22/32=0.68. Резултатът е 16% по-тежка предавка, но олекотяването в курбелите и останалите чарколяци успяват за мен да компенсира това и ми трябва пренебрежимо малко повече усилие по баирите. Даже с това придавателно число и каданса, който държа, усещам, че по-добре контролирам сцеплението - преди ми превърташе гумата или вдигах предницата доста лесно.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Чет Апр 10, 2014 5:19 pm

Хмм, сега като сметнах по твоя принцип, разликата в сегашната ми най-лека комбинация 22/28 спрямо евентуалната 34/42 е пак такава като твоята - разлика от 2 стотни... :D
Което ще рече, че ще ми свърши идеална работа.
А аз цялото това нещо няма да го правя за олекотяване - ще го направя за опростяване на системата, че от определено време насам 2-те плочи отпред ми се струват прекалено сложна работа. А и Джоплин-дистанционното в левия край на волана ще си отдъхне. :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот halfdone » Чет Апр 10, 2014 5:46 pm

Pr3d4t0R написа:Много лесно може да си представиш как биха изглеждали предавките. Ще дам пример с моя случай - първото число е плочата на курбела, а второто венеца на касетата:
- бях с 22/36=0,61 и ми беше перфектна за всякакви баири, на които мога да задържа предницата на земята;
- новата комбинация е 30/42=0,71 което е съвсем малко по-трудно от 22/32=0.68. Резултатът е 16% по-тежка предавка, но олекотяването в курбелите и останалите чарколяци успяват за мен да компенсира това и ми трябва пренебрежимо малко повече усилие по баирите. Даже с това придавателно число и каданса, който държа, усещам, че по-добре контролирам сцеплението - преди ми превърташе гумата или вдигах предницата доста лесно.


Тоест искаш да кажеш, че разликата между 22/36 - 0.61 и 30/42 - 0.71 се компенсира от цялостното олекотяване и като цяло не се усеща разлика ?

Интересно ми е понеже на мен 22-36 ми е "любимата" предавка през по-голямата част от изкачването. Обаче имам силното желание да се разделя с малко излишни скорости, но се притеснявам от тази разлика в предавките. Бях намислил за 28-42, но така пък бързите ще станат леко бавни :)
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 587
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот outfaced » Чет Апр 10, 2014 8:08 pm

halfdone написа:Тоест искаш да кажеш, че разликата между 22/36 - 0.61 и 30/42 - 0.71 се компенсира от цялостното олекотяване и като цяло не се усеща разлика ?

Не се компенсира, но не се и усеща. Поне аз си издрапах даже един баир, който преди не бях минавал :D
С две думи, това не трябва да те притеснява.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот 4getcredo » Чет Апр 10, 2014 10:07 pm

outfaced написа:
halfdone написа:Тоест искаш да кажеш, че разликата между 22/36 - 0.61 и 30/42 - 0.71 се компенсира от цялостното олекотяване и като цяло не се усеща разлика ?

Не се компенсира, но не се и усеща. Поне аз си издрапах даже един баир, който преди не бях минавал :D
С две думи, това не трябва да те притеснява.


И всичко това - около 70% - се дължи на самовнушение и ентусиазъм. :D Вива революсион! :lol:
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот Pr3d4t0R » Чет Апр 10, 2014 11:33 pm

@ halfdone - аз го усещам като да трябва да вложа съвсем малко повече усилие (пулса ми е повече) на баири като този, водещ директно към Дендрариума - визирам началната стръмна част (виждам, че си в София та би трябвало да го знаеш). Мен това напълно ме устройва - с малко по-редовно каране въобще няма да ми прави впечатление даже, че предавката е по-тежка ; - ) 4getcredo добре е обобщил иначе :D :agree:
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thechosen » Пет Апр 11, 2014 8:28 am

Понеже и аз се замислям за Zee гледах, че доста хора са направили 1х10 с 42t венче отзад и Zee FR, който е с по-голям капацитет(11-36). Та би трябвало да работи.
А за да видиш кое ще ти е добре 40t или 42t може да пробваш и сега на най близката по-тежка предавака от тези които имаш.
Аз така пробвах преди да мина към 1х9.

За усещането 4getcredo е прав - не знам как ще е на дълго каране, но досега на двете кратки карания, които имам от както отпред остана само една плоча усещането не е за голяма разлика макар при мен да е доста от 22/24 сега е 30/34. Но понеже пътеката е познате и знам, че не е дъго изкачването мога да си позволя да вложа повече сила след като няма на къде да сменям вече скоростите пък и все още съм ентусиазиран :eyebrow:

... Абе важното е да си доволен и да си караш с кеф пък като се наложи може и да си потикаш с кеф :rofl:
thechosen
 
Мнения: 238
Рейтинг: 1895
Регистриран на: Чет Май 29, 2003 3:49 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот halfdone » Пет Апр 11, 2014 11:31 am

4getcredo написа:
outfaced написа:Не се компенсира, но не се и усеща. Поне аз си издрапах даже един баир, който преди не бях минавал :D
С две думи, това не трябва да те притеснява.


