

V.Georgiev написа:На лостчето има едно малко болтче 6то грамено то със неговото затягане ти определя хода на лоста и твърдостта на натискане!
damon написа:V.Georgiev написа:На лостчето има едно малко болтче 6то грамено то със неговото затягане ти определя хода на лоста и твърдостта на натискане!
От това болтче се променя само положението на лостчето по-близо или по-далеч от дръжката. Просто хората имат различно дълги пръсти, и оттам си го настройваш да ти е удобно. Няма никакво друго отношение към функцианалността на спирачката като твърдост на натискане, [b]контактна точка[/b] и т.н. - за да се промени усилието за натискане, трябва да измениш положението на оста на лоста спрямо буталото, но няма нито една спирчка с такава настройка.
Insight написа:Доста точно, освен в червената болдната част.... променяйки положението на лостчето, чрез дължината на връзката към буталото, реално променяш и контактната точка на спирачката.... като твърдението ми е вярно, ако "контактна точка" е точката на лостчето спрямо "дръжката", при която спирачката започва да работи.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта