още малко за зимното от моята камбанария:
- тежестта малко по назад отколкото през лятото, защото при повече тежест напред, човките стават доста често явление.
- при потегляне или нанагорнище да се ползват по високи предавки отколкото при потегляне или същия наклон през лятото - така е малко по трудно, но е доста по-лесно отколкото да се буксува на място на по-ниска предавка.
- като се окаже човек върху гладък лед - без резки движения и спирания, може и леко да се ускори (но много плавно), понеже по-високата скорост пази по добре правата линия.
- както вече е споменато в темата трябва да се кара без паника и със спокойствие, към това бих добавил оптимистична нагласа, особено когато се минава през ледени набраздени участъци с лъскави ледени бабуни
- при температури по-ниски от -8 -9 градуса, да се забърза рибаунда на вилката или шока, лично при мене вилката доста повече се влияе от шока.
- когато измръзна пръстите на ръцете си бъркам в гащите и се хващам за бедрата за 2-3 минути, малко тъпо беше когато седейки в тази поза до мене спря патрулка и ме попита дали всичко е наред, ама върши работа
- за тези от София - веднъж седмично пускане от Алеко за допълнителна тренировка - пътеката към Драгалевци е най-утъпкана
- носете си маска, в случай, че завали сняг, че направо не се гледа понякога
- внимтелно със спирачките, особено предната