И всичко това - около 70% - се дължи на самовнушение и ентусиазъм. :D Вива революсион! :lol:


Гледаме крайният резлутат, значи върши работа :D

@Pr3d4t0R Добър пример ми даде, винаги съм искал някой да ми сравни с наклоните по тази пътека. Принципно ако не ме е хванал мързела си ги качвам всичките без проблем на 22-36 :) Ще пробвам едно качване на 22-34, да видя как ще е.

Ясно значи, май трябваше преди да се откажа от готовата конфигурация с 1х11, да се замисля повече. Сега гледам цената намалена на сета х01 е ~700 евро :bigeyes:
Нямам намерение да давам такива пари, затова имам два въпроса и ще се радвам, ако някой може да отговори.
Курбела ми е E Thirteen TRS+. Махам двете плочи и слагам новата 30-ка. Обаче трябва ли да сменя този спайдър, за да може плочата да застане на определената позиция за 1х сетъп или може да се нагласи и без тази смяна. ? И изобщо може ли да стане ?
http://bythehive.com/download/5410/
http://bythehive.com/download/5383/

Другото питане ми е за този водач, може ли да си остане и дали ще функционира нормално? Гледам на 1х сетъпите не слагат, но все пак го имам наличен и би вършил работа.

Касетата ми е ясна, веригата си остава същата, дерейльора средно рамо 10sp, командата 10sp.
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 587
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thechosen » Пет Апр 11, 2014 11:49 am

Според производителя:
All of our cranks and crank mounted bashguards, with the exception of our direct mount rings, use a 104mm BCD pattern.

Ако сегашната ти конфигурация не е с директно монтиране на плочите а болтовете са разположени на окръжност с диаметър 104mm значи няма нужда да си подменяш "паяка".

За водача не мога да кажа нищо конкретно ... но може би няма да върши работа защото го дават за по-голяма плоча и веригата ако тръгне да пада няма да може да я спре ... но пък нищо не ти пречи да пробваш.
thechosen
 
Мнения: 238
Рейтинг: 1895
Регистриран на: Чет Май 29, 2003 3:49 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот halfdone » Пет Апр 11, 2014 2:43 pm

Съвсем забозих вече от толкова четене на информация. Не ми е с директно, а с болтове. Така като гледам, ако махна 2-те плочи и сложа новата на същия паяк, тя ще е на мястото на сегашната голяма. Така според мен няма да си е на правилното място. :dontknow:
Другото e, че се предлагат 28т и 30т плочи само с директно монтиране, които са само за един ринг сетъп, а другите започват от 32т.
Така като ги гледам си мисля, че вместо този спайдър + плоча , може да се сложи директно такава плоча и най вероятно ще си е на на правилното място. :)
http://bythehive.com/e-thirteen/compone ... eringm-dm/
Спирам да пиша, че вече не знам какво говоря. Ще пратя и едно запитване до съпорта.
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 587
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот xargs » Пет Апр 11, 2014 2:59 pm

Взимаш плочата и я слагаш на твоите курбели, стига да са с 104BCD. Ако чак толкова много избяга chainline-а можеш да го намесиш с дистанционните шайбички долу на средното.


Само при мен май не се получи много добре таз работа, с тъпото срамче (средно рамо) :-/ Сетъпа е 30 @ 11-42, но на последната ми предавка (11) дерайльора е почти хоризонтален. Ако се опитам да скъся с още една брънка веригата става прекалено къса и при сгъване на окачването на 42ката се опитва да го счупи :fight:
Аватар
xargs
 
Мнения: 454
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Фев 19, 2012 12:01 am
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thechosen » Пет Апр 11, 2014 3:21 pm

halfdone
Щом не си с директен монтаж сега, най-вероятно както е писал производителя курбелът ти е съвместим с 104BCD плочи. Ако не държиш плочата да е Е13 нямаш никакви проблеми да си вземеш плоча 30T NW от друг производител и да я сложиш на сегашните си курбели. Както спомена xargs ако линията на веригата много избяга може да се пробва с шайби.

П.П.
Сега погледнах линка който си дал.
Може да си сложиш и такава плоча за директен монтаж ако предпочиташ, но линията на веригата може би няма да се промени особенно.
Последна промяна thechosen на Пет Апр 11, 2014 3:37 pm, променена общо 1 път
thechosen
 
Мнения: 238
Рейтинг: 1895
Регистриран на: Чет Май 29, 2003 3:49 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Пет Апр 11, 2014 3:30 pm

thechosen написа:Понеже и аз се замислям за Zee гледах, че доста хора са направили 1х10 с 42t венче отзад и Zee FR, който е с по-голям капацитет(11-36). Та би трябвало да работи.


