При това положение първият посочен от теб велосипед е най-подходящ, особено докато е промоция и ако го намериш в твоя размер. Разликата от 100 лева си струва наистина особено ако ще има "истинско черно каране". Само може да се наложи да си вземеш гуми с твърда средна част за асфалта или направо комплект градски гуми. Също така понеже колелото е скъпо, в града трябва да го караш със стабилна заключалка, най - добре твърда U - образна, защото другите меки въженца и вериги крадците ги режат като едното нищо. А още по-добре е да не оставяш колелото без надзор.
В момента на пазара това колело е приемливият минимум за качествен планински велосипед като компоненти. Много добър може да се купи или сглоби /като се сменят някои части на купено колело/ за около 1 500 лева, но това е само за маниаци, които искат всичко да им е качествено /и леко/ - например кормило, лапа и др. дребни неща. За начинаещ това няма значение, а в течение на времето ще сменяш, това, което не ти хареса или се счупи. Колелото позволява да го надграждаш с качествени компоненти, ако ти се дават пари. Основното го има и дори има екстри, които миналата година имаха колела за 1 000 лева - по специално системата на вилката да реагира на големи удари, когато е заключена е много полезна когато се изкачваш по асфалт или на черно със заключена вилка /както си и трябва, за да въртиш по ефективно/ и попаднеш в неочаквана дупка /което дори на асфалт се случва заради шахтите, колите и дупките/.
Само виж цвета да ти хареса
