dudelgrincen, с добро - спри!
ОК-ама минуса добро ли е -няма да протестирам щом така си решил-ама поне не казвай че е добро

и освен това съм писал
бронята трябва да си е опъната за да се движи гладко жилото-НЕ нагъната
мисля че това е достатъчно ясно за да разбере човека какво да прави.Обикновенно поризводителите на велосипеди (тези които ги сглобяват де) оставят премного броня-така че обикновенно не е нужно да удължаваш жила и брони след смяна на torney.Все пак най-добре щеше да е да има снимка на новия дерайльор както е поставен на велосипеда-за да се види как е положението с бронята.
Бронята трябва да е опъната под колкото се може по близък ъгъл до изправения без да има чупки.
Ето и саморъчно нарисувана схема за по ясно

- primer.JPG (30.74 KiB) Прегледано 1768 пъти
и сега какво
Наистина, по-добре спри да пишеш глупости.
има броня за скорости Jagwire
вярно че хората си карат с такива за по 50 стотинки и купуват кевларени само за спирачките,ама чак да ги няма

-или пък да не вършат работа

.Станно!
пък който иска перфектно превключване има Di2
има и хидравлични дерайльори.Само пари да има