къде ги тея доста хора, да видя какво са направили точно:)
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот thechosen » Пет Апр 11, 2014 3:42 pm

Аз пробвах с google images.
Писах: zee 42t
И от картинките минах през няколко теми из разни форуми, но само информативно дали става, та не мога да цитирам в момента точни връзки.
thechosen
 
Мнения: 238
Рейтинг: 1895
Регистриран на: Чет Май 29, 2003 3:49 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот halfdone » Пет Апр 11, 2014 4:58 pm

Мерси за отговорите. Чакам да ми отговорят и на имейла и се заемам с проекта. Като стане готов ще покажа някоя друга снимка и ще споделя впечатления.
Поне връщането ще бъде много лесно, ако нещо не се разбера с тази система :D
:beer:
Продавам : .
Аватар
halfdone
 
Мнения: 587
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 19, 2010 8:14 pm
Местоположение: София о884о974о5

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот MacLeod » Пет Апр 11, 2014 5:34 pm

Аватар
MacLeod
 
Мнения: 882
Рейтинг: 1785
Регистриран на: Съб Авг 02, 2008 3:22 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пет Апр 11, 2014 8:51 pm

Да, ама са се поосрали малко. Касета 11-40 яко отстъпва на предложението от Срам... ама лошото е, че хората масово са наясно с това! ;) Единствено командата може да мине за по-хубава от Срамската, ама то си е до вкус. но задния дерайльор е друга бира - там ХХ1-то и ХО1-то просто нямат шанс - XTR 2015 е абсолютен секс откъм дизайн! :love:
Успокоението за заклетите шиманоджии е, че дерайльора и командата ще могат да се ползват със срамските касети 10-42 (цялата работа идва от дерайльора, че откъм дизайн ще позволи и различни касети - разбирайте посочените срамски), за да се направи микс XTR/XX1. Курбела е отвратителен като дизайн, 2013/2014 прави кръгчета около новия ( :xx(: ), спирачките са същите, което е повече от добре. А за заклетите почитатели на предното превключване има голяма иновация в предния дерайльор, която изглежда интересна. :)
Сега остава господата от Леонарди Рейсинг да изкарат 11-скоростната си касета, която трябва да разполага и с 9т-зъбчатка, и картинката ще е пълна! :D
Но болшинството ще продължи да си купува адаптерите за 10-ките, без да ги е еня! :evil:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Нед Апр 13, 2014 10:17 pm

Тая ми е е едно от най-любимете теми напоследък :spinn:

има яко развитие
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пон Апр 14, 2014 9:34 am

104BCD ли е стандартния размер за болтовете на плоите на курбела? Че се чудя на Шимано XTR 960, щото положението при него е малко алтаво с голямата плоча, та не знам и при средната как е.
Инак май се очертава да съм направил съвсем случайно първи стъпки към следване на модерната в тая тема концепция.... :D
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот marsa » Пон Апр 14, 2014 9:53 am

Стандартното, с което сме свикнали (ако за това питаш) е 104 и 64мм BCD.

Изненадката в новия XTR - плочите са напълно несъвместими със старите, защото болтовете не са разположени през еднакъв отрязък от окръжността, а през 70+110+70+110=360 градуса. Картинка:
http://www.gambacicli.com/media/catalog ... t-9000.jpg
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот windv » Пон Апр 14, 2014 10:03 am

hitar_potar написа:104BCD ли е стандартния размер за болтовете на плоите на курбела? Че се чудя на Шимано XTR 960, щото положението при него е малко алтаво с голямата плоча, та не знам и при средната как е.
Инак май се очертава да съм направил съвсем случайно първи стъпки към следване на модерната в тая тема концепция.... :D


Тея курбели са много леки. До колкото разбирам се скъсяват рамената , които държат плочите. изрязва се захвата за най-голямата плоча.
http://forums.mtbr.com/singlespeed/another-xtr-m960-ss-conversion-558540.html
Яки изглеждат. С 1 плоча и средно се връзват към 700гр. Много добро тегло!
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

Мнениеот hitar_potar » Пон Апр 14, 2014 11:30 am

marsa написа:
... новия XTR ...
http://www.gambacicli.com/media/catalog ... t-9000.jpg

той не ме интересува - ще струва 1 кофа с пари и откъм дизайн е много осран - досегашния е къде къде по-добър.
windv написа:Тея курбели са много леки. До колкото разбирам се скъсяват рамената , които държат плочите. изрязва се захвата за най-голямата плоча.
http://forums.mtbr.com/singlespeed/another-xtr-m960-ss-conversion-558540.html
Яки изглеждат. С 1 плоча и средно се връзват към 700гр. Много добро тегло!

Да, точно такъв мод ми се върти из главата на мен, ако се сдобия с такива. но дилемата при мен е дали XTR 960 или XT 780. Като мен чуденката при XTR-а ми е дали захвата за средната плоча е стандартен, че тук-там се споменават някакви неща. Дори и в темата, която си постнал, се говори, че само няколко фирми правят плочи за тоя модел и май не ставаше дума само за голямата плоча, ами и за средната. Та не съм сигурен. А отностно теглото, той човека си го е посочил с 1 плоча колко е - 541г. И това е с покритието, което са му сложили на неговия курбел - мен по- ме кефи без покритие (което ще рече сигурно 5-10 грама надолу). И като вземеш впредвид, че 1 средно е от порядъка на 80-90г, и целия комплект отива на доста под 700г. ;)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

ПредишнаСледваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта